1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس نقد نظریات یک درس تخصصی و مبنایی برای فهم عمیق و توسعه نظریات جامعه شناختی است.بعلاوه زیربنایی برای شکل دادن به رویکرد و موضع جامعه شناختی دانشجویان دکتراست. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی پژوهش نظری و نقد فرانظری نظریات محتوایی منتخب جامعه شناسی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی کلی با مبانی نظری جامعه شناسی و انواع دسته بندی پارادایمی جامعه شناسی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی پژوهش نظری و روش های تحلیل فرانظری |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی ، پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعالانه در کلاس و تمرین مداوم نظری |
7 |
منبع |
۱. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی.
۲. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
۳. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
۴. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
5. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
6. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press
7. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
8. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd.
9. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547.
10. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
11.
12. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
13. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
14. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
15. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd.
16. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
17. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
18. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
19. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
20. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
21. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
9 |
نحوه ارزشیابی |
نمره پایانی بر اساس چند معیار شامل مشارکت فعالانه در کلاس ، ارزیابی شفاهی ، ازمون میان ترم ، آزمون پایانی و انجام پروژه نظری با محوریت تحلیل فرانظری نظریات برگزیده محتوایی معاصر جامعه شناسی |
10 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اهداف و منطق ارائه درس و مفاهیم پایه |
11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اهداف و منطق ارائه درس و مفاهیم پایه |
12 |
اهداف یادگیری |
- تعریف فرانظریه و رویکردها به آن
- انواع، اجزا و کاربردهای فرانظریه
- مرز فرانظریه از فرامطالعه، فراجامعه شناسی، فراروش، فراداده
- نسبت فرانظریه با پارادایم، رویکرد، نظریه، نظریه سازی و فرانظریه سازی |
13 |
اهداف یادگیری |
- تعریف فرانظریه و رویکردها به آن
- انواع، اجزا و کاربردهای فرانظریه
- مرز فرانظریه از فرامطالعه، فراجامعه شناسی، فراروش، فراداده
- نسبت فرانظریه با پارادایم، رویکرد، نظریه، نظریه سازی و فرانظریه سازی |
14 |
اهداف یادگیری |
- تعریف انواع نظریه
- تمایز نظریه از غیرنظریه
- مرور تفصیلی مهمترین آراء فرانظری
- نحوه مرور انتقادی یک نظریه محتوایی با یک چارچوب فرانظری |
15 |
اهداف یادگیری |
- تعریف انواع نظریه
- تمایز نظریه از غیرنظریه
- مرور تفصیلی مهمترین آراء فرانظری
- نحوه مرور انتقادی یک نظریه محتوایی با یک چارچوب فرانظری |
16 |
اهداف یادگیری |
- مرور اجمالی زندگی نامه نظریه پرداز
- کتابشناسی آثار (شامل: کتاب و مقاله)
- پراستنادترین آثار و نظریه ها (با تأکید بر استنادهای دریافتشده توسط نظریه پردازان همتراز) |
17 |
اهداف یادگیری |
- مرور اجمالی زندگی نامه نظریه پرداز
- کتابشناسی آثار (شامل: کتاب و مقاله)
- پراستنادترین آثار و نظریه ها (با تأکید بر استنادهای دریافتشده توسط نظریه پردازان همتراز) |
18 |
اهداف یادگیری |
- برجستهترین شارحان و مفسران نظریه
- منتقد کلیدینظریه (ن. ک. Book Reviews)
- بهترین نمونه کاربست نظریه |
19 |
اهداف یادگیری |
- برجستهترین شارحان و مفسران نظریه
- منتقد کلیدینظریه (ن. ک. Book Reviews)
- بهترین نمونه کاربست نظریه |
20 |
اهداف یادگیری |
- تعاریف، ابعاد و عناصر کلیدی مفاهیم
- ارتباط منطقی میان مفاهیم کلیدی |
21 |
اهداف یادگیری |
- تعاریف، ابعاد و عناصر کلیدی مفاهیم
- ارتباط منطقی میان مفاهیم کلیدی |
22 |
اهداف یادگیری |
- تفکیک مفاهیم اصلی و فرعی (سازه های تئوریک) |
23 |
اهداف یادگیری |
- تفکیک مفاهیم اصلی و فرعی (سازه های تئوریک) |
24 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
25 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
26 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
27 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
28 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
29 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
30 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
31 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
32 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
33 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
34 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
35 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
36 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
37 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
38 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
39 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
40 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
41 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
42 |
روش تدریس |
سخنرانی، بحث گروهی |
43 |
روش تدریس |
سخنرانی، بحث گروهی |
44 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
45 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
46 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
47 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
48 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
49 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
50 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
51 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
52 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
53 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
54 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
55 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
56 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
57 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
58 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
59 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
60 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
61 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
62 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
63 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
64 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
65 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
66 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
67 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
68 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
69 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
70 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
71 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
72 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
73 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
74 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
75 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
76 |
وظایف دانشجو |
تنظیم برنامه درسی خود متناسب با طرح درس و کسب آمادگی های لازم |
77 |
وظایف دانشجو |
تنظیم برنامه درسی خود متناسب با طرح درس و کسب آمادگی های لازم |
78 |
وظایف دانشجو |
تنظیم طرح اولیه پژوهش نظری متناسب با برنامه پژوهش |
79 |
وظایف دانشجو |
تنظیم طرح اولیه پژوهش نظری متناسب با برنامه پژوهش |
80 |
وظایف دانشجو |
ارائه طرح پژوهش فرانظری یکی از نظریات محتوایی جامعه شناسی معاصر |
81 |
وظایف دانشجو |
ارائه طرح پژوهش فرانظری یکی از نظریات محتوایی جامعه شناسی معاصر |
82 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۱ |
83 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۱ |
84 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۲ |
85 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۲ |
86 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۱ |
87 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۱ |
88 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
89 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
90 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع مفروضات .۱ |
91 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع مفروضات .۱ |
92 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
93 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
94 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۱ |
95 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۱ |
96 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۲ |
97 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۲ |
98 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۱ |
99 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۱ |
100 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۲ |
101 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۲ |
102 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۱ |
103 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۱ |
104 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
105 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
106 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
107 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
108 |
منبع |
1. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی. |
109 |
منبع |
1. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی. |
110 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
111 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
112 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
113 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
114 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
115 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
116 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
117 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
118 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
119 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
120 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
121 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
122 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
123 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
124 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
125 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
126 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
127 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
128 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
129 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
130 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
131 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
132 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
133 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
134 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
135 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
136 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
137 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
138 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعالانه / مشارکت در بحث |
139 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعالانه / مشارکت در بحث |
140 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
141 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
142 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
143 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
144 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
145 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
146 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
147 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
148 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
149 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
150 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
151 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
152 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
153 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
154 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
155 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
156 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
157 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
158 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
159 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
160 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
161 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
162 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
163 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
164 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
165 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
166 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
167 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
168 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
169 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
170 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
171 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
172 |
فایل |
Pdf File |
173 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
174 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
175 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
176 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
177 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
178 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
179 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
180 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
181 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
182 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
183 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
184 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
185 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
186 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
187 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
188 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
189 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
190 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
191 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
192 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
193 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
194 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
195 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
196 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
197 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
198 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
199 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
200 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
201 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
202 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
203 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
204 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |