فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۴۸

Music Psychology in the Marketing of Fitness and Aerobics Clubs of Mashhad

Research in Sport Management and Marketing

مجلات خارجی 2024 April Volume (5) No (3) Pages (84-94)

Branding of Sports Tourism Destination in Mashhad City

Research in Sport Management and Marketing

مجلات خارجی 2023 December Volume (5) No (1) Pages (57-72)

Investigating the cognitive process of attention while watching sport advertisements in interested and non-interested people using Electroencephalogram technology

Intrdisciplinary Journal of Management Studies

مجلات خارجی 2023 April

Investigating the Role of Social Functions of Parks on Adherence to Physical Activity of Elderly People During an Epidemic Disease (COVID-19)

Progress in Nutrition

مجلات خارجی 2021 January Volume (23) No (3) Pages (1-6)

social responsibility and perceived quality on the response of customers of physical fitness clubs in Mashhad

چهاردهمین هامیش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های خارجی | 2024-02-03

Emerging business model canvas in sport article

13 همایش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های خارجی | 2022-03-07

The Development Model of Digital Sports Businesses

13 همایش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های خارجی | 2022-03-07

Structural model of XRM system in Astan Quds Razavi sports complex from the perspective of employees

13 همایش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های خارجی | 2022-03-07

آینده پیش روی ورزش سالمندی ایران با رویکرد سناریوپردازی

اولین کنفرانس بین المللی علوم ورزش و تندرستی

کنفرانس های خارجی | 2021-03-12

الگوی مصرف داروهای غیرمجاز در باشگاه های ورزشی ایران و تدوین استراتژی های ضدبازاریابی

اولین کنفرانس بین المللی علوم ورزش و تندرستی

کنفرانس های خارجی | 2021-03-12

مدلسازی کارکردهای هوش مصنوعی در شرکت های نوپا ورزشی ایران

پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۳ دوره (17) شماره (2) صفحات (129-141)

الگوی راهبردها و پیامدهای توسعه‌ی شایستگی‌های آموزشی معلمان دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی عراق

رویکردی نو بر آموزش کودکان

مجلات داخلی | بهمن ۱۴۰۳ دوره (6) شماره (4) صفحات (44-59)

ارائه الگوی راهبردهای قیمت گذاری با مکان یابی استخر های ورزشی شهر تهران و استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS

کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور در برنامه ریزی

مجلات داخلی | شهریور ۱۴۰۳ دوره (15) شماره (2) صفحات (94-110)

نقش دیپلماسی در برگزاری رویدادهای ورزشی دو و میدانی بین کمیته های ملی المپیک عراق و ایران

تحولات سیاسی اجتماعی معاصر ایران

مجلات داخلی | خرداد ۱۴۰۳ دوره (6) شماره (1) صفحات (211-225)

تحلیل الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مصادیق اقتصادی مؤثر در توسعه ورزش های انفرادی کشور عراق

مدیریت و کارآفرینی در ورزش

مجلات داخلی | شهریور ۱۴۰۲ دوره (2) شماره (1) صفحات (95-112)

تدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی

پژوهش در ورزش تربیتی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۲

الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب‌ شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی

مطالعات مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | بهمن ۱۴۰۱ دوره (14) شماره (76) صفحات (251-290)

تحلیل عوامل مؤثر بر میزان فعالیت‌های ورزشی (مطالعه موردی کارکنان فرماندهی انتظامی)

مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی

مجلات داخلی | بهمن ۱۴۰۱ دوره (15) شماره (60) صفحات (179-206)

ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی

مطالعات مدیریت راهبردی

مجلات داخلی | آذر ۱۴۰۱

Financial Performance Model of Sports Product Manufacturers Based on Entrepreneurial Marketing and Market Orientation with the Mediating Role of Information Technology

Journal of New Studies in Sport Management

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۱

تحلیل پیشران‎‌‌های موثر در توسعه صنعت ورزش با استفاده از رهیافت آینده پژوهی

آینده پژوهی ایران

مجلات داخلی | خرداد ۱۴۰۱ دوره (7) شماره (1) صفحات (303-325)

ارائه مدل ویژگی‌ شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانی آگاهی از کارآفرینی

توسعه کارآفرینی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۱ دوره (15) شماره (1) صفحات (41-60)

تدوین مُدل پارادایمی توسعه‌ی شایستگی‌های آموزشیِ معلمانِ دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در عراق

مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۰ دوره (2) شماره (4) صفحات (1-20)

الگوی توسعه ی شایستگی‌های آموزشیِ معلمانِ دانشکده‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی عراق

مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | اسفند ۱۴۰۰ دوره (1) شماره (56) صفحات (1-20)

شناسایی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص عوامل موثر بر افزایش سطح سواد رسانه ای معلمان تربیت بدنی در آموزش مازی ناشی از همه گیری کرونا

پژوهش در ورزش تربیتی

مجلات داخلی | آبان ۱۴۰۰

Place Research and Return to Sport: An Analysis of the Aesthetic Role and the Tendency of Customers to Sport

پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۹ دوره (10) شماره (19) صفحات (57-71)

استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران

مطالعات مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۸

بررسی الگوی رگرسیونی نگرش های شغلی و جو سازمانی دانشکده های تربیت بدنی کشور

مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۸۹ دوره (4) شماره (4) صفحات (43-63)

تعیین نگرش، گرایش و سطح مهارت دانشجویان تحصیلات تکمیلی نسبت به فناور ی اطلاعات

نامه آموزش عالی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۸۸ دوره (2) شماره (6) صفحات (101-119)

بررسی فرسودگی ناشی از قضاوت در داوران ملی و بین المللی فوتبال ایران و رابطة آن با میزان استرس

مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۸۸ دوره (1) شماره (1) صفحات (141-157)

ارائه مدل رگرسیونی جو سازمانی و کارآفرینی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی کشور

پژوهش در علوم ورزشی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۸۸ شماره (22) صفحات (97-116)

طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری باشگاه های فوتسال بانوان با توجه به فرهنگ نوآوری

هشتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

موانع سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در ورزش

هشتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

Investigating and prioritizing promotional advertising methods to attract customers in Aquatic complex

چهاردهمین هامیش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

The model of consumption experiences and perception of the price of Iranian sportswear from the customers point of view

چهاردهمین هامیش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

مدل یابی معادلات ساختاری بازاریابی اجتماعی و بازاریابی حسی با ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مشتری (مطالعه ی باشگاه‌های بدن‌سازی و تناسب‌اندام ممتاز شهر مشهد)

سومین همایش ملی برند در ورزش

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

چالش ها و تغییرات مدل های کسب و کارهای باشگاه های ورزشی

سومین همایش ملی برند در ورزش

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

تاثیر فعالیت های بازتوانی همراه با ورزش بر امید به زندگی، پایبندی به ورزش و پیشگیری از بازگشت به اعتیاد معتادان بهبود یافته

دومین همایش ملی-بین المللی اوقات فراغت

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

مطالعه تحلیلی کارکردهای اردوها و بازدیدهای ورزشی در اوقات فراغت دانش آموزان

دومین همایش ملی-بین المللی اوقات فراغت

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

جنبه های حقوقی ایمنی و امنیت در اماکن ورزشی

دومین همایش ملی-بین المللی اوقات فراغت

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

تاثیر مدیریت روابط الکترونیک با مشتری (Ecrm) بر رضایت و بازگشت مشتریان سایت ها و شبکه های اجتماعی ورزشی

دورازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی کشور با رویکرد آینده پژوهی

اولین کنفرانس بین المللی علوم ورزش و تندرستی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۲۲

شناسایی و اولویت بندی شاخص های توسعه ورزش همگانی در کشورهای منتخب (ایران، عراق، افغانستان)

اولین کنفرانس بین المللی علوم ورزش و تندرستی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۱۲/۲۲

بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی(

دومین همایش ملی برند در ورزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

بررسی و اولویت بندی شیوه هی تبلیغات پیشبردی برای جذب مشتریان در مجموعه های آبی مشهد

دومین همایش ملی برند در ورزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

از تحلیل اسطوره تا تصاویر آینده، مروری بر شکل گیری برند شخصی

دومین همایش ملی برند در ورزش

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

\\\"بررسی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی و تصمیمگیری ورود مشتریان خدمات ورزشی به شبکه فروش )مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی(\\\"

دومین همایش ملی برند با رویکرد هویت ورزش رضوی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

بررسی نقش ویژگی‏های شخصیت و نیازهای انگیزشی در سازگاری شغلی دبیران تربیت بدنی

اولین کنگره اوراسیایی علوم ورزشی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۷/۰۸/۱۴