1 |
مفاهیم اولیه پژوهش و زیرساخت های نظری آن |
|
2 |
روش شناسی- پارادایم های پژوهش |
|
3 |
روش شناسی- پارادایم های پژوهش |
|
4 |
بازخوانی روش های پژوهش کمی |
|
5 |
کاربرد روش های کمی در مدیریت آموزشی |
|
6 |
معرفی روش های کیفی در مدیریت آموزشی |
|
7 |
روش های کیفی- پدیدارشناسی |
|
8 |
نقد روش های کمی در مدیریت آموزشی |
|
9 |
روش های کیفی- پژوهش زمینه ای |
|
10 |
روش های کیفی- مورد پژوهی |
|
11 |
روش های کیفی- اقدام پژوهی |
|
12 |
روش های کیفی- تاریخی و تطبیقی |
|
13 |
روش های کیفی- اصول نگارش پیشنهاده پژوهش |
|
14 |
پژوهش کیفی- روش های جمع آوری اطلاعات |
|
15 |
پژوهش کیفی- روش های کدگذاری و تحلیل اطلاعات |
|
16 |
روش های کیفی- روش های کدگذاری و تحلیل اطلاعات |
|
17 |
پژوهش کیفی- شناسایی میدان و شیوه دستیابی به مشارکت کنندگان |
|
18 |
پژوهش کیفی- نقد و کاربردها در مدیریت آموزشی |
|
19 |
پژوهش کیفی- اعتبار سنجی |
|
20 |
ملاحظات احلاق پژوهش در مدیریت آموزشی |
|
21 |
استناددهی و سبک های ارجاع و تنظیم منابع |
|
22 |
اصول و نکته ها در نگارش گزارش پژوهش |
|
23 |
انتشار گزارش تحقیق و جمع بندی |
|