| 1 |
مفاهیم اولیه پژوهش و زیرساخت های نظری آن |
|
| 2 |
روش شناسی- پارادایم های پژوهش |
|
| 3 |
روش شناسی- پارادایم های پژوهش |
|
| 4 |
بازخوانی روش های پژوهش کمی |
|
| 5 |
کاربرد روش های کمی در مدیریت آموزشی |
|
| 6 |
معرفی روش های کیفی در مدیریت آموزشی |
|
| 7 |
روش های کیفی- پدیدارشناسی |
|
| 8 |
نقد روش های کمی در مدیریت آموزشی |
|
| 9 |
روش های کیفی- پژوهش زمینه ای |
|
| 10 |
روش های کیفی- مورد پژوهی |
|
| 11 |
روش های کیفی- اقدام پژوهی |
|
| 12 |
روش های کیفی- تاریخی و تطبیقی |
|
| 13 |
روش های کیفی- اصول نگارش پیشنهاده پژوهش |
|
| 14 |
پژوهش کیفی- روش های جمع آوری اطلاعات |
|
| 15 |
پژوهش کیفی- روش های کدگذاری و تحلیل اطلاعات |
|
| 16 |
روش های کیفی- روش های کدگذاری و تحلیل اطلاعات |
|
| 17 |
پژوهش کیفی- شناسایی میدان و شیوه دستیابی به مشارکت کنندگان |
|
| 18 |
پژوهش کیفی- نقد و کاربردها در مدیریت آموزشی |
|
| 19 |
پژوهش کیفی- اعتبار سنجی |
|
| 20 |
ملاحظات احلاق پژوهش در مدیریت آموزشی |
|
| 21 |
استناددهی و سبک های ارجاع و تنظیم منابع |
|
| 22 |
اصول و نکته ها در نگارش گزارش پژوهش |
|
| 23 |
انتشار گزارش تحقیق و جمع بندی |
|