فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۳۶

تبیین و نقد ویژگی های نظریه و نظریه پردازی در دانش برنامه درسی اسلامی براساس مدل تأسیسی و نظریه علم دینی حداکثری

سمانه سادات حسینی مرام
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

تبیین ریشه های الهیاتی - دین شناختی مطالعات برنامه درسی؛ در جستجوی طرح کلی ریشه های الهیاتی-دین شناختی اسلامی

مرتضی نقره ای
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

تحلیل و نقد آراء متفکران غربی معاصر برنامه درسی در خصوص تربیت دینی و معنوی و تجلی آن در نظریه برنامه درسی

غلامعلی سیفی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

تبیین نظری جدید از ماهیت و نقش مبانی دینی در قلمرو معرفتی مطالعات برنامه‌درسی

معصومه عیلامی رودمعجنی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

بازنگری برنامه درسی رشته برنامه ریزی درسی بر مبنای انگاره مطلوب از علم دینی

اعظم محمدزاده قصر
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۶/۱۴

بازنگری ساختار و نظام تصمیم‌گیری فرآیند برنامه‌ریزی درسی آموزش و پرورش جُمهوری اسلامی ایران با الهام از نظریه‌ی عملی شُواب

سیدمسعود حسینی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

مطالعه تطبیقی آرای صاحب نظران برنامه درسی معنوی: دوآین هیوبنر و جیمز مک دونالد

ندا میرزاخان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

تبیین و نقد پارادایم پژوهشی معنوی برای کاربست آن در پژوهش‌های تربیتی

محمد بهمن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

دلالت شناسی حرکت جوهری ملاصدرا به منظور فهم ویژگی های نظریه برنامه درسی

ندا سعادت شاقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۸/۲۲

مفهوم شناسی مطالبه گری مبتنی بر آموزه های انقلاب اسلامی و دلالت های آن در برنامه درسی

مرتضی نقره ای
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

تبیین برنامه درسی مبتنی بر رویکرد فطرت گرای توحیدی

هاجر تجاری مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

تبیین ضرورت، امکان و ماهیت برنامه درسی اسلامی

فاطمه سادات جعفرنیا
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۹/۱۴

گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی در برنامه های درسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: چیستی، مدل و روش‌ها

حمیده پاک مهر
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۱/۲۹

نسبت میان ایدئولوژی رسمی و عملیاتی در نظام برنامه درسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

احمدرضا فاضلی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۱/۲۵

بررسی تطبیقی گرایش‌های موضوعی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دوره تحصیلات تکمیلی رشته مطالعات برنامه درسی در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا

سولماز خسروی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۹/۲۶

برنامه درسی مغفول در نظام حرفه آموزی دانش آموزان متوسطه دارای کم توانی ذهنی

ساناز عبیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۰۴

تبیین چگونگی تغییر دانش نظری و عملی معلمان در اجرای برنامه درسی جدید ریاضی دوره ی ابتدایی و دستاوردهایی برای برنامه درسی ضمن خدمت آنان

اعظم زرقانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۲/۰۸

نیازسنجی رئوس مطالب برنامه درسی دوره های علوم انسانی اسلامی: زمینه ای برای بهبود نظریه پردازی بر اساس مبانی دینی

زهرا حجازی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۹

تبیین عناصر برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا

زهرا وقاری زمهریر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۹

تبیین و تحلیل برنامه درسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیه السلام

سیدداود روحانی سراجی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۲/۱۲

تدوین نظریه زمینه ای به منظور تبیین جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجو معلمان

راحله پوراسماعیل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

تحلیل کیفی محتوای کتب دوره متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران

فاطمه سادات جعفرنیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۱۲

تحلیل و ارزیابی برنامه درسی حرفه آموزی دانش آموزان دارای کم توانی ذهنی و طراحی آن مبتنی بر الگوی برنامه تربیتی انفرادی

صدیقه کاظمی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۱۲/۲۷

تبیین و سنجش جهت گیری اسلامی برنامه درسی معلّمان و دست اندرکاران نظام برنامه ریزی درسی ایران بر اساس پرسش نامه اصلاح شدۀ جهت گیری های برنامه درسی جنکینز

الهام امیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۵

بررسی نقش محیط آموزشی پژوهشی با میانجی گری باورهای پژوهشی و علاقه مندی پژوهشی در تجربه‌ی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی

آرزو اسمعیلی ایولی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۵

تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنی

فرزانه دیمه کارحقیقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۵/۲۰

تحلیل و ارزیابی عناصر چهارگانه برنامه درسی و رویکرد کلان حاکم بر سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران براساس نظر متخصصان

آزاده عبدالعلی زاده فرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۳/۲۵

ارزیابی کیفیت فرایند تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مهوش کاظمی قره چه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۷/۱۱

پیش‌بینی نگرش اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد نسبت به تغییر برنامه‌درسی به سمت میان‌رشته‌ای از طریق ابعاد کارآمدی موثربر آن

فاطمه وفائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۴/۲۰

شناسایی و اولویت بندی شایستگی‌های حرفه‌ای مورد نیاز هنرآموزان فنی و حرفه‌ای از منظر هنرآموزان، کادر مدیریتی و هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهر همدان (با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوآدرانت)

مرضیه جامه بزرگ
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۴/۱۴

بررسی و تحلیل میزان شمول برنامه درسی تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی بر اساس ابعاد معرفتی حوزه برنامه درسی

مرضیه نامخواه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۲۲

میزان حساسیت فرهنگی برنامه درسی رشته های علوم تربیتی و روانشناسی

محدثه سپندار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۰۷

طراحی الگوی مطلوب (جایگزین) برنامه درسی تربیت اجتماعی برای دورۀ راهنمایی تحصیلی

مرضیه دهقانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۰/۱۱/۱۸

ارزشیابی دوره های آموزشی نظری و عملی کیفیت در شرکت صنعتی نیروگستران خراسان بر مبنای مدل کرک پاتریک

لیلا رئیسی نافچی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۳/۱۷

بررسی وضعیت برنامه درسی اجرا شده در درس ریاضیات پایه چهارم ابتدایی

نسرین صادقی اول
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۱۲/۰۱

وضعیت موجـود و مطلـوب سبـک‌هـای ارزیابـی عملکـرد از منظر مـدیران دانشـگاه‌ علوم‌پزشکی‌ مشهد و اعتباریابی آن از دیدگاه خبرگان مدیریت

هادی حسن زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۷/۲۲