سرفصل مطالب

سرفصل مطالب
# سرفصل مطالب طرح درس (براساس سرفصل)
1 آشنایی با دانشجویاان ، ارزیابی دانش اولیه ، بیان اهداف ، معرفی روش و منابع و وظایف دانشجو ، تعریف اختلالات ویژه یادگیری
2 ملاک های شناسایی اختلالات ویژه یادگیری و تبین مفهوم ناهمانگی و کاربرد آن در شناسایی
3 علل و زمینه سازهای و رویکردهای تبین اختلالات ویژه یادگیری
4 شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری
5 ادامه مبحث شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری و تمرین و بررسی تکالیف
6 طبقه بندی اختلالات یادگیری و آشنایی با روش های طبقه بندی
7 روش ارزیابی و تحلیل خطا و تشخیص اختلال خواندن و ارایه تکالیف و تمرین عملی
8 تبین ماهیت خواندن و طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی
9 ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی
10 کار عملی و ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی
11 مفهوم شناسی اختلال ویژه املا و روش ارزیابی و تشخیص و ارایه تکالیف و تمرین عملی
12 طراحی مداخله برای اختلال ویژه املا مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی
13 مفهوم شناسی اختلال ویژه ریاضی و روش ارزیابی و تشخیص و ارایه تکالیف و تمرین عملی
14 طراحی مداخله برای اختلال ویژه رباضی مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی
15 ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری
16 ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری