1 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون میان ترم 3 نمره؛ پرسش کلاسی و ارزیابی مستمر 2 نمره؛ آزمون پایان ترم 15 نمره |
2 |
مواد و امکانات آموزشی |
فضای کلاس- نرم افزار پاور پوینت- تخته وایت بورد/ هوشمند- ویدئو پروژکتور |
3 |
منبع |
منبع اصلی: فیض، علیرضا، مبادی فقه و اصول، تهران: دانشگاه تهران، 1385ش.
منبع فرعی: موسوی، سیدرضا، آشنایی با مبادی فقه یا حقوق اسلامی، مشهد: رضا موسوی، 1379ش. |
4 |
وظایف دانشجو |
حضور منظم در کلاس؛ آمادگی برای ارائه گزارش جلسه قبل در ابتدای هر جلسه؛ انجام تکالیف محوله از سوی استاد |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی توسط استاد و نیز استفاده از روش پرسش و پاسخ |
6 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با مفاهیم واصطلاحات تخصصی فقه و تبیین مهم ترین موضوعات و مصطلحات فقهی از کتاب الطهارة تا کتاب الدیات. |
7 |
شایستگی های پایه |
توانمند سازی دانشجویان در آشنایی با مبادی خصوصی فقه و اصطلاحات تخصصی فقهی جهت کسسب آمادگی برای ورود به مباحث تفصیلی و تخصصی فقه. |
8 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان بااصطلاحات تخصصی فقهی جهت کسسب آمادگی برای ورود به مباحث تفصیلی فقهی. |
9 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس مبادی خصوصی فقه به ارزش 2 واحد برای ورودی های قبل از 96 در نیمسال دوم تحصیلی ارائه شده و پیشنیاز آن درس مبادی عمومی فقه است. |
10 |
فایل |
Pdf File |