| 1 | 
											جایگاه درس در برنامه درسی دوره | 
											عمق بخشی به دانش فراگرفته شده در طول دوره از طریق ترکیب نظریه ها و مفاهیم در مدیریت دولتی | 
										
																			
											| 2 | 
											هدف کلی | 
											آشنایی با دانش و تحقیقات روز جهان در مدیریت دولتی | 
										
																			
											| 3 | 
											شایستگی های پایه | 
											دانش نظری و روش تحقیق  در مدیریت دولتی | 
										
																			
											| 4 | 
											اهداف یادگیری | 
											تحقیق، تحلیل و نقد دانش روز در مدیریت دولتی | 
										
																			
											| 5 | 
											روش تدریس | 
											بحث و تحلیل نظریه ها و تحقیقات در مدیریت دولتی | 
										
																			
											| 6 | 
											وظایف دانشجو | 
											مطالعه تکالیف منتخب، تهیه گزارش و ارائه در کلاس | 
										
																			
											| 7 | 
											منبع | 
											مجلات معتبر بین المللی در مدیریت دولتی با ضریب تاثیر بالا | 
										
																			
											| 8 | 
											مواد و امکانات آموزشی | 
											مجلات و پروژکتور | 
										
																			
											| 9 | 
											نحوه ارزشیابی | 
											حضور و و مشارکت فعال در کلاس (2 نمره)، ارائه کلاسی و گزارش کتبی (7 نمره)، پیشنهاده تحقیق (3 نمره) و آزمون نهایی (8 نمره) |