1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یادآوری مفاهیم و تئوریهای اصلی سازمان و نمدیریت |
2 |
هدف کلی |
آشنایی و تحلیل مفاهیم و تئوریهای پیشرفته رفتار سازمانی و چگونگی به کارگیری آنها در سازمانها |
3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن درس مبانی سازمان و مدیریت یا مدیریت رفتار سازمانی یا مشابه آن |
4 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم رفتار سازمانی در سطح فرد، گروه و سازمان |
5 |
روش تدریس |
ارائه، بحث و سوال و پاسخ |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور، مشارکت در مباحث، تحویل تکالیف |
7 |
منبع |
کتاب درسی رفتار سازمانی: تئوری، تحقیق و کاربرد به تالیف علی شیرازی، منتخبی از مقالات مرتبط با موضوعات درسی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب درسی، کامپیوتر، پروژکتور و تخته |
9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور و غیاب و مشارکت فعال در کلاس (2 نمره)، تکلیف کلاسی (5 نمره)، آزمون میان ترم (5 نمره)، آزمون نهایی (8 نمره) |