| 1 |
جلسه آشنایی و ارزیابی دانشجویان جدیدالورد به دوره دکتری |
|
| 2 |
معرفی طرح درس و منابع وبحث پیرامون اهمیت روش پژوهش در تاریخ |
|
| 3 |
تاریخچه استفاده از شیوه های علمی در پژوهش های تاریخی درجهان و در ایران |
|
| 4 |
بحث پیرامون فکر کردن در موضوع وچهار چوب نظری پژوهش |
|
| 5 |
بحث پیرامون انتخاب موضوع پژوهشی و شروع بکار |
|
| 6 |
بحث پیرامون انتخاب روش های پژوهشی |
|
| 7 |
سامان دادن موضوع پژوهش شامل زمانبندی وجمع آوری اطلاعات |
|
| 8 |
تحلیل اطلاعات و سامان دهی مطالب در یک ساختار علمی |
|
| 9 |
بحث پیرامون ساختار نهایی پژوهش و آغاز نوشتن مطالب جمع آوری شده |
|
| 10 |
امتحان میان ترم و ارزیابی دانشجویان و مطالب قبلی |
|
| 11 |
بحث پیرامون اهمیت عنوان گزینی و ساختار چکیده |
|
| 12 |
ویژگیهای یک مقدمه خوب |
|
| 13 |
بحث پیرامون پیشینه پژوهش و تفاوت آن با شناخت و نقد منابع |
|
| 14 |
بحث پیرامون بدنه اصلی پژوهش و ساختار آن |
|
| 15 |
بحث پیرامون نتیجه گیری و ویژگی های آن در یک پژوهش |
|
| 16 |
جمع بندی مباحث مطرح شده در طول ترم |
|