فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۲۹

کاربست مدل چهار مولفه‌ای -4c/id- در سازماندهی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

زینب برزگر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۹/۲۵

تجربیات معلمان از آماده سازی آنان در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

میترا دهنوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۳

تأثیر روش تدریس مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار بر حل مسائل ریاضی پایه ششم ابتدایی

سیده مریم موسوی پاکدل طرقبه
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۳

باورهای معلمان درباره مسؤولیت آنان در قبال انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر مشهد)

خدیجه فتحی پور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۴/۱۷

اسـتلـزامات اسـتـفاده از طـنـز در تـدریـس دوره ابـتـدایـی

امیر دلاوری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۴/۰۳

تجربه معلمان دوره اول ابتدایی از کلاس مجازی، پژوهشی مبتنی بر روایت

زهرا صبوری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

تجربیات معلمان شرکت کننده در جشنواره الگوهای برتر تدریس

اکرم غلام نیا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

وضعیت موجود تضمین کیفیت بیرونی در نظام آموزش عالی ایران و ارایه چارچوب پیشنهادی

نرجس شیرک
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۱

طراحی و اعتبار یابی الگوی ارزیابی برنامه درسی برخط مبتنی بر نظریه سازنده گرایی اجتماعی درنظام آموزش عالی

آمنه ملامحمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۰/۲۳

وضعیت موجود فرایند اعتبار سنجی شایستگی‌های تدریس معلمان در نظام آموزش‌وپرورش ایران: ارایه چارچوب بدیل برای اعتبار سنجی شایستگی تدریس

مهرنازسادات رضوانیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

تجارب زیسته‌ی معلمان مقطع ابتدایی از تدریس در موقعیت یاددهی-یادگیری روییدنی

الهه حسین پوریزدانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۲/۱۴

تجارب زیسته دانش آموزان در خصوص اقدامات انگیزشی معلمان در فرآیند یاددهی- یادگیری

سیده فهیمه ارفعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

شناسایی ویژگی‏ها و عوامل تسهیل‏کننده تدریس اثربخش برای تدریس درس کارآفرینی (مورد: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)

عاطفه سالاری فورک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۷/۲۰

توصیف وضعیت تدریس در کلاس‌های چندپایه و ارائه راه‌کارهایی جهت تدریس اثربخش: پژوهش موردی دبستان پانزده خرداد روستای کشکک از توابع شهرستان تربت‌جام

مژگان ذاکری حسن آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۷/۱۹

بررسی نظرات اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در خصوص فرایند بازنگری برنامه های درسی علوم انسانی

فریده خسروی میاب
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

بررسی تأثیر نظام دوری بر تعلق به مدرسه و درگیری تحصیلی

غلامرضا امیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۱۹

میزان انطباق برنامه‌های درسی اجرا شده درس ریاضیات دوره لیسه (متوسطه دوم) با برنامه درسی قصد شده در نظام آموزش‌ و پرورش جمهوری اسلامی افغانستان

وحید احمد حیدری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۰/۱۱

نگرش دانشجویان کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی نسبت به رشته تحصیلی خود و نقش آن در درگیری تحصیلی آنان

مرضیه جباری بزدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۰۹

شناسایی فرهنگ تدریس و الزامات تدریس خلاق در دانشگاه

سکینه محبی امین
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

ارائه الگوی طراحی برنامه درسی بر اساس یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام نور

علی اکبر عجم
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۰۸/۱۵

طراحی الگوی برنامه درسی هنر دوره راهنمایی تحصیلی

رضا صابری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۰۷/۰۴

رابطه تولیدات پژوهشی با نمرات ارزشیابی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه حکیم سبزواری

اعظم آذین فرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۰۸

بررسی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان بر اساس ترجیح سبک تدریس آنان

فاطمه کردافشاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۸/۰۶

کیفیت تدریس مجازی استادان بر اساس جهت گیری‌های برنامه درسی آنان در نظام آموزش عالی ایران و ارائه الگوی تدریس مجازی مطلوب

محمد اکبری بورنگ
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۱/۰۶/۲۱

نقش ادراک از کیفیت تدریس اساتید در تفکر انتقادی دانشجویان علوم تربیتی

حمیده پاک مهر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۴/۲۴

تمایل معلمان به مشارکت در تصمیم گیری های مربوط به برنامه درسی و عوامل خصیصه ای موثر بر آن

لیلا اسدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۱۲/۲۵

میزان اهمیت مؤلفه‌های هویت ملی برای ورود به برنامه‌های درسی در راستای بومی‌سازی برنامه‌های درسی (در دوره ابتدایی شهرستان کلات نادر

زینت جلایری لائین
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۸/۲۰

انطباق کتاب های علوم دوره ابتدایی با معیارهای آموزش محیط زیست (بر اساس استانداردهای آموزش محیط زیست)

زهرا ماشاالهی نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۳/۱۸

بررسی رابطه تفکر انتقادی معلمان دوره ابتدایی با ترجیح سبک تدریس آنان

مریم حبیبی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۲/۰۲