دکتر بختیار شعبانی ورکی
استاد
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۱۵
بازتعریف سازمان آموزشی و مؤلفههای بنیادین آن بر اساس مبانی عصب پدیدارشناختی تربیت
علی نوفرستی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
دستاوردهای تحلیل مفهوم انسان فرهیخته با بهرهگیری از رئالیسم انتقادی اسلامی برای نظام آموزش عالی ایران
علی صبوری
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
پداگوژی مبتنی بر هوشیاری کانتمپلیتیو؛ با تمرکز بر رویکرد عصب پدیدارشناسی
زینب مهدوی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
استلزام های تدوین نظریه برنامه درسی بر اساس رویکرد عصب پدیدارشناسی
علیرضا هوشمند
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
یادگیری بدنمند: نقد رویکرد عصب پژوهی فلسفی به یادگیری و آموزش
بیژن بابایی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
تفکیک ناپذیری عناصر تجربه در محیط یاددهی – یادگیری : گذر از عصب فلسفه چرچلند به عصب پدیدار شناسی وارلا
حسین شرفی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
رویکرد فرارشته ای به برنامه درسی رشته عصبشناسی آموزشی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران
امین بابادی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
نسبت سیاست و تربیت در اندیشه امام خمینی (ره): سازواری قدرت و هدایت در تربیت اسلامی
مجتبی همتی فر
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
تربیت مبتنی بر تخیل: واکاوی فلسفی دیدگاه ماکسین گرین
افسانه عبدلی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
توانمندسازی در فرایند راهنمایی رساله: تجربه زیسته دانشجویان دکترای ورودی سال تحصیلی 92-1388 دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد
سعید شکوری مغانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
تبیین دانش فناوری آموزشی بر اساس رویکردهای فلسفه فناوری با تأکید بر نظریة انتقادی هابرماس
محمد عبداللهی ارفع
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
مطالعه انتقادی «تربیت معنوی» در دنیای معاصر: مقایسه رویکردهای دینی و نوپدید در عرصه تربیت
حسین باغ گلی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
کارپوشه حرفه ای اعضای هیئت علمی دانشگاه: بنیادی برای طراحی برنامه درسی به روش هیوریستیک
نرگس آهنچیان
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
راهبردهای راهنمایی رساله ها و پایاننامههای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فردوسی مشهد: تحلیلی بر وضع موجود و ترسیم وضع مطلوب
اعظم محمدزاده قصر
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
استلزامات طرح نظریهای تربیتی مبتنی بر پارادایم پیچیدگی
رضا محّمدی چابکی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۰/۰۴/۰۵