تاثیر انواع مختلف الگودهی بر تغییرات ریتم میو و یادگیری یک تکلیف ساده و پیچیده حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم و کودکان دارای رشد طبیعی
انسیه سادات عسکری تبار
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مقایسه تمرین بدنی و دستورالعمل دهی کانون توجه بر بازنمایی های ذهنی، عملکرد، یادگیری و امواج مغزی گلف بازان مبتدی و ماهر طی اجرای مهارت ضربه گلف
نرگس عبدلی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
تأثیر آموزش خطی و غیرخطی بر عملکرد تعادل پویا و هماهنگی حرکتی در دختران هفت تا هشت ساله
محدثه گلزاری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
تأثیر هشت هفته تمرین منتخب بر نیمرخ عملکرد والیبالیستهای ماهر: با تأکید بر خودارزیابی، ارزیابی مربی و آزمونهای عملکرد استاندارد
مجتبی بردویی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
تأثیرآموزش خطی و غیر خطی(حس بازی) بر عملکرد مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان: با تأکید بر رویکرد توجه، تعادل و هماهنگی
سحر عظیمی فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
تأثیر یک دوره تمرینات منتخب ادراکی – حرکتی بر کارکردهای اجرایی، رشد اجتماعی و تعادل کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی
فاطمه مهدویان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
تأثیر پیچیدگی توالی و دستورالعمل های مبتنی بر سرعت و دقت بر یادگیری توالی یک تکلیف حرکتی مداوم: نقش تعاملی سرعت و دقت
حسام ایرانمنش
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
تاثیر شبکههای توجهی بر انتروپی کنترل قامت در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم و رشد عادی
علی امامی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونیِ نزدیک و دور بر حرکات چشم، توانایی تصویرسازی و زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر
علی فتحی زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
تاثیر محرک شنیداری ریتمیک بر یادگیری زمانبندی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
احمد دهنوی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
تاثیر تمرینات ادراکی-حرکتی مبتنی بر بازی و روش خطی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی
مریم فتاح زاده شهری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مقایسه تاثیر تمرینات منتخب حرکتی بر تعادل، سازماندهی حسی و کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی با تأکید بر رویکرد تکلیف دوگانه
حمیده جهانبخش
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تأثیر خواب، نوع دستورالعمل آموزشی و ساختار توالی حرکت در یادداری و انتقال یک تکلیف حرکتی: تحکیم حافظه حرکتی در کودکان
حمیده ایرانمنش
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
مقایسه تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری مهارت حرکتی پرتابی و تغییرات الگوی امواج مغزی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم: دیدگاه عصب-رفتاری
محمدحسین زمانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
تأثیر برنامه تمرینی منتخب بر کنترل حرکت، استقامت تنه و شدت درد در کودکان و نوجوانان دختر دارای کمردرد
فهیمه نوریان
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
تاثیر تمرینات انسداد بینایی بر عملکرد و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز و عملکرد جستجوی بینایی
مهدی حیدری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
ویژگی های روانسنجی نسخه عراقی آزمون tgmd-3 و مقایسه مهارت های حرکتی بنیادی کودکان 8 تا 9 سال عراقی و ایرانی
رفعت فرحان حمید الحجاج
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
تاثیر تمرین بینایی بر رفتار خیرگی، نوسانات قامتی و تعادل در سالمندان
منوچهر قلخانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بررسی جنبه حرکتی مشکلات ترسیمی و نوشتاری در کودکان پیش دبستانی: تدوین سیاهه حرکتی-شناختی
میترا آریایی منش
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تأثیر نوروفیدبک و تمرین والن بر توجه اشتراکی کودکان پسر شش تا هشت سالۀ طیف اوتیسم (سطح یک)
مریم نظری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
تأثیر آرایش تمرین مبتنی بر الگوریتم و مشابهت تکلیف بر اجرا و یادگیری تکلیف حرکتی متوالی در سالمندان: مطالعه الکتروانسفالوگرافی
میثم بیک
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مقایسه تغییرپذیری تمرینات مبتنی بر مکان و مسیر هدف در اکتساب و یادگیری سرویس ساده والیبال
تکتم کامران نیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مقایسه نوع محرک، زمان پیش دوره و پیش بینی پذیری محرک بر الگوی توقف حرکت: بررسی فرضیه نقطه بدون بازگشت
علی خیراندیش
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
تأثیر یک دوره تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی مبتنی بر بازی، در یادگیری مهارت های منتخب فوتبال
حمید رضا بزقوجانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
تاثیر روش های آموزش خطی ،آموزش بازی برای فهمیدن و حس بازی بر یادگیری مهارت پنجه والیبال دختران مبتدی 13-15 سال با استفاده از ابزار سنجش عملکرد بازی.
هدی محمدی عبدل اباد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مقایسه اثر تداخل زمینهای و تمرین افتراقی بر یادگیری حرکتی و بازنمایی ذهنی در ضربه گلف
سیده حوریه موسوی فیض آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
تأثیر تمرینات جسمانی ، ذهنی و ترکیبی منتخب بر تعادل افراد سکته مغزی با تأکید بر تغییر در ورودی های حسی
امیر حق خواه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
تأثیر تغییرپذیری دستورالعملهای تمرینی نروفیدبک بر انواع زمان واکنش سالمندان: با تأکید بر اصل اختصاصی بودن تمرین
مریم کیهانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
تاثیر تمرینات تعادلی بر ثبات قامت ایستا و پویا و مشکلات رفتاری کودکان اختلال طیف اتیسم: با تأکید بر تمرینات محرک سیستم وستیبولار
وحیده ولایتی حقیقی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
تأثیر برنامه تمرینی منتخب بر تبحر حرکتی، کنش های اجرایی، مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری: مبتنی بر رویکرد یادگیری توجه، تعادل و هماهنگی
تکتم امامی کشفی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
تاثیر آرایش تمرینات آشکار و پنهان بر عملکرد و یادگیری برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر زمان مربوطه : با تاکید بر نظریه بازپردازش خودآگاه
سعید نظری کاکوندی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
تاثیر مداخله بینایی – حرکتی بر عملکرد اجتماعی، رفتارهای کلیشه ای، مهارت های حرکتی درشت و کارکرد-های بینایی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
سیده منیژه عربی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تاثیر نوع دستورالعمل های توجهی بر یادگیری ضربه آپ دولیو چاگی: نقش سطح بازپردازش آگاهانه
فاطمه اسلامی نسب
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تأثیر تمرین جسمانی و مشاهده ای بر انتقال زمانبندی یک تکلیف حرکتی با تأکید بر شیوه اجرای حرکت
امین قمری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
مقایسه روشهای تدریس دستوری و دوسویه بر یادگیری شوت ثابت بسکتبال: تعیین نقطه بهینه چالش با تکیه بر مدل جنتایل
سهیلا گوهررخی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اثر دستورالعملهای یادگیری آشکار و پنهان بر مؤلفههای دقت، ناهمزمانی و پایداری مهارت حرکتی ظریف: با تاکید بر خواب شبانه
سعید دقیقه رضایی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
تأثیر بازیهای مبتنی بر مهارتهای حرکتی بنیادی بر کارکردهای اجرایی منتخب و تبحر حرکتی پسران هشت ساله
فهیمه صابری تولایی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
مقایسه روش آموزش خطی و غیرخطی بر عملکرد و یادگیری ضربه فورهند تنیس روی میز دختران مبتدی
فاطمه واله
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
اثر تمرینات بیوفیدبک، نوروفیدبک و ترکیبی بر دقت عملکرد تیراندازان ماهر
فرزانه باقری اصل
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بررسی زمانبندی نسبی برنامه حرکتی تعمیم یافته و سینرژی های عضلانی در مهارت های ویژه
مهدی نبوی نیک
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۱/۳۰
تاثیر تداخل زمینه ای و فراوانی بازخورد بر یادگیری دقت شوت فوتبال: تعیین ظهور نقطه چالش بر پایه مدل جنتایل
مهدی راسخی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۶
تأثیر فعالیت هوازی با شدت متوسط قبل و بعد از آموزش بر اکتساب و تثبیت حافظه در سرویس کوتاه بدمینتون
تیمور درزابی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۶
مقایسه تاثیریادگیری پنهان و آشکار با تجهیزات تعدیل شده بر عملکرد و یادداری مهارت حرکتی کودکان با ظرفیت حافظه کاری بالا و پایین
محسن افروزه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۹
اثر تمرینات بینایی - حرکتی منتخب بر تبحر حرکتی کودکان هفت و هشت ساله
سیدامیر قادری فیض آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
تاثیر تحریک نیمکره های مغز و چگونگی تخصص عمل یافتگی آنها بر برنامه ریزی، دقت و به روز رسانی یک تکلیف ادراکی حرکتی
مصطفی تیموری خروی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۱
مقایسه متغیرهای کنترل حرکت در اجرای جسمانی، تصویرسازی حرکتی و یادگیری مشاهده ای: بازنمایی های مشابه یا متفاوت
داود فاضلی کسرینه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۳
تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر اجرا و یادگیری مهارت پاس سینۀ بسکتبال در دختران
مینا منظمی گلشن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
اثر تمرینات حرکتی اکتشافی منتخب بر هماهنگی چشم و دست و قابلیت حل مساله دختران 9 تا 10 ساله
مهسا ایرانمنش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
تاثیر تمرین قدرتی، تعادلی و ترکیبی بر تعادل کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی: مقایسه رویکردها
حسن کردی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۰
تاثیر تمرینات بینایی بر پتانسیل فراخوانده بینایی در بیماران زن مبتلا به ام اس
مرضیه ورزنده خانزایی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
بررسی الگوی الکتروانسفالوگرافی یادگیری حرکتی: تاثیر تمرین و نوروفیدبک بر عملکرد و یادگیری مهارت حرکتی پیوسته
محمدرضا قاسمیان مقدم
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
تاثیر خستگی بر سرعت و دقت تصمیم گیری والیبالیستهای ماهر
مجتبی بردوئی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
تأثیر تعاملی ویژگی های تکانش گری با محیط اجرا و تکلیف حرکتی بر عملکرد و یادگیری در رشته های منتخب ورزشی: با رویکرد استعدادیابی
محمدحسین قهرمانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۴
تاثیر چند ریختی val66met ژن عامل رشد عصبی مشتق شده از مغز، بر اکتساب و یادداری مهارت-های حرکتی پیچیده منتخب: نقش عوامل محیطی در تعدیل عوامل ژنتیکی
ابوالفضل شایان نوش آبادی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۹
تأثیر زاویه و سرعت نمایش ویدئویی بر فراگیری و یادداری پارامترهای کینماتیکی و دقت یک تکلیف پرتابی
حمیده عبدل زاده دشت خاکی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۱/۰۴
تاثیر تمرین تکلیف دوگانه شناختی و کارکردهای اجرایی بر ظرفیت شناختی، تعادل و الگوی راه رفتن سالمندان
الهه آزادیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۱/۲۵
تأثیر تغییر پذیری تمرین بر یادداری و انتقال مهارت پیش بینی در یک تکلیف آزمایشگاهی
کاظم رضاییان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۵
تأثیر نوع توجه بیرونی بر تصمیمگیری دختران هندبالیست کمتجربه
رضوانه نژادحسین
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
زمانبندی مطلوب مراحل یادداری و انتقال مهارت جاگلینگ در نوجوانان