فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۱۳۷

A TRANSITION FROM MULTIDISCIPLINARY (PARALLEL) INTEGRATED APPROACH TO TRANSDISCIPLINARY APPROACH IN CURRICULUM OF ISLAMIC EDUCATION

Journal of Critical Reviews

مجلات خارجی 2020 December Volume (7) No (1) Pages (857-865)

A Comparative Study of Employment Competencies of Undergraduate Course of Educational Sciences in Iran and Syria

Iranian Journal of Comparative Education

مجلات خارجی 2020 May Volume (3) No (2) Pages (704-723)

The Nature of Ideology and Explanation of Its Implications for Curriculum

Acta Medica Mediterranea

مجلات خارجی 2018 June

STATUS AND ROLE OF OFFICIAL AND OPERATIONAL CURRICULUM IDEOLOGY IN CURRICULUM IMPLEMENTATION APPROACHES

Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research

مجلات خارجی 2017 August Volume (5) No (1) Pages (424-428)

Studying the compatibility of Iran's New Primary School Curriculum with the Curriculum Change Principles

Modern Applied Science

مجلات خارجی 2017 August Volume (11) No (7) Pages (13-19)

Critical thinking disposition: A neglected loop of humanities curriculum in higher education

Cypriot Journal of Educational Sciences

مجلات خارجی 2012 March Volume (7) No (1) Pages (1-13)

The Status of College Students Critical Thinking Disposition in Humanities

3th World Conference on Educational Sciences

کنفرانس های خارجی | 2011-02-03

The Comparison of Students and Educators Preferred Teaching Styles in Teacher Educating Centers

3th World Conference on Educational Sciences

کنفرانس های خارجی | 2011-02-03

Identity crisis in curriculum field: a criticism on current approaches

third International Association for the Advancement of Curriculum Studies conference

کنفرانس های خارجی | 2009-09-07

A COMPARATIVE STUDY OF QUALITY ASSURANCE TREND IN IRAN S HIGHER EDUCATION SYSTEM WITH THEORETICAL DEVELOPMENT IN EDUCATIONAL EVALUATION

International Association of Technology, Education and Development

کنفرانس های خارجی | 2009-03-09

نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای علم دینی

قرآن و علم

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۲ دوره (17) شماره (33) صفحات (235-262)

مبانی دینی برنامه درسی بنیادی برای نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی: نگاهی نو

تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | آبان ۱۴۰۲ دوره (3) شماره (155) صفحات (47-67)

آیا خدا اینجا حضور دارد؟ پرسش از الهیات در حوزه مطالعات برنامه درسی

مطالعات برنامه درسی

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۲ دوره (18) شماره (70) صفحات (1-30)

نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا

نظریه و عمل در برنامه درسی

مجلات داخلی | تیر ۱۴۰۲ دوره (21) شماره (11) صفحات (453-492)

حدودوثغور مشارکت دانش آموزان در برنامه درسی: تحلیل دیدگاه صاحب‌نظران

تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | خرداد ۱۴۰۲ دوره (1) شماره (153) صفحات (7-26)

ارزشیابی برنامه درسی انقلاب اسلامی: گذر از رویکرد منفعلانه ناکام موجود به رویکرد گفتمان‌سازانه

پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۲ دوره (12) شماره (25) صفحات (139-158)

الهیات برنامه درسی: نظرورزی امکان یک دانش

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۱ دوره (12) شماره (2) صفحات (56-90)

بازخوانی و مفهوم سازی مجدد طبقه بندی های معنویت

پژوهش های ادیانی

مجلات داخلی | تیر ۱۴۰۱ دوره (10) شماره (19) صفحات (294-323)

بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | فروردین ۱۴۰۱ دوره (11) شماره (2) صفحات (32-55)

الگوی مفهومی گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی ایران در برنامه های درسی

پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۰ دوره (11) شماره (23) صفحات (199-224)

چرخش از نظریه پردازی به نظریه پردازی همادین در برنامه درسی: رویکردی عصب پدیدارشناختی

مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۹ دوره (11) شماره (22) صفحات (7-47)

فعالیت ها و ادراکات اعضای هیئت علمی در اجرای درس پژوهی به منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش

تدریس پژوهی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۹ دوره (8) شماره (4) صفحات (184-204)

تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان

پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۹ دوره (3) شماره (30) صفحات (138-154)

نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی

نظریه و عمل در برنامه درسی

مجلات داخلی | آبان ۱۳۹۹ دوره (18) شماره (8) صفحات (37-70)

برنامه‌درسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیه‌السلام: حاکمیت توحید و اخلاق

پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۸ دوره (27) شماره (44) صفحات (59-86)

رویکردهای مختلف به تدریس نظریه ها در برنامه درسی آموزش عالی

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۸ دوره (9) شماره (1) صفحات (113-129)

تفسیر تربیتی به مثابه رشته علمی:در جستجوی گونه شناسی شمول گرایانه و جامع از تفسیر تربیتی

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۸ دوره (14) شماره (28) صفحات (195-219)

افول ارزشهای عفاف و حجاب در دانشکده پزشکی (یک مطالعه پدیدارشناسی)

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۷

طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسی

دانشنامه ایرانی برنامه درسی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۷ دوره (1) شماره (2) صفحات (1-7)

تعهدات فرارشته‌ای در برنامه درسی دانشگاهی

نظریه و عمل در برنامه درسی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۷ دوره (6) شماره (12) صفحات (5-42)

ارزشیابی برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی برمبنای الگوی هدف آزاد

مدیریت مدرسه

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۷ دوره (6) شماره (2) صفحات (60-81)

علیه برنامه درسی معنوی بشریت گرا: نقد آراء میلر بر اساس دیدگاه شهید مطهری

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آبان ۱۳۹۷ دوره (27) شماره (13) صفحات (29-59)

التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجو معلمان: نظریه داده بنیاد

پژوهش های برنامه درسی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۷ دوره (8) شماره (1) صفحات (1-30)

برداشتی متفاوت از ماهیت تفسیر تربیتی: نظریه پردازی در حکم هدف و آرمان تفسیر تربیتی

آموزه های تربیتی در قرآن و حدیث

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۷ دوره (2) شماره (3) صفحات (19-40)

بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی

مطالعات برنامه درسی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۷ دوره (12) شماره (46) صفحات (1-34)

از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۶ دوره (7) شماره (2) صفحات (124-148)

تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنی

روانشناسی افراد استثنایی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۶ دوره (7) شماره (28) صفحات (159-185)

تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمان

پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۶ دوره (3) شماره (9) صفحات (44-81)

برنامه درسی فرارشته ای مبتنی بر تحلیل لایه های علی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش

مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۶ دوره (8) شماره (16) صفحات (7-34)

ماهیت گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۶ دوره (2) شماره (2) صفحات (7-40)

تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی

پژوهش در برنامه ریزی درسی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۶ دوره (2) شماره (26) صفحات (81-99)

بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث توجه به آموزه های انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر نظرات شهید مطهری در کتاب پیرامون انقلاب اسلامی

پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۶ دوره (6) شماره (14) صفحات (175-196)

ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه

پژوهش در برنامه ریزی درسی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۶ دوره (2) شماره (25) صفحات (84-97)

نیازسنجی رئوس مطالب برنامه‌ی درسی دوره‌های تکمیلی علوم انسانی اسلامی: زمینه‌ای جهت بهبود و تقویت نظریه‌پردازی بر اساس مبانی دینی

مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۹۶ دوره (21) شماره (70) صفحات (19-46)

نگرش و میزان ارتکاب دانش آموزان به تقلب و پیش بینی پذیری نگرش دانش آموزان به تقلب بر اساس برنامه درسی اجرا شده

مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۶ دوره (7) شماره (17) صفحات (133-155)

تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۵ دوره (6) شماره (2) صفحات (82-106)

تحلیل نظری بر تاثیر و تاثر متقابل جهانی شدن با هویت دینی

مطالعات معنوی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۵ دوره (12) شماره (21) صفحات (5-32)

نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی

پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۵ دوره (2) شماره (5) صفحات (67-105)

شناسایی استانداردها و مؤلفه های اخلاق حرفه ای تدریس استادان دروس معارف اسلامی

فرهنگ در دانشگاه اسلامی

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۵ دوره (6) شماره (4) صفحات (473-494)

تحلیل کیفی محتوای کتب مقطع متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۵ دوره (11) شماره (23) صفحات (1-24)

برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟

نظریه و عمل در برنامه درسی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۵ دوره (4) شماره (8) صفحات (51-84)

ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۵ دوره (6) شماره (1) صفحات (46-68)

بررسی دیدگاه دانش آموزان پایه سوم دوره متوسطه پیرامون تحقق اهداف قلمرو «عمل و رفتار» برنامه درسی دین و زندگی

مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۹۵ دوره (1) شماره (2) صفحات (99-127)

میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان

اندازه گیری تربیتی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۴ دوره (6) شماره (21) صفحات (61-82)

تأثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارت های فراغتی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد

پژوهش در برنامه ریزی درسی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۴ دوره (12) شماره (19) صفحات (128-141)

عدم انطباق تدریس دبیران دین و زندگی پایه سوم متوسطه با راهنمای تدریس

تربیت اسلامی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۴ دوره (10) شماره (20) صفحات (7-27)

برنامه درسی پست مدرن در بوته نقد

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۴ دوره (5) شماره (1) صفحات (5-29)

اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهش‌های ارزشیابی آموزشی: کاوشی در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد

مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۴ دوره (5) شماره (9) صفحات (101-128)

هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی

مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۳ دوره (5) شماره (10) صفحات (114-153)

چگونگی گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه در محتوای برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

مطالعات انقلاب اسلامی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۳ دوره (11) شماره (39) صفحات (139-158)

گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران)

پژوهش های آموزش و یادگیری

مجلات داخلی | دی ۱۳۹۳ دوره (21) شماره (5) صفحات (19-36)

ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390

مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی

مجلات داخلی | آبان ۱۳۹۳ دوره (3) شماره (3) صفحات (71-99)

پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن

مطالعات برنامه ریزی آموزشی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۳ دوره (3) شماره (5) صفحات (53-79)

ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۳ دوره (4) شماره (4) صفحات (75-93)

فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی

پژوهشنامه تربیتی-دانشگاه آزاد بجنورد

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۳ دوره (9) شماره (38) صفحات (95-116)

میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرا دست آن

تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۳ دوره (30) شماره (117) صفحات (35-61)

توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه

پژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۲ دوره (22) شماره (69) صفحات (121-147)

حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت گیری‌های برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دوره راهنمایی تحصیلی: چالش‌ها و آسیب ها

رویکردهای نوین آموزشی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۲ دوره (8) شماره (17) صفحات (21-46)

اخلاق در ارزشیابی: ارائه چارچوب مفهومی

اخلاق در علوم و فناوری

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۲ دوره (8) شماره (3) صفحات (80-92)

تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی

پژوهش در نظام های آموزشی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۲ دوره (7) شماره (21) صفحات (133-154)

تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان

روانشناسی تربیتی-دانشگاه علامه طباطبایی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۲ دوره (9) شماره (28) صفحات (15-39)

پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علم

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۲ دوره (3) شماره (1) صفحات (111-136)

تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسی

اندیشه های نوین تربیتی

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۲ دوره (9) شماره (1) صفحات (51-76)

آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامه‌های درسی آموزش عالی

اخلاق در علوم و فناوری

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۱ دوره (7) شماره (4) صفحات (19-30)

نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت

مطالعات برنامه ریزی آموزشی

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۹۱ دوره (1) شماره (2) صفحات (115-138)

تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه درسی

پژوهش های برنامه درسی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۰ دوره (1) شماره (2) صفحات (131-176)

طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۰ دوره (6) شماره (23) صفحات (76-109)

ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اصول بهداشت روانی- Journal of Fundamentals of Mental Health

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۰ دوره (13) شماره (2) صفحات (114-123)

واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی

پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۰ دوره (1) شماره (1) صفحات (99-126)

بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی

پژوهش در نظام های آموزشی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۰ دوره (5) شماره (13) صفحات (141-152)

ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفه‌ای دانش آموزان کم توان ذهنی

کودکان استثنایی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۰ دوره (11) شماره (2) صفحات (175-190)

تأملی بر پیوند نظری رویکردهای ارزشیابی آموزشی با الگوهای کیفیت آموزشی و تبیین پیامدهای آن بر حوزه عمل

نامه آموزش عالی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۹۰ دوره (4) شماره (13) صفحات (47-73)

تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدها

مطالعات برنامه درسی آموزش عالی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۸۹ دوره (5) شماره (19) صفحات (139-169)

تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید

مطالعات تربیتی و روانشناسی

مجلات داخلی | بهمن ۱۳۸۹ دوره (11) شماره (2) صفحات (165-184)

مقایسه ایدئولوژی‌های برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر

مطالعات تربیتی و روانشناسی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۸۸ دوره (10) شماره (1) صفحات (27-45)

نقش تمثیلات قرآنی در ارائه محتوای برنامه درسی پیام های آسمانی

هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

شایستگی های اشتغال پذیری دوره کارشناسی علوم تربیتی در سوریه

اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۹/۱۲

شایستگی های اشتغال پذیری در دانشگاه های جهان

اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۹/۱۲

نقش رویکرد فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان

اولین همایش ملی مدرسه فردا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

مطالبه گری: نقطة عزیمتی برای تحول در برنامه درسی نظام تعلیم و تربیت مبتنی برآموزه های انقلاب اسلامی ایران

اولین همایش ملی مدرسه فردا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

بررسی تطبیقی فطرت گرایی توحیدی از منظر صاحب نظران مسلمان

اولین همایش ملی مدرسه فردا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

مطالبه گری؛ رهیافتی انتقادی بر تحول در برنامه درسی نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه های انقلاب اسلامی ایران

اولین همایش ملی مدرسه فردا

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

بررسی و تحلیل کتاب های درسی دانشگاهی انتشارات سمت رشته کارشناسی علوم تربیتی

همایش ملی نقد متون و کتب علوم انسانی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۹/۳۰

خصیصه های عناصر برنامه درسی در رویکرد گفتمان سازانه با تاکید بر آموزه های انقلاب اسلامی ایران

اولین همایش ملی تازه های تعلیم و تربیت در نظام آموزشی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۲/۰۵

چیستی تکلیف و انواع آن

اولین همایش ملی و اولین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و فرهنگی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۹/۱۶

جستاری در تعریف‌ها و برداشت‌های صاحب‌نظران از مفهوم تربیت دینی

کنگره بین المللی علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۸/۱۴

نقش هیأت های نظارت و ارزیابی استانی در آموزش عالی

سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۶/۰۴

رویکرد نظارتی در ارزیابی آموزش عالی: چالش ها و راهکارها

سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۲/۰۷

فراارزیابی از برنامه های هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان خراسان رضوی در مرحله طرح (واکاوی تحلیلی در فاصله انتظارات مطلوب تا وضعیت موجود)

سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۲/۰۷

واکاوی برنامه درسی اجرا شده درس انشا از منظر دانش آموزان و معلمان

سومین همایش زبان شناسی و آموزش زبان فارسی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۲/۱۱

قرابت مفاهیم ارزشیابی برنامه درسی، چالش پیشروی پژوهش در این حوزه

کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۰/۰۴

غفلت از دانش عملی معلمان، عامل شکاف میان نظر و عمل در اجرای برنامه درسی

برنامه درسی در ایران؛ فاصله نظر و عمل

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۲/۳۱

نقش و جایگاه جهت گیری های برنامه درسی در فرایند رشد حرفه ای معلمان

اولین همایش ملی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۲/۱۵

گفتمان سازی به مثابه رویکردی برای کاربرد اندیشه های کلان و بنیادین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت

همایش ملی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۱۱/۰۲

میزان اشاعه استانداردهای معیار دقت در ارزشیابی‌های درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

اولین کنفرانس بین المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۷/۳۰

فروگذارده ماندن فرا-ارزشیابی برنامه‌های بهبود کیفیت برنامه درسی دانشگاهی مبتنی بر استانداردهای ارزشیابی

اولین کنفرانس بین المللی کیفیت در برنامه درسی آموزش عالی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۷/۳۰

ضرورت کاوش در منبع قرآن و روایات به منظور کشف تمثیل های مناسب در کتاب های درسی (زمینه ای برای ایجاد نوآوری کتاب های درسی دین و زندگی)

همایش ملی تغییر در برنامه درسی دوره های آموزش و پرورش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۱۲/۱۴

تاملی بر ابعاد انگیزشی موثر بر برنامه درسی میان رشته ای در آموزش عالی: کارآمدی فردی، جمعی و تیمی اعضای هیات علمی دانشگاه

اولین همایش ملی روان شناسی تربیتی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۱/۰۳/۰۴

تاملی بردیدگاههای مختلف درخصوص حل مساله و فرایندهای آن درآموزش علوم وتبیین دلالت های آن برای برنامه درسی

همایش بین المللی آموزش علوم و فناوری با تاکید بر جهان اسلام

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۴/۲۰

تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی ایران با مروی بر پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه

همایش بین المللی آموزش علوم و فناوری با تاکید بر جهان اسلام

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۴/۲۰

رویکردهای تحول در برنامه های درسی تربیت دینی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: بررسی تحلیلی - نظری

اولین همایش ملی تحول بنیادین در نظام برنامه درسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

واکاوی تبیین عوامل مؤثر بر درگیری شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی

سومین همایش ملی آموزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

تحلیلی بر وضعیت روشهای تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی ایران و ارایه راهکارهایی برای ارتقای وضعیت موجود

سومین همایش ملی آموزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

فراتحلیلی بر فرصت ها و تهدیدهای برنامه درسی آموزش عالی بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه

سومین همایش ملی آموزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

تحلیلی بر رویکردهای نوآوری در برنامه درسی تربیت معلم: بستری برای تحول در نظام آموزش و پرورش ایران

اولین همایش ملی تحول بنیادین در نظام برنامه درسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

تأملی بر مقتضیات سطوح تغییر در برنامه درسی

اولین همایش ملی تحول بنیادین در نظام برنامه درسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی مراکز تربیت معلم

همایش برنامه درسی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۱۰

ارزیابی توانمندی مراکز تربیت معلم در پرورش معلمان با صلاحیت در حوزه تدریس

همایش برنامه درسی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۱۰

بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی تربیت معلم در دو کشور ایران و آلمان

همایش برنامه درسی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۱۰

بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران و ترکیه

همایش برنامه درسی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۱۰

کاوشی در میزان توجه به موضوع برنامة درسی تربیت معلم در حوزة تخصصی برنامة درسی ایران

همایش برنامه درسی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۱۰

تأملی بر ابعاد محتوای مطلوب در برنامه های درسی تربیت معلم و مصادیق آن برای برنامه درسی نظام تربیت معلم ایران

همایش برنامه درسی تربیت معلم

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۱۰

بررسی رابطه تفکر انتقادی و عزت نفس با سلامت روان در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد

اولین همایش کشوری تفکر انتقادی و نظام سلامت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۲/۰۳

تحلیل و مقایسه برنامه های درسی آموزش الکترونیکی منطبق بر دو رویکرد رفتارگرایی و فرایندهای شناختی

چهارمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۱/۲۶

فرایند تولید برنامه درسی مجازی با تأکید بر تبیین ویژگی های محتوای مطلوب در دانشگاه

چهارمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۱۱/۲۶

ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM_WATA

پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۰۹/۱۰

روندها و رویکردهای یادگیری مشارکتی در محیط آموزش الکترونیکی

پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۹/۰۹/۱۰

چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی

سومین همایش کشوری کاربرد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۱۱/۲۸

بررسی مقایسه ای نتایج خود ارزیابی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با ارزیابی اساتید از آنان

نهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۷/۲۹

واکاوی ماهیت و جایگاه نقد در برنامه های درسی آموزش عالی: با تاکید بر حوزه علوم انسانی

نهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۷/۲۹

تحلیل فاصله استقلال کسب شده دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه و حین برخورداری از تحصیلات و برنامه های درسی دانشگاه: پیامدها و چالش ها

اولین همایش ملی خانواده، دانشجو و دانشگاه

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۲/۲۳

خودآگاهی از فعالیتها، برنامه ها و ظرفیت های فرهنگی دانشگاه: نقطه عزیمت برای سیاستگذاری در خصوص تعاملات خانواده و دانشگاه

اولین همایش ملی خانواده، دانشجو و دانشگاه

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۲/۲۳

بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش های مجازی

گنکره استاد توانمند

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۲/۱۵

بررسی میزان آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور در دوره های آموزش مجازی

کنگره استاد توانمند

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۸/۰۲/۱۵

در جستجوی نقشی متمایز برای فلسفه تعلیم و تربیت در پژوهش برنامه درسی: نقدی روش شناختی بر دیدگاه برزینکا

قلمرو برنامه درسی در ایران: ارزیابی وضع موجود و ترسیم چشم انداز مطلوب

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۶/۱۲/۱۵

تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی: راه حلی جهان شمول یا وابسته به موقعیت؟

همایش تمرکز و عدم تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۴/۱۲/۱۰

پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت

ایران در قرن 21

کنفرانس های داخلی | ۱۳۸۰/۰۸/۲۲