طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس نقد نظریات یک درس تخصصی و مبنایی برای فهم عمیق و توسعه نظریات جامعه شناختی است.بعلاوه زیربنایی برای شکل دادن به رویکرد و موضع جامعه شناختی دانشجویان دکتراست.
2 هدف کلی آشنایی با مبانی پژوهش نظری و نقد فرانظری نظریات محتوایی منتخب جامعه شناسی
3 شایستگی های پایه آشنایی کلی با مبانی نظری جامعه شناسی و انواع دسته بندی پارادایمی جامعه شناسی
4 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی پژوهش نظری و روش های تحلیل فرانظری
5 روش تدریس سخنرانی ، پرسش و پاسخ و بحث گروهی
6 وظایف دانشجو حضور فعالانه در کلاس و تمرین مداوم نظری
7 منبع ۱. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعه‌شناسی. تهران: نشر نی. ۲. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. ۳. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. ۴. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 5. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 6. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press 7. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger. 8. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd. 9. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547. 10. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press. 11. 12. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 13. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 14. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 15. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd. 16. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. 17. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 18. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 19. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 20. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219. 21. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
8 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
9 نحوه ارزشیابی نمره پایانی بر اساس چند معیار شامل مشارکت فعالانه در کلاس ، ارزیابی شفاهی ، ازمون میان ترم ، آزمون پایانی و انجام پروژه نظری با محوریت تحلیل فرانظری نظریات برگزیده محتوایی معاصر جامعه شناسی
10 اهداف یادگیری آشنایی با اهداف و منطق ارائه درس و مفاهیم پایه
11 اهداف یادگیری آشنایی با اهداف و منطق ارائه درس و مفاهیم پایه
12 اهداف یادگیری - تعریف فرانظریه و رویکردها به آن - انواع، اجزا و کاربردهای فرانظریه - مرز فرانظریه از فرامطالعه، فراجامعه شناسی، فراروش، فراداده - نسبت فرانظریه با پارادایم، رویکرد، نظریه، نظریه سازی و فرانظریه سازی
13 اهداف یادگیری - تعریف فرانظریه و رویکردها به آن - انواع، اجزا و کاربردهای فرانظریه - مرز فرانظریه از فرامطالعه، فراجامعه شناسی، فراروش، فراداده - نسبت فرانظریه با پارادایم، رویکرد، نظریه، نظریه سازی و فرانظریه سازی
14 اهداف یادگیری - تعریف انواع نظریه - تمایز نظریه از غیرنظریه - مرور تفصیلی مهم‎ترین آراء فرانظری - نحوه مرور انتقادی یک نظریه محتوایی با یک چارچوب فرانظری
15 اهداف یادگیری - تعریف انواع نظریه - تمایز نظریه از غیرنظریه - مرور تفصیلی مهم‎ترین آراء فرانظری - نحوه مرور انتقادی یک نظریه محتوایی با یک چارچوب فرانظری
16 اهداف یادگیری - مرور اجمالی زندگی نامه نظریه پرداز - کتابشناسی آثار (شامل: کتاب و مقاله) - پراستنادترین آثار و نظریه ها (با تأکید بر استنادهای دریافت‎شده توسط نظریه پردازان هم‎تراز)
17 اهداف یادگیری - مرور اجمالی زندگی نامه نظریه پرداز - کتابشناسی آثار (شامل: کتاب و مقاله) - پراستنادترین آثار و نظریه ها (با تأکید بر استنادهای دریافت‎شده توسط نظریه پردازان هم‎تراز)
18 اهداف یادگیری - برجسته‎ترین شارحان و مفسران نظریه - منتقد کلیدی‎نظریه (ن. ک. Book Reviews) - بهترین نمونه کاربست نظریه
19 اهداف یادگیری - برجسته‎ترین شارحان و مفسران نظریه - منتقد کلیدی‎نظریه (ن. ک. Book Reviews) - بهترین نمونه کاربست نظریه
20 اهداف یادگیری - تعاریف، ابعاد و عناصر کلیدی مفاهیم - ارتباط منطقی میان مفاهیم کلیدی
21 اهداف یادگیری - تعاریف، ابعاد و عناصر کلیدی مفاهیم - ارتباط منطقی میان مفاهیم کلیدی
22 اهداف یادگیری - تفکیک مفاهیم اصلی و فرعی (سازه های تئوریک)
23 اهداف یادگیری - تفکیک مفاهیم اصلی و فرعی (سازه های تئوریک)
24 اهداف یادگیری شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی.
25 اهداف یادگیری شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی.
26 اهداف یادگیری شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی.
27 اهداف یادگیری شناسایی مفروضات فلسفی نظریه مربوطه با تأکید بر مفروضات هستی شناختی و معرفت شناختی.
28 اهداف یادگیری تفکیک گزاره‎های اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورم‎های نظریه مربوطه.
29 اهداف یادگیری تفکیک گزاره‎های اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورم‎های نظریه مربوطه.
30 اهداف یادگیری تفکیک گزاره‎های اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورم‎های نظریه مربوطه.
31 اهداف یادگیری تفکیک گزاره‎های اصلی و فرعی، تعیین تئورم و متائورم‎های نظریه مربوطه.
32 اهداف یادگیری شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از: الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ). ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محک‎ها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ).
33 اهداف یادگیری شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از: الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ). ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محک‎ها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ).
34 اهداف یادگیری شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از: الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ). ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محک‎ها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ).
35 اهداف یادگیری شناسایی قدرت تبیین و پیش بینی نظریه مربوطه با استفاده از: الف) معیارهای ارزیابی قدرت تبیین نظریه (شامل: درجه استحکام صوری (منطقی)، درجه وضوح و سادگی، درجه جامعیت، درجه دقت، درجه کفایت، درجه تمایز، درجه آزمون پذیری، درجه رقابت پذیری، ارزش اکتشافی و ... ). ب) معیارهای ارزیابی قدرت پیش بینی نظریه (شامل: اعتبار بیرونی (محک‎ها و برآوردهای تجربی)، ضوابط تشخیص روندهای آینده و ... ).
36 اهداف یادگیری معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری
37 اهداف یادگیری معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری
38 اهداف یادگیری معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری
39 اهداف یادگیری معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری
40 اهداف یادگیری معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری
41 اهداف یادگیری معرفی معیارهایی برای ترکیب آراء مختلف در چارچوب یک دستگاه نظری
42 روش تدریس سخنرانی، بحث گروهی
43 روش تدریس سخنرانی، بحث گروهی
44 روش تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
45 روش تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
46 روش تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
47 روش تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
48 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
49 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
50 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
51 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
52 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
53 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
54 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
55 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
56 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
57 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
58 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
59 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
60 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
61 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
62 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
63 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
64 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
65 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
66 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
67 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
68 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
69 روش تدریس ارائه شفاهی نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
70 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
71 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
72 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
73 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
74 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
75 روش تدریس ارائه نتایج پژوهش نظری ، بحث گروهی و پرسش و پاسخ
76 وظایف دانشجو تنظیم برنامه درسی خود متناسب با طرح درس و کسب آمادگی های لازم
77 وظایف دانشجو تنظیم برنامه درسی خود متناسب با طرح درس و کسب آمادگی های لازم
78 وظایف دانشجو تنظیم طرح اولیه پژوهش نظری متناسب با برنامه پژوهش
79 وظایف دانشجو تنظیم طرح اولیه پژوهش نظری متناسب با برنامه پژوهش
80 وظایف دانشجو ارائه طرح پژوهش فرانظری یکی از نظریات محتوایی جامعه شناسی معاصر
81 وظایف دانشجو ارائه طرح پژوهش فرانظری یکی از نظریات محتوایی جامعه شناسی معاصر
82 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۱
83 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۱
84 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۲
85 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع زمینه های اجتماعی و فکری.۲
86 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۱
87 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۱
88 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲
89 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲
90 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع مفروضات .۱
91 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع مفروضات .۱
92 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲
93 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع سازه های محتوایی.۲
94 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۱
95 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۱
96 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۲
97 وظایف دانشجو رائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع قضایا.۲
98 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۱
99 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۱
100 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۲
101 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع تبیین و پیش بینی.۲
102 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۱
103 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۱
104 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲
105 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲
106 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲
107 وظایف دانشجو ارائه نتایج پژوهش فرانظری مربوط با موضوع منطق تلفیق نظریه ها .۲
108 منبع 1. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعه‌شناسی. تهران: نشر نی.
109 منبع 1. چلبی، مسعود. (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعه‌شناسی. تهران: نشر نی.
110 منبع 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
111 منبع 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
112 منبع 1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd.
113 منبع 1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd.
114 منبع 1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd.
115 منبع 1. Ritzer, G. (2001). Explorations in Social Theory: From Metatheorizing to Rationalization. London: SAGE Publications Ltd.
116 منبع 1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
117 منبع 1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
118 منبع 1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
119 منبع 1. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc.
120 منبع 1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd.
121 منبع 1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd.
122 منبع 1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd.
123 منبع 1. Jarvie, I. C. & Zamora-Bonilla, J. (2011). The Philosophy of Social Sciences. London: SAGE Publications Ltd.
124 منبع 1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه‌ جامعه‌شناختی. ترجمه‌ عبدالعلی لهسایی‌زاده. شیراز: نوید شیراز.
125 منبع 1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه‌ جامعه‌شناختی. ترجمه‌ عبدالعلی لهسایی‌زاده. شیراز: نوید شیراز.
126 منبع 1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه‌ جامعه‌شناختی. ترجمه‌ عبدالعلی لهسایی‌زاده. شیراز: نوید شیراز.
127 منبع 1. ترنر، جاناتان. (1372). ساخت نظریه‌ جامعه‌شناختی. ترجمه‌ عبدالعلی لهسایی‌زاده. شیراز: نوید شیراز.
128 منبع 1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press. 2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. 3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219. 4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547.
129 منبع 1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press. 2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. 3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219. 4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547.
130 منبع 1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press. 2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. 3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219. 4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547.
131 منبع 1. Popper, K. R. (1957). The Poverty of Historicism. USA: Boston The Beacon Press. 2. Shoemaker, P. J., Tankard, J. W. & Lasorsa, D. L. (2004). How to Build Social Science Theories? USA: Sage Publications, Inc. 3. Ylikoski., P. & Kuorikoski, J. (2010). Dissecting Explanatory Power. Philosophical Studies, 148: 201-219. 4. Palinkas, L. A. (2014). Causality and Causal Inference in Social Work: Quantitative and Qualitative Perspectives. Res Soc Work Pract, 24 (5): 540-547.
132 منبع 1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press. 2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
133 منبع 1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press. 2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
134 منبع 1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press. 2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
135 منبع 1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press. 2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
136 منبع 1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press. 2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
137 منبع 1. Alexander, J. C. (1983). Theoretical Logic in Sociology: The Classical Attempt at Theoretical Synthesis: Max Weber (v. 3). California: University of California Press. 2. Fararo, T. J. (2001). Social Action Systems: Foundation and Synthesis in Sociological Theory. London: Praeger.
138 نحوه ارزشیابی حضور فعالانه / مشارکت در بحث
139 نحوه ارزشیابی حضور فعالانه / مشارکت در بحث
140 نحوه ارزشیابی شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی
141 نحوه ارزشیابی شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی
142 نحوه ارزشیابی شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی
143 نحوه ارزشیابی شرکت در پرسش و پاسخ و بحث گروهی
144 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
145 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
146 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
147 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
148 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
149 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
150 منبع 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
151 منبع 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120. 1. کلمن، جیمز. (1390). بنیادهای نظریه اجتماعی. ترجمه منوچهر صبوری. تهران: نشر نی. 2. ترنر، جاناتان. اچ. (1395). نظریه‌سازی در جامعه‌شناسی: ارزیابی انباشتگی نظری «مباحث مهم در نظریه‌های جامعه‌شناسی». ترجمه ربابه پورجبلی و صمد عابدینی. تهران: جامعه‎شناسان. 3. ترنر، جاناتان. اچ. (1397). اصول نظری جامعه‌شناسی: پویایی‌های کلان/ خرد/ متوسط (جلد1/2/3). ترجمه عادل ابراهیمی لویه، سلیمان میرزایی راجعونی و نازیلا عابدیان شهرکی. تهران: لویه. 4. Alexander, J. C. (1982). Theoretical Logic in Sociology: Positivism, Presuppositions, and Current Controversies (v. 1). California: University of California Press. 5. Ritzer, G. (1988). Sociological Metatheory: A Defense of a Subfield by a Delineation of Its Parameters. Sociological Theory, 6 (2): 187-200. 6. Ritzer, G. (1990). Metatheorizing in Sociology. Sociological Forum, 5 (1): 3-15. 7. Ritzer, G. (1991). Reflections on the Rise of Metatheorizing in Sociology. Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 237-248. 8. Skocpol, T. (1987). The Dead End of Matatheory. Contemporary Sociology, 16 (1): 10-12. 9. Turner, J. H. (1990). The Misuse and Use of Metatheory. Sociological Forum, 5 (1): 37-53. 10. Turner, J. H. (1991). Developing Cumulative and Practical Knowledge through Metatheorizing. Sociological Perspectives, Sociological Perspectives, Vol. 34, No. 3, Recent Explorations in Sociological Metatheorizing (Autumn, 1991), pp. 249-268. 11. Wallis, S. E. (2010). Toward a Science of Metatheory. Integral Review, 6 (3): 73-120.
152 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
153 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
154 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
155 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
156 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
157 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
158 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
159 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
160 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
161 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
162 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
163 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
164 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
165 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
166 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
167 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
168 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
169 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
170 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
171 نحوه ارزشیابی ارائه شفاهی منسجم و منطقی تکلیف پژوهشی و تحویل گزارش مربوط
172 فایل Pdf File
173 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
174 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
175 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
176 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
177 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
178 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
179 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
180 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
181 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
182 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
183 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
184 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
185 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
186 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
187 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
188 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
189 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
190 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
191 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
192 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
193 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
194 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
195 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
196 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
197 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
198 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
199 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
200 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
201 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
202 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
203 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع
204 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور ، دسترسی آنلاین به منابع