طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تئوری اختصاصی دوره کارشناسی ارشد
3 هدف کلی دانش افزایی درباره نظریه ها و مدل ها و ابعاد روابط عمومی در ورزش و تحلیل وضعیت روابط عمومی در سازمان های ورزشی
4 شایستگی های پایه اشنایی با مباحث مدیریتی و مدیریت ورزشی
5 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصول و نظریه های روابط عمومی در ورزش و شیوه های بکارگیری موثر روابط عمومی در سازمان های ورزشی
6 روش تدریس ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها
7 وظایف دانشجو دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس
8 منبع مدیریت روابط عمومی و بین‌المللی در ورزش نوشته حمید قاسمی ابوالفضل فراهانی- معصومه حسینی - انتشارات دانشگاه پیام نور. - روابط عمومی ورزشی جی. کلایتون استولد، استفن دبلیو. دیتمور، اسکات ای. برانولد ترجمه حمید قاسمی، سارا کشکر، ناتاشا قلعه – انتشارات علم و حرکت. -Sport Public Relations: Managing Organizational Communication 1st Edition. G. Clayton Stoldt ,Stephen Dittmore , Scott Branvold.
9 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی) تکنولوژی های مربوط به سخنرانی و ارائه فیلم.
10 نحوه ارزشیابی ارائه و تکالیف کلاسی 10 نمره. فعالیت کلاسی 2 نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. ارزشیابی مستمر 2 نمره. پایان ترم 5 نمره.