| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس زیربنایی در مدیریت سازمان ها |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم و تئوری های رفتار سازمانی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
ندارد |
| 4 |
اهداف یادگیری |
یادگیری مفاهیم اصلی رفتار و کاربرد آن ها در موقعیت های سازمانی |
| 5 |
روش تدریس |
ارائه، بحث و تحلیل |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور، مشارکت در مباحث، پاسخگویی به سوالات، انجام تکالیف کلاسی و پروژه ها و شرکت در آزمون ها |
| 7 |
منبع |
1. کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
2. کتاب های برگزیده برای دانشجویان علاقمند به موضوعات رفتاری
3. مقالات مرتبط با درس |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه، پروژکتور، تخته |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور و غیاب و مشارکت فعال در کلاس (2 نمره)، ارزیابی مستمر: کوئیز کتبی و شفاهی و تکالیف تحقیق کتبی (8 نمره)، آزمون نهایی (10 نمره) |