1 |
مقدمه ای در باب تفکر و ضرورت پرورش آن |
|
2 |
تاریخچه مختصر فلسفه برای کودکان |
|
3 |
چیستی تفکر (دانش ما درباره تفکر) |
|
4 |
چیستی تفکر (انواع هوش) |
|
5 |
تفکر خلاق (چیستی خلاقیت) |
|
6 |
تفکر خلاق (فرآیند خلاقیت) |
|
7 |
تفکر خلاق (خلاقیت در عمل) |
|
8 |
تفکر انتقادی (چیستی تفکر انتقادی) |
|
9 |
تفکر انتقادی (مهارت های تفکر انتقادی) |
|
10 |
حل مساله (چیستی مساله) |
|
11 |
حل مساله (راهبردها و مهارت های حل مساله) |
|
12 |
حل مساله (فراشناخت و شروع حل مساله) |
|
13 |
فلسفه برای کودکان (ابزارهای آموزش P4C) |
|
14 |
فلسفه برای کودکان (راهبری و هدایت جلسه مباحثه با کودکان) |
|
15 |
بررسی وضعیت آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان در ایران |
|
16 |
جمع بندی و باهم نگری مباحث |
|