| 1 |
آشنایی با دانشجویاان ، ارزیابی دانش اولیه ، بیان اهداف ، معرفی روش و منابع و وظایف دانشجو ، تعریف اختلالات ویژه یادگیری |
|
| 2 |
ملاک های شناسایی اختلالات ویژه یادگیری و تبین مفهوم ناهمانگی و کاربرد آن در شناسایی |
|
| 3 |
علل و زمینه سازهای و رویکردهای تبین اختلالات ویژه یادگیری |
|
| 4 |
شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری |
|
| 5 |
ادامه مبحث شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری و تمرین و بررسی تکالیف |
|
| 6 |
طبقه بندی اختلالات یادگیری و آشنایی با روش های طبقه بندی |
|
| 7 |
روش ارزیابی و تحلیل خطا و تشخیص اختلال خواندن و ارایه تکالیف و تمرین عملی |
|
| 8 |
تبین ماهیت خواندن و طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
| 9 |
ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
| 10 |
کار عملی و ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
| 11 |
مفهوم شناسی اختلال ویژه املا و روش ارزیابی و تشخیص و ارایه تکالیف و تمرین عملی |
|
| 12 |
طراحی مداخله برای اختلال ویژه املا مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
| 13 |
مفهوم شناسی اختلال ویژه ریاضی و روش ارزیابی و تشخیص و ارایه تکالیف و تمرین عملی |
|
| 14 |
طراحی مداخله برای اختلال ویژه رباضی مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |
|
| 15 |
ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری |
|
| 16 |
ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری |
|