1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس تخصصی گرایش مدیریت بازاریابی |
2 |
هدف کلی |
اشنایی دانشجویان با محیط های اقتصادی در بازارهای جهانی ورزش ،شناخت بازار ها و خریداران جهان ورزش و نحوه رهبری ،سازماندهی و کنترل فعالیت های بازار یابی جهانی در ورزش |
3 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با مباحث مدیریتی، مدیریت ورزشی و بازاریابی ورزشی |
4 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها |
5 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
6 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری
اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی) تکنولوژی های مربوط به سخنرانی و ارائه فیلم. |
7 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه و تکالیف کلاسی 4 نمره. فعالیت کلاسی 1نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. پایان ترم 15 نمره. |
8 |
منبع |
بازاریابی جهانی در ورزش. اصول و دیدگاه ها. مترجمان: دکتر ناهید اتقیا، لیلا زکی زاده-
-بازاریابی جهانی, بازاریابی و فروش.دکتر عبدالحمید ابراهیمی, دکتر هرمز مهرانی-
- مباحث کلاسی
پاورارائه شده در کلاس |
9 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با اصول بازاریابی جهانی در ورزش |
10 |
فایل |
Pdf File |