1 |
مبانی هستی شناختی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
2 |
مبانی معرفت شناختی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
3 |
مبانی ارزش شناختی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
4 |
مبانی جامعه شناختی معرفت و کاربرد آن در تحلیل شکل گیری و توسعه رشته مدیریت آموزشی |
|
5 |
مبانی جامعه شناختی معرفت و کاربرد آن در تحلیل شکل گیری و توسعه رشته مدیریت آموزشی |
|
6 |
نقش فلسفه در فهم دانش |
|
7 |
مبانی فلسفی قدرت و تحلیل رابطه آن با رهبری آموزشی |
|
8 |
تحلیل فلسفه و تاریخ علم اجتماعی و رابطه آن با مدیریت آموزشی |
|
9 |
علم مدیریت آموزشی از منظر نقادانه فلسفه های کلاسیک و معاصر |
|
10 |
علم مدیریت آموزشی از منظر نقادانه فلسفه های کلاسیک و معاصر |
|
11 |
ویژگی¬های نگاه فلسفی و کاربرد آن در محورهای نظری و صورت های عملی مدیریت آموزشی با تمرکز بر مبناها و مصادیق در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران |
|
12 |
ویژگی¬های نگاه فلسفی و کاربرد آن در محورهای نظری و صورت های عملی مدیریت آموزشی با تمرکز بر مبناها و مصادیق در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران |
|
13 |
چشم انداز آینده مدیریت آموزشی به عنوان یک علم- آینده پژوهی |
|
14 |
چشم انداز آینده مدیریت آموزشی به عنوان یک علم |
|