1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس تئوری اختصاصی دوره کارشناسی ارشد |
3 |
هدف کلی |
دانش افزایی درباره نظریه ها و مدل ها و ابعاد روابط عمومی در ورزش و تحلیل وضعیت روابط عمومی در سازمان های ورزشی |
4 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با مباحث مدیریتی و مدیریت ورزشی |
5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با اصول و نظریه های روابط عمومی در ورزش و شیوه های بکارگیری موثر روابط عمومی در سازمان های ورزشی |
6 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها |
7 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
8 |
منبع |
مدیریت روابط عمومی و بینالمللی در ورزش نوشته حمید قاسمی ابوالفضل فراهانی- معصومه حسینی - انتشارات دانشگاه پیام نور.
- روابط عمومی ورزشی جی. کلایتون استولد، استفن دبلیو. دیتمور، اسکات ای. برانولد ترجمه حمید قاسمی، سارا کشکر، ناتاشا قلعه – انتشارات علم و حرکت.
-Sport Public Relations: Managing Organizational Communication 1st Edition. G. Clayton Stoldt ,Stephen Dittmore , Scott Branvold. |
9 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری
اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی) تکنولوژی های مربوط به سخنرانی و ارائه فیلم. |
10 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه و تکالیف کلاسی 10 نمره. فعالیت کلاسی 2 نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. ارزشیابی مستمر 2 نمره. پایان ترم 5 نمره. |