1 |
آشنایی با دانشجویاان ، ارزیابی دانش اولیه ، بیان اهداف ، معرفی روش و منابع و وظایف دانشجو ، تعریف اختلالات ویژه یادگیری |
|
2 |
ملاک های شناسایی اختلالات ویژه یادگیری و تبین مفهوم ناهمانگی و کاربرد آن در شناسایی |
|
3 |
علل و زمینه سازهای و رویکردهای تبین اختلالات ویژه یادگیری |
|
4 |
شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری |
|
5 |
ادامه مبحث شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری و تمرین و بررسی تکالیف |
|
6 |
طبقه بندی اختلالات یادگیری و آشنایی با روش های طبقه بندی |
|
7 |
روش ارزیابی و تحلیل خطا و تشخیص اختلال خواندن و ارایه تکالیف و تمرین عملی |
|
8 |
تبین ماهیت خواندن و طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
9 |
ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
10 |
کار عملی و ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
11 |
مفهوم شناسی اختلال ویژه املا و روش ارزیابی و تشخیص و ارایه تکالیف و تمرین عملی |
|
12 |
طراحی مداخله برای اختلال ویژه املا مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
13 |
مفهوم شناسی اختلال ویژه ریاضی و روش ارزیابی و تشخیص و ارایه تکالیف و تمرین عملی |
|
14 |
طراحی مداخله برای اختلال ویژه رباضی مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
15 |
ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری |
|
16 |
ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری |
|