تبیین و نقد ویژگی های نظریه و نظریه پردازی در دانش برنامه درسی اسلامی براساس مدل تأسیسی و نظریه علم دینی حداکثری
سمانه سادات حسینی مرام
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
تبیین ریشه های الهیاتی - دین شناختی مطالعات برنامه درسی؛ در جستجوی طرح کلی ریشه های الهیاتی-دین شناختی اسلامی
مرتضی نقره ای
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
تحلیل و نقد آراء متفکران غربی معاصر برنامه درسی در خصوص تربیت دینی و معنوی و تجلی آن در نظریه برنامه درسی
غلامعلی سیفی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
تبیین نظری جدید از ماهیت و نقش مبانی دینی در قلمرو معرفتی مطالعات برنامهدرسی
معصومه عیلامی رودمعجنی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
بازنگری برنامه درسی رشته برنامه ریزی درسی بر مبنای انگاره مطلوب از علم دینی
اعظم محمدزاده قصر
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
بازنگری ساختار و نظام تصمیمگیری فرآیند برنامهریزی درسی آموزش و پرورش جُمهوری اسلامی ایران با الهام از نظریهی عملی شُواب
سیدمسعود حسینی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
مطالعه تطبیقی آرای صاحب نظران برنامه درسی معنوی: دوآین هیوبنر و جیمز مک دونالد
ندا میرزاخان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تبیین و نقد پارادایم پژوهشی معنوی برای کاربست آن در پژوهشهای تربیتی
محمد بهمن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دلالت شناسی حرکت جوهری ملاصدرا به منظور فهم ویژگی های نظریه برنامه درسی
ندا سعادت شاقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
مفهوم شناسی مطالبه گری مبتنی بر آموزه های انقلاب اسلامی و دلالت های آن در برنامه درسی
مرتضی نقره ای
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تبیین برنامه درسی مبتنی بر رویکرد فطرت گرای توحیدی
هاجر تجاری مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
تبیین ضرورت، امکان و ماهیت برنامه درسی اسلامی
فاطمه سادات جعفرنیا
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی در برنامه های درسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: چیستی، مدل و روشها
حمیده پاک مهر
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
نسبت میان ایدئولوژی رسمی و عملیاتی در نظام برنامه درسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
احمدرضا فاضلی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بررسی تطبیقی گرایشهای موضوعی پایاننامهها و رسالههای دوره تحصیلات تکمیلی رشته مطالعات برنامه درسی در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
سولماز خسروی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۶
برنامه درسی مغفول در نظام حرفه آموزی دانش آموزان متوسطه دارای کم توانی ذهنی
ساناز عبیری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۴
تبیین چگونگی تغییر دانش نظری و عملی معلمان در اجرای برنامه درسی جدید ریاضی دوره ی ابتدایی و دستاوردهایی برای برنامه درسی ضمن خدمت آنان
اعظم زرقانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۸
نیازسنجی رئوس مطالب برنامه درسی دوره های علوم انسانی اسلامی: زمینه ای برای بهبود نظریه پردازی بر اساس مبانی دینی
زهرا حجازی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۹
تبیین عناصر برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیفگرا
زهرا وقاری زمهریر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۹
تبیین و تحلیل برنامه درسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیه السلام
سیدداود روحانی سراجی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۲
تدوین نظریه زمینه ای به منظور تبیین جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجو معلمان
راحله پوراسماعیل
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۱
تحلیل کیفی محتوای کتب دوره متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران
فاطمه سادات جعفرنیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۲
تحلیل و ارزیابی برنامه درسی حرفه آموزی دانش آموزان دارای کم توانی ذهنی و طراحی آن مبتنی بر الگوی برنامه تربیتی انفرادی
صدیقه کاظمی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۲/۱۲/۲۷
تبیین و سنجش جهت گیری اسلامی برنامه درسی معلّمان و دست اندرکاران نظام برنامه ریزی درسی ایران بر اساس پرسش نامه اصلاح شدۀ جهت گیری های برنامه درسی جنکینز
الهام امیری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۵
بررسی نقش محیط آموزشی پژوهشی با میانجی گری باورهای پژوهشی و علاقه مندی پژوهشی در تجربهی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
آرزو اسمعیلی ایولی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۵
تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنی
فرزانه دیمه کارحقیقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۰
تحلیل و ارزیابی عناصر چهارگانه برنامه درسی و رویکرد کلان حاکم بر سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران براساس نظر متخصصان
آزاده عبدالعلی زاده فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ارزیابی کیفیت فرایند تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مهوش کاظمی قره چه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۷/۱۱
پیشبینی نگرش اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد نسبت به تغییر برنامهدرسی به سمت میانرشتهای از طریق ابعاد کارآمدی موثربر آن
فاطمه وفائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۴/۲۰
شناسایی و اولویت بندی شایستگیهای حرفهای مورد نیاز هنرآموزان فنی و حرفهای از منظر هنرآموزان، کادر مدیریتی و هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفهای شهر همدان (با استفاده از مدل بوریچ و تحلیل کوآدرانت)
مرضیه جامه بزرگ
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۴/۱۴
بررسی و تحلیل میزان شمول برنامه درسی تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی بر اساس ابعاد معرفتی حوزه برنامه درسی
مرضیه نامخواه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۲/۲۲
میزان حساسیت فرهنگی برنامه درسی رشته های علوم تربیتی و روانشناسی
محدثه سپندار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۲/۰۷
طراحی الگوی مطلوب (جایگزین) برنامه درسی تربیت اجتماعی برای دورۀ راهنمایی تحصیلی
مرضیه دهقانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۸
ارزشیابی دوره های آموزشی نظری و عملی کیفیت در شرکت صنعتی نیروگستران خراسان بر مبنای مدل کرک پاتریک
لیلا رئیسی نافچی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۳/۱۷
بررسی وضعیت برنامه درسی اجرا شده در درس ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
نسرین صادقی اول
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۱۲/۰۱
وضعیت موجـود و مطلـوب سبـکهـای ارزیابـی عملکـرد از منظر مـدیران دانشـگاه علومپزشکی مشهد و اعتباریابی آن از دیدگاه خبرگان مدیریت