دکتر حسین جعفری ثانی
دانشیار
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۳۲
ارائه چارچوب مفهومی تدریس اثربخش مبتنی بر مدل دانش محتوایی، پداگوژی و فناوری- tpack-؛ باتاکید بر هوش مصنوعی
مهرنازسادات رضوانیان
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
بررسی تجارب زیسته نو معلمان دورهی ابتدایی از فرایند یاددهی یادگیری در کلاس درس
سحر صحرائی دولت خانه
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
کاربست مدل چهار مولفهای -4c/id- در سازماندهی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی
زینب برزگر
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
تجربیات معلمان از آماده سازی آنان در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
میترا دهنوی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
تأثیر روش تدریس مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار بر حل مسائل ریاضی پایه ششم ابتدایی
سیده مریم موسوی پاکدل طرقبه
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
باورهای معلمان درباره مسؤولیت آنان در قبال انگیزش تحصیلی دانشآموزان (مورد مطالعه: معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر مشهد)
خدیجه فتحی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
اسـتلـزامات اسـتـفاده از طـنـز در تـدریـس دوره ابـتـدایـی
امیر دلاوری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
بررسی تجربه فلسفی نظریه پیچیدگی در تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد بهمنظور تبیین چارچوب معرفتشناختی آنان
طیبه طباطبایی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تجربه معلمان دوره اول ابتدایی از کلاس مجازی، پژوهشی مبتنی بر روایت
زهرا صبوری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
تجربیات معلمان شرکت کننده در جشنواره الگوهای برتر تدریس
اکرم غلام نیا
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
وضعیت موجود تضمین کیفیت بیرونی در نظام آموزش عالی ایران و ارایه چارچوب پیشنهادی
نرجس شیرک
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
طراحی و اعتبار یابی الگوی ارزیابی برنامه درسی برخط مبتنی بر نظریه سازنده گرایی اجتماعی درنظام آموزش عالی
آمنه ملامحمدی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
وضعیت موجود فرایند اعتبار سنجی شایستگیهای تدریس معلمان در نظام آموزشوپرورش ایران: ارایه چارچوب بدیل برای اعتبار سنجی شایستگی تدریس
مهرنازسادات رضوانیان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تجارب زیستهی معلمان مقطع ابتدایی از تدریس در موقعیت یاددهی-یادگیری روییدنی
الهه حسین پوریزدانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
تجارب زیسته دانش آموزان در خصوص اقدامات انگیزشی معلمان در فرآیند یاددهی- یادگیری
سیده فهیمه ارفعی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
شناسایی ویژگیها و عوامل تسهیلکننده تدریس اثربخش برای تدریس درس کارآفرینی (مورد: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
عاطفه سالاری فورک
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
توصیف وضعیت تدریس در کلاسهای چندپایه و ارائه راهکارهایی جهت تدریس اثربخش: پژوهش موردی دبستان پانزده خرداد روستای کشکک از توابع شهرستان تربتجام
مژگان ذاکری حسن آبادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
بررسی نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در خصوص فرایند بازنگری برنامه های درسی علوم انسانی
فریده خسروی میاب
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
بررسی تأثیر نظام دوری بر تعلق به مدرسه و درگیری تحصیلی
غلامرضا امیری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
میزان انطباق برنامههای درسی اجرا شده درس ریاضیات دوره لیسه (متوسطه دوم) با برنامه درسی قصد شده در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی افغانستان
وحید احمد حیدری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی نسبت به رشته تحصیلی خود و نقش آن در درگیری تحصیلی آنان
مرضیه جباری بزدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شناسایی فرهنگ تدریس و الزامات تدریس خلاق در دانشگاه
سکینه محبی امین
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ارائه الگوی طراحی برنامه درسی بر اساس یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام نور
علی اکبر عجم
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
طراحی الگوی برنامه درسی هنر دوره راهنمایی تحصیلی
رضا صابری
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
رابطه تولیدات پژوهشی با نمرات ارزشیابی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه حکیم سبزواری
اعظم آذین فرد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بررسی درگیری تحصیلی دانشآموزان سال سوم دبیرستان بر اساس ترجیح سبک تدریس آنان
فاطمه کردافشاری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
کیفیت تدریس مجازی استادان بر اساس جهت گیریهای برنامه درسی آنان در نظام آموزش عالی ایران و ارائه الگوی تدریس مجازی مطلوب
محمد اکبری بورنگ
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
نقش ادراک از کیفیت تدریس اساتید در تفکر انتقادی دانشجویان علوم تربیتی
حمیده پاک مهر
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
تمایل معلمان به مشارکت در تصمیم گیری های مربوط به برنامه درسی و عوامل خصیصه ای موثر بر آن
لیلا اسدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
میزان اهمیت مؤلفههای هویت ملی برای ورود به برنامههای درسی در راستای بومیسازی برنامههای درسی (در دوره ابتدایی شهرستان کلات نادر
زینت جلایری لائین
کارشناسی ارشد
| ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
انطباق کتاب های علوم دوره ابتدایی با معیارهای آموزش محیط زیست (بر اساس استانداردهای آموزش محیط زیست)
زهرا ماشاالهی نژاد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
بررسی رابطه تفکر انتقادی معلمان دوره ابتدایی با ترجیح سبک تدریس آنان
مریم حبیبی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۸۹/۰۲/۰۲