طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی گرایش مدیریت بازاریابی
2 هدف کلی اشنایی دانشجویان با محیط های اقتصادی در بازارهای جهانی ورزش ،شناخت بازار ها و خریداران جهان ورزش و نحوه رهبری ،سازماندهی و کنترل فعالیت های بازار یابی جهانی در ورزش
3 شایستگی های پایه اشنایی با مباحث مدیریتی، مدیریت ورزشی و بازاریابی ورزشی
4 روش تدریس ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها
5 وظایف دانشجو دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس
6 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی) تکنولوژی های مربوط به سخنرانی و ارائه فیلم.
7 نحوه ارزشیابی ارائه و تکالیف کلاسی 4 نمره. فعالیت کلاسی 1نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. پایان ترم 15 نمره.
8 منبع بازاریابی جهانی در ورزش. اصول و دیدگاه ها. مترجمان: دکتر ناهید اتقیا، لیلا زکی زاده- -بازاریابی جهانی, بازاریابی و فروش.دکتر عبدالحمید ابراهیمی, دکتر هرمز مهرانی- - مباحث کلاسی پاورارائه شده در کلاس
9 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصول بازاریابی جهانی در ورزش
10 فایل Pdf File