| 1 |
مقدمه و مفاهیم اصلی (عرضه و تقاضا، کشش ها، تعادل، بازار رقابتی کامل و....) |
|
| 2 |
مقدمه و مفاهیم اصلی (عرضه و تقاضا، کشش ها، تعادل، بازار رقابتی کامل و....) |
|
| 3 |
اصول قیمت گذاری (تابع پاسخ قیمت- منحنی تمایل پرداخت، تابع درآمد حاشیه ای و...) |
|
| 4 |
اصول قیمت گذاری (تابع پاسخ قیمت- منحنی تمایل پرداخت، تابع درآمد حاشیه ای و...) |
|
| 5 |
قیمت گذاری با ظرفیت محدود |
|
| 6 |
قیمت گذاری در شبکه (مدیریت شبکه، مزایا و چالش های قیمت گذاری شبکه ، رویکرد برنامه ریزی خطی، ساختار جواب بهینه، Virtual Nesting، Network Bid pricing |
|
| 7 |
تفکیک قیمت (، Channel Pricing، Regional Pricing، Couponing، Versioning، Time-Based Differentiation) مساله قیمت گذاری با شرایط آربیتراژی |
|
| 8 |
تفکیک قیمت (، Channel Pricing، Regional Pricing، Couponing، Versioning، Time-Based Differentiation) مساله قیمت گذاری با شرایط آربیتراژی |
|
| 9 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای تک محصولی بدون قابلیت تجدید، مدلهای مربوط با مشتریان کوتاه مدت و بلند مدت ) |
|
| 10 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای با جمعیت محدود و نامحدود، شرایط بازار تک قطبی، چند قطبی و رقابتی کامل (Monopoly, Oligopoly, Perfect-Competition)، مدل تک محصولی بدون قابلیت تجدید و تامین کننده تک قطبی، مدل های قیمت گسسته ) |
|
| 11 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای تک محصولی با قابلیت تجدید، الگوریتم ابتکاری برای حل این مدل، مدلهای احتمالی با بازه زمانی محدود و نامحدود، مدل احتمالی با هزینه ثابت) |
|
| 12 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای قیمت گذاری چند محصولی و چند منبعی ) |
|
| 13 |
میان ترم |
|
| 14 |
بررسی مدل در شرایط ریسک، بررسی یک مدل واقعی، بررسی شرایط مدل Overbooking شرکت¬های خدماتی، مدل¬های با شرایط رزرو دینامیک، |
|
| 15 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای قیمت گذاری چند محصولی و چند منبعی ) |
|
| 16 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای قیمت گذاری چند محصولی و چند منبعی ) |
|
| 17 |
بررسی مدل در شرایط ریسک، بررسی یک مدل واقعی، بررسی شرایط مدل Overbooking شرکت¬های خدماتی، مدل¬های با شرایط رزرو دینامیک، |
|
| 18 |
بررسی مدل در شرایط ریسک، بررسی یک مدل واقعی، بررسی شرایط مدل Overbooking شرکت¬های خدماتی، مدل¬های با شرایط رزرو دینامیک، |
|
| 19 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای تک محصولی با قابلیت تجدید، الگوریتم ابتکاری برای حل این مدل، مدلهای احتمالی با بازه زمانی محدود و نامحدود، مدل احتمالی با هزینه ثابت) |
|
| 20 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای با جمعیت محدود و نامحدود، شرایط بازار تک قطبی، چند قطبی و رقابتی کامل (Monopoly, Oligopoly, Perfect-Competition)، مدل تک محصولی بدون قابلیت تجدید و تامین کننده تک قطبی، مدل های قیمت گسسته ) |
|
| 21 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای تک محصولی بدون قابلیت تجدید، مدلهای مربوط با مشتریان کوتاه مدت و بلند مدت ) |
|
| 22 |
قیمت گذاری پویا (مدلهای تک محصولی بدون قابلیت تجدید، مدلهای مربوط با مشتریان کوتاه مدت و بلند مدت ) |
|
| 23 |
قیمت گذاری در شبکه (مدیریت شبکه، مزایا و چالش های قیمت گذاری شبکه ، رویکرد برنامه ریزی خطی، ساختار جواب بهینه، Virtual Nesting، Network Bid pricing |
|
| 24 |
قیمت گذاری در شبکه (مدیریت شبکه، مزایا و چالش های قیمت گذاری شبکه ، رویکرد برنامه ریزی خطی، ساختار جواب بهینه، Virtual Nesting، Network Bid pricing |
|