1 |
معرفی طرح درس- سرفصل های درس و منابع و نحوه ارزشیابی- مقدمه |
|
2 |
ضرورت و اهمیت تغییر و نوآوری- عوامل ایجاد کننده تغییر و آموزشی |
|
3 |
آشنایی با مفاهیم مرتبط با تغییر و نوآوری (تغییر، تحول، اصلاح، رشد، پیشرفت و توسعه) |
|
4 |
آشنایی با مفاهیم مرتبط با تغییر و نوآوری (خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ابداع و اختراع) |
|
5 |
عوامل پیش برنده و بازدارنده تغییر و نوآوری آموزشی (تحلیل میدان نیرو) |
|
6 |
خلاقیت (اهمیت، تعاریف، مدل ها و تکنیک های پرورش خلاقیت در سازمان) |
|
7 |
نوآوری (تعاریف، انواع و فرآیند نوآوری) |
|
8 |
نوآوری (انواع و مدیریت نوآوری، مدل های نوآوری) |
|
9 |
سیاستگذاری و مدیریت نوآوری در سازمان آموزشی |
|
10 |
مدیریت تغییر (برنامه ریزی، اجرا و تثبیت) |
|
11 |
برنامه ریزی تغییر (تعیین اهداف، امکان سنجی، تدوین برنامه، اجرای آزمایشی) |
|
12 |
اجرای تغییر (تقسیم کار، ایجاد تعهد به تغییر) |
|
13 |
روشهای مقابله با مقاومت در برابر تغییر |
|
14 |
تثبیت تغییر (نظارت بر پیشرفت ها، خودارزیابی و بازنگری پیش فرضها) |
|
15 |
تثبیت تغییر (حفظ انگیزه ها و خود ارزیابی) |
|
16 |
تثبیت تغییر (حفظ انگیزه ها و خود ارزیابی) |
|
17 |
|
|