1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تبیین نقش و جایگاه مهم متون فقه جزایی در نظام حقوق اسلام و ایجاد انسجام ذهنی در دانشجویان از طریق آشنایی با مسائل بنیادین حقوق کیفری اسلام. |
2 |
هدف کلی |
توانمند سازی دانشجویان در آشنایی با مهمترین مسائل فقه جزایی و ایجاد انسجام ذهنی در دانشجویان از طریق آشنایی با مسائل بنیادین حقوق کیفری اسلام. |
3 |
شایستگی های پایه |
توانمند سازی دانشجویان در آشنایی با مهمترین مسائل فقه جزایی و ایجاد انسجام ذهنی در دانشجویان از طریق آشنایی با مسائل بنیادین حقوق کیفری اسلام. |
4 |
اهداف یادگیری |
تقویت قدرت استنباط و تحلیل دانشجو توسط استاد، هدایت دانشجویان به مشورت و هم اندیشی با استفاده از روش بحث گروهی، هدایت دانشجویان به تفکر دقیق و علاقه مندی به پژوهش گری و حل مسائل |
5 |
روش تدریس |
ایجاد فضای مناسب برای دانشجویان جهت مشارکت مفید در مباحث درسی، ارزشیابی از آموخته های دانشجویان با استفاده از روش پرسش و پاسخ، ارائه تحقیقات کوتاه مرتبط با موضوعات درسی در برخی جلسات، ارائه گزارش درس در ابتدای هر جلسه توسط دانشجویان، تشویق دانشجویان به ارائه کنفرانس، تمرکز بر روی مباحث استدلالی فقه جزایی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس درس با پاسخ به پرسش های مطرح شده و ارائه تکالیف، تحقیق و ارائه کنفرانس |
7 |
منبع |
امینی، علیرضا ؛ آیتی، محمد رضا، تحریر الروضة فی شرح اللمعه، ج2، تهران، ناشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها ( سمت )، 1397
موسوی خوئی، ابوالقاسم، مبانی تکملة المنهاج، بغداد، ناشر: جامعة البغداد، 1380 ش |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
فضای کلاس- نرم افزار پاور پوینت- فضای مجازی وبینار و واتساپ |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی:
3 نمره
امتحان میانترم:
3 نمره
امتحان پایانترم:
5 نمره
تکالیف هفتگی:
9 نمره |
10 |
فایل |
Pdf File |