1 |
آشنایی با سرفصل درس و تبیین آن و تشریح وظایف دانشجویان. |
|
2 |
شناخت کتاب و اجزای آن و تاریخچه فهرست نویسی در جهان |
|
3 |
اهداف، کارکردهای فهرستنویسی، سطوح مختلف توصیف و قواعد و استانداردهای ISBD |
|
4 |
نحوه تعیین سرشناسه ( تا 3 نویسنده) و چگونگی استفاده از مستند مشاهیر و بانک¬های مستند موجود |
|
5 |
تمرین مستند اسامی مشاهیر و مولفان و شناخت مستند تنالگان ها و سازمان ها |
|
6 |
چگونگی نوشتن ناحیه عنوان و اجزای آن |
|
7 |
ادامه چگونگی نوشتن ناحیه عنوان و اجزای آن به همراه تمرین |
|
8 |
تکرار نام پدیدآورندگان و شناسه های افزوده آن |
|
9 |
تعطیل رسمی |
|
10 |
تمرین ناحیه شرح ویرایش و بیان نحوه نوشتن ناحیه مشخصات نشر |
|
11 |
ناحیه مشخصات نشر |
|
12 |
تمرین ناحیه مشخصات نشر |
|
13 |
بخش مشخصات ظاهری |
|
14 |
تمرین بخش مشخصات ظاهری کتاب |
|
15 |
بخش فروست و نحوه نوشتن آن |
|
16 |
ناحیه یادداشت ها و نحوه نگارش انواع یادداشت ها و تمرین آن |
|
17 |
آزمون میان ترم |
|
18 |
نحوه تعیین سرشنامه در سایر موارد (بیش از 3 نویسنده و انواع دیگر) |
|
19 |
بخش تحلیلی و شناخت سرعنوان های موضوعی فارسی و نحوه استفاده از آن |
|
20 |
تمرین سرعنوان های موضوعی فارسی |
|
21 |
تمرین سرعنوان های موضوعی فارسی (ادامه) |
|
22 |
شناخت سرعنوان های موضوعی سیرز و نحوه استفاده از آن |
|
23 |
تمرین سرعنوان های موضوعی سیرز |
|