| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس نقد نظریات یک درس تخصصی و مبنایی برای فهم عمیق و توسعه نظریات جامعه شناختی است.بعلاوه زیربنایی برای شکل دادن به رویکرد و موضع جامعه شناختی دانشجویان دکتراست. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی پژوهش نظری و نقد فرانظری نظریات محتوایی منتخب جامعه شناسی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی کلی با مبانی نظری جامعه شناسی و انواع دسته بندی پارادایمی جامعه شناسی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی پژوهش نظری و روش های تحلیل فرانظری |
| 5 |
روش تدریس |
سخنرانی ، پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعالانه در کلاس و تمرین مداوم نظری |
| 7 |
منبع |
۱. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی.
۲. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
۳. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
۴. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
5. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
6. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press
7. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
8. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd.
9. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547.
10. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
11.
12. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
13. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
14. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
15. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd.
16. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
17. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
18. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
19. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
20. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
21. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
نمره پایانی بر اساس چند معیار شامل مشارکت فعالانه در کلاس ، ارزیابی شفاهی ، ازمون میان ترم ، آزمون پایانی و انجام پروژه نظری با محوریت تحلیل فرانظری نظریات برگزیده محتوایی معاصر جامعه شناسی |
| 10 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اهداف و منطق ارائه درس و مفاهیم پایه |
| 11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اهداف و منطق ارائه درس و مفاهیم پایه |
| 12 |
اهداف یادگیری |
- تعریف فرانظریه و رویکردها به آن
- انواع، اجزا و کاربردهای فرانظریه
- مرز فرانظریه از فرامطالعه، فراجامعه شناسی، فراروش، فراداده
- نسبت فرانظریه با پارادایم، رویکرد، نظریه، نظریه سازی و فرانظریه سازی |
| 13 |
اهداف یادگیری |
- تعریف فرانظریه و رویکردها به آن
- انواع، اجزا و کاربردهای فرانظریه
- مرز فرانظریه از فرامطالعه، فراجامعه شناسی، فراروش، فراداده
- نسبت فرانظریه با پارادایم، رویکرد، نظریه، نظریه سازی و فرانظریه سازی |
| 14 |
اهداف یادگیری |
- تعریف انواع نظریه
- تمایز نظریه از غیرنظریه
- مرور تفصیلی مهمترین آراء فرانظری
- نحوه مرور انتقادی یک نظریه محتوایی با یک چارچوب فرانظری |
| 15 |
اهداف یادگیری |
- تعریف انواع نظریه
- تمایز نظریه از غیرنظریه
- مرور تفصیلی مهمترین آراء فرانظری
- نحوه مرور انتقادی یک نظریه محتوایی با یک چارچوب فرانظری |
| 16 |
اهداف یادگیری |
- مرور اجمالی زندگی نامه نظریه پرداز
- کتابشناسی آثار (شامل: کتاب و مقاله)
- پراستنادترین آثار و نظریه ها (با تأکید بر استنادهای دریافتشده توسط نظریه پردازان همتراز) |
| 17 |
اهداف یادگیری |
- مرور اجمالی زندگی نامه نظریه پرداز
- کتابشناسی آثار (شامل: کتاب و مقاله)
- پراستنادترین آثار و نظریه ها (با تأکید بر استنادهای دریافتشده توسط نظریه پردازان همتراز) |
| 18 |
اهداف یادگیری |
- برجستهترین شارحان و مفسران نظریه
- منتقد کلیدینظریه (ن. ک. Book Reviews)
- بهترین نمونه کاربست نظریه |
| 19 |
اهداف یادگیری |
- برجستهترین شارحان و مفسران نظریه
- منتقد کلیدینظریه (ن. ک. Book Reviews)
- بهترین نمونه کاربست نظریه |
| 20 |
اهداف یادگیری |
- تعاریف، ابعاد و عناصر کلیدی مفاهیم
- ارتباط منطقی میان مفاهیم کلیدی |
| 21 |
اهداف یادگیری |
- تعاریف، ابعاد و عناصر کلیدی مفاهیم
- ارتباط منطقی میان مفاهیم کلیدی |
| 22 |
اهداف یادگیری |
- تفکیک مفاهیم اصلی و فرعی (سازه های تئوریک) |
| 23 |
اهداف یادگیری |
- تفکیک مفاهیم اصلی و فرعی (سازه های تئوریک) |
| 24 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
| 25 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
| 26 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
| 27 |
اهداف یادگیری |
شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی. |
| 28 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
| 29 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
| 30 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
| 31 |
اهداف یادگیری |
تفکیک گزارههای اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورمهای نظریه مربوطه. |
| 32 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
| 33 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
| 34 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
| 35 |
اهداف یادگیری |
شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از:
الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ).
ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محکها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ). |
| 36 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
| 37 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
| 38 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
| 39 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
| 40 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
| 41 |
اهداف یادگیری |
معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری |
| 42 |
روش تدریس |
سخنرانی، بحث گروهی |
| 43 |
روش تدریس |
سخنرانی، بحث گروهی |
| 44 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 45 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 46 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 47 |
روش تدریس |
سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 48 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 49 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 50 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 51 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 52 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 53 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 54 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 55 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 56 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 57 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 58 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 59 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 60 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 61 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 62 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 63 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 64 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 65 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 66 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 67 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 68 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 69 |
روش تدریس |
ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 70 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 71 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 72 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 73 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 74 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 75 |
روش تدریس |
ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ |
| 76 |
وظایف دانشجو |
تنظیم برنامه درسی خود متناسب با طرح درس و کسب آمادگی های لازم |
| 77 |
وظایف دانشجو |
تنظیم برنامه درسی خود متناسب با طرح درس و کسب آمادگی های لازم |
| 78 |
وظایف دانشجو |
تنظیم طرح اولیه پژوهش نظری متناسب با برنامه پژوهش |
| 79 |
وظایف دانشجو |
تنظیم طرح اولیه پژوهش نظری متناسب با برنامه پژوهش |
| 80 |
وظایف دانشجو |
ارائه طرح پژوهش فرانظری یکی از نظریات محتوایی جامعه شناسی معاصر |
| 81 |
وظایف دانشجو |
ارائه طرح پژوهش فرانظری یکی از نظریات محتوایی جامعه شناسی معاصر |
| 82 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۱ |
| 83 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۱ |
| 84 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۲ |
| 85 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۲ |
| 86 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۱ |
| 87 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۱ |
| 88 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
| 89 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
| 90 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع مفروضات .۱ |
| 91 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع مفروضات .۱ |
| 92 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
| 93 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲ |
| 94 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۱ |
| 95 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۱ |
| 96 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۲ |
| 97 |
وظایف دانشجو |
رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۲ |
| 98 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۱ |
| 99 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۱ |
| 100 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۲ |
| 101 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۲ |
| 102 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۱ |
| 103 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۱ |
| 104 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
| 105 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
| 106 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
| 107 |
وظایف دانشجو |
ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲ |
| 108 |
منبع |
1. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی. |
| 109 |
منبع |
1. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی. |
| 110 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
| 111 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
| 112 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
| 113 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
| 114 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
| 115 |
منبع |
1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. |
| 116 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
| 117 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
| 118 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
| 119 |
منبع |
1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. |
| 120 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
| 121 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
| 122 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
| 123 |
منبع |
1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. |
| 124 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
| 125 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
| 126 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
| 127 |
منبع |
1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه جامعهشناختی. ترجمه عبدالعلی لهساییزاده. شیراز: نوید شیراز. |
| 128 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
| 129 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
| 130 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
| 131 |
منبع |
1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press.
2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219.
4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. |
| 132 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
| 133 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
| 134 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
| 135 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
| 136 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
| 137 |
منبع |
1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press.
2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. |
| 138 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعالانه / مشارکت در بحث |
| 139 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعالانه / مشارکت در بحث |
| 140 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
| 141 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
| 142 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
| 143 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی |
| 144 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 145 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 146 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 147 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 148 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 149 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 150 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
| 151 |
منبع |
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی.
2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریهسازی در جامعهشناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریههای جامعهشناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعهشناسان.
3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعهشناسی: پویاییهای کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه.
4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press.
5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200.
6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15.
7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248.
8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12.
9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53.
10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268.
11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. |
| 152 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 153 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 154 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 155 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 156 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 157 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 158 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 159 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 160 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 161 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 162 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 163 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 164 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 165 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 166 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 167 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 168 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 169 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 170 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 171 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط |
| 172 |
فایل |
Pdf File |
| 173 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 174 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 175 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 176 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 177 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 178 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 179 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 180 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 181 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 182 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 183 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 184 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 185 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 186 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 187 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 188 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 189 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 190 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 191 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 192 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 193 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 194 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 195 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 196 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 197 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 198 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 199 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 200 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 201 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 202 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 203 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |
| 204 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع |