فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۵۷

تأثیر یک دوره تمرینات منتخب ادراکی – حرکتی بر کارکردهای اجرایی، رشد اجتماعی و تعادل کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی

فاطمه مهدویان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

تأثیر آموزش خطی و غیرخطی بر عملکرد تعادل پویا و هماهنگی حرکتی در دختران هفت تا هشت ساله

محدثه گلزاری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۸

تأثیر پیچیدگی توالی و دستورالعمل های مبتنی بر سرعت و دقت بر یادگیری توالی یک تکلیف حرکتی مداوم: نقش تعاملی سرعت و دقت

حسام ایرانمنش
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

تاثیر شبکه‌های توجهی بر انتروپی کنترل قامت در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم و رشد عادی

علی امامی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تأثیر آموزش خطی و غیرخطی -حس بازی- مبتنی بر رویکرد توجه، تعادل، هماهنگی بر یادگیری مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان

سحر عظیمی فرد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

تأثیر تصویرسازی کانون توجه درونی و بیرونیِ نزدیک و دور بر حرکات چشم، توانایی تصویرسازی و زمان پاسخ کاراته کاهای ماهر

علی فتحی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

تاثیر محرک شنیداری ریتمیک بر یادگیری زمانبندی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی

احمد دهنوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۲/۲۵

مقایسه تمرین بدنی و دستورالعمل دهی کانون توجه بر بازنمایی های ذهنی، عملکرد، یادگیری و امواج مغزی گلف بازان مبتدی و ماهر طی اجرای مهارت ضربه گلف

نرگس عبدلی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۲/۱۶

تاثیر تمرینات ادراکی-حرکتی مبتنی بر بازی و روش خطی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی

مریم فتاح زاده شهری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

مقایسه تاثیر تمرینات منتخب حرکتی بر تعادل، سازماندهی حسی و کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی با تأکید بر رویکرد تکلیف دوگانه

حمیده جهانبخش
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تأثیر خواب، نوع دستورالعمل آموزشی و ساختار توالی حرکت در یادداری و انتقال یک تکلیف حرکتی: تحکیم حافظه حرکتی در کودکان

حمیده ایرانمنش
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

مقایسه تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری مهارت حرکتی پرتابی و تغییرات الگوی امواج مغزی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم: دیدگاه عصب-رفتاری

محمدحسین زمانی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

تأثیر برنامه تمرینی منتخب بر کنترل حرکت، استقامت تنه و شدت درد در کودکان و نوجوانان دختر دارای کمردرد

فهیمه نوریان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

تاثیر تمرینات انسداد بینایی بر عملکرد و یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز و عملکرد جستجوی بینایی

مهدی حیدری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

ویژگی های روان‌سنجی نسخه عراقی آزمون tgmd-3 و مقایسه مهارت های حرکتی بنیادی کودکان 8 تا 9 سال عراقی و ایرانی

رفعت فرحان حمید الحجاج
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

تاثیر تمرین بینایی بر رفتار خیرگی، نوسانات قامتی و تعادل در سالمندان ‏

منوچهر قلخانی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بررسی جنبه حرکتی مشکلات ترسیمی و نوشتاری در کودکان پیش دبستانی: تدوین سیاهه حرکتی-شناختی

میترا آریایی منش
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

تأثیر نوروفیدبک و تمرین والن بر توجه اشتراکی کودکان پسر شش تا هشت سالۀ طیف اوتیسم (سطح یک)

مریم نظری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

تأثیر آرایش تمرین مبتنی بر الگوریتم و مشابهت تکلیف بر اجرا و یادگیری تکلیف حرکتی متوالی در سالمندان: مطالعه الکتروانسفالوگرافی

میثم بیک
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۱/۲۱

مقایسه تغییرپذیری تمرینات مبتنی بر مکان و مسیر هدف در اکتساب و یادگیری سرویس ساده والیبال

تکتم کامران نیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۸

مقایسه نوع محرک، زمان پیش دوره و پیش بینی پذیری محرک بر الگوی توقف حرکت: بررسی فرضیه نقطه بدون بازگشت

علی خیراندیش
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تأثیر یک دوره تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی مبتنی بر بازی، در یادگیری مهارت های منتخب فوتبال

حمید رضا بزقوجانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۹/۰۱

تاثیر روش های آموزش خطی ،آموزش بازی برای فهمیدن و حس بازی بر یادگیری مهارت پنجه والیبال دختران مبتدی 13-15 سال با استفاده از ابزار سنجش عملکرد بازی.

هدی محمدی عبدل اباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۱۲

مقایسه اثر تداخل زمینه‌ای و تمرین افتراقی بر یادگیری حرکتی و بازنمایی ذهنی در ضربه گلف

سیده حوریه موسوی فیض ابادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۶

تأثیر تمرینات جسمانی ، ذهنی و ترکیبی منتخب بر تعادل افراد سکته مغزی با تأکید بر تغییر در ورودی های حسی

امیر حق خواه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۴/۳۱

تأثیر تغییرپذیری دستورالعمل‌های تمرینی نروفیدبک بر انواع زمان واکنش سالمندان: با تأکید بر اصل اختصاصی بودن تمرین

مریم کیهانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۲/۰۸

تاثیر تمرینات تعادلی بر ثبات قامت ایستا و پویا و مشکلات رفتاری کودکان اختلال طیف اتیسم: با تأکید بر تمرینات محرک سیستم وستیبولار

وحیده ولایتی حقیقی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۹/۱۰

تأثیر برنامه تمرینی منتخب بر تبحر حرکتی، کنش های اجرایی، مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری: مبتنی بر رویکرد یادگیری توجه، تعادل و هماهنگی

تکتم امامی کشفی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۲۷

تاثیر آرایش تمرینات آشکار و پنهان بر عملکرد و یادگیری برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر زمان مربوطه : با تاکید بر نظریه بازپردازش خودآگاه

سعید نظری کاکوندی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۲۳

تاثیر مداخله بینایی – حرکتی بر عملکرد اجتماعی، رفتارهای کلیشه ای، مهارت های حرکتی درشت و کارکرد-های بینایی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم

سیده منیژه عربی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۴/۲۲

تاثیر نوع دستورالعمل های توجهی بر یادگیری ضربه آپ دولیو چاگی: نقش سطح بازپردازش آگاهانه

فاطمه اسلامی نسب
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

تأثیر تمرین جسمانی و مشاهده ای بر انتقال زمانبندی یک تکلیف حرکتی با تأکید بر شیوه اجرای حرکت

امین قمری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

مقایسه روش‌های تدریس دستوری و دوسویه بر یادگیری شوت ثابت بسکتبال: تعیین نقطه بهینه چالش با تکیه بر مدل جنتایل

سهیلا گوهررخی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

اثر دستورالعمل‌های یادگیری آشکار و پنهان بر مؤلفه‌های دقت، ناهمزمانی و پایداری مهارت حرکتی ظریف: با تاکید بر خواب شبانه

سعید دقیقه رضایی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

تأثیر بازیهای مبتنی بر مهارتهای حرکتی بنیادی بر کارکردهای اجرایی منتخب و تبحر حرکتی پسران هشت ساله

فهیمه صابری تولایی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۶

مقایسه روش آموزش خطی و غیرخطی بر عملکرد و یادگیری ضربه فورهند تنیس روی میز دختران مبتدی

فاطمه واله
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۶

اثر تمرینات بیوفیدبک، نوروفیدبک و ترکیبی بر دقت عملکرد تیراندازان ماهر

فرزانه باقری اصل
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۴/۱۰

بررسی زمانبندی نسبی برنامه حرکتی تعمیم یافته و سینرژی های عضلانی در مهارت های ویژه

مهدی نبوی نیک
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۱/۳۰

تاثیر تداخل زمینه ای و فراوانی بازخورد بر یادگیری دقت شوت فوتبال: تعیین ظهور نقطه چالش بر پایه مدل جنتایل

مهدی راسخی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۹/۲۶

تأثیر فعالیت هوازی با شدت متوسط قبل و بعد از آموزش بر اکتساب و تثبیت حافظه در سرویس کوتاه بدمینتون

تیمور درزابی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۷/۱۶

مقایسه تاثیریادگیری پنهان و آشکار با تجهیزات تعدیل شده بر عملکرد و یادداری مهارت حرکتی کودکان با ظرفیت حافظه کاری بالا و پایین

محسن افروزه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

اثر تمرینات بینایی - حرکتی منتخب بر تبحر حرکتی کودکان هفت و هشت ساله

سیدامیر قادری فیض آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۸

تاثیر تحریک نیمکره های مغز و چگونگی تخصص عمل یافتگی آنها بر برنامه ریزی، دقت و به روز رسانی یک تکلیف ادراکی حرکتی

مصطفی تیموری خروی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۶/۰۱

مقایسه متغیرهای کنترل حرکت در اجرای جسمانی، تصویرسازی حرکتی و یادگیری مشاهده ای: بازنمایی های مشابه یا متفاوت

داود فاضلی کسرینه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۲/۲۳

تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر اجرا و یادگیری مهارت پاس سینۀ بسکتبال در دختران

مینا منظمی گلشن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اثر تمرینات حرکتی اکتشافی منتخب بر هماهنگی چشم و دست و قابلیت حل مساله دختران 9 تا 10 ساله

مهسا ایرانمنش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

تاثیر تمرین قدرتی، تعادلی و ترکیبی بر تعادل کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی: مقایسه رویکردها

حسن کردی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۹/۲۰

تاثیر تمرینات بینایی بر پتانسیل فراخوانده بینایی در بیماران زن مبتلا به ام اس

مرضیه ورزنده خانزایی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

بررسی الگوی الکتروانسفالوگرافی یادگیری حرکتی: تاثیر تمرین و نوروفیدبک بر عملکرد و یادگیری مهارت حرکتی پیوسته

محمدرضا قاسمیان مقدم
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۶/۲۸

تاثیر خستگی بر سرعت و دقت تصمیم گیری والیبالیستهای ماهر

مجتبی بردوئی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۸

تأثیر تعاملی ویژگی های تکانش گری با محیط اجرا و تکلیف حرکتی بر عملکرد و یادگیری در رشته های منتخب ورزشی: با رویکرد استعدادیابی

محمدحسین قهرمانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۶/۲۴

تاثیر چند ریختی val66met ژن عامل رشد عصبی مشتق شده از مغز، بر اکتساب و یادداری مهارت-های حرکتی پیچیده منتخب: نقش عوامل محیطی در تعدیل عوامل ژنتیکی

ابوالفضل شایان نوش آبادی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۴/۱۹

تأثیر زاویه و سرعت نمایش ویدئویی بر فراگیری و یادداری پارامترهای کینماتیکی و دقت یک تکلیف پرتابی

حمیده عبدل زاده دشت خاکی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۱/۰۴

تاثیر تمرین تکلیف دوگانه شناختی و کارکردهای اجرایی بر ظرفیت شناختی، تعادل و الگوی راه رفتن سالمندان

الهه آزادیان
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۱۱/۲۵

تأثیر تغییر پذیری تمرین بر یادداری و انتقال مهارت پیش بینی در یک تکلیف آزمایشگاهی

کاظم رضاییان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

تأثیر نوع توجه بیرونی بر تصمیم‌گیری دختران هندبالیست کم‌تجربه

رضوانه نژادحسین
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

زمانبندی مطلوب مراحل یادداری و انتقال مهارت جاگلینگ در نوجوانان

ناهید محمدی شاندیز
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۱