طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره 2 واحد دروس تخصصی تئوری ارشد بازاریابی ورزشی.
3 هدف کلی نقش حمایت کنندگان و شرکای ورزشی در بازاریابی
4 شایستگی های پایه اشنایی با مباحث مدیریتی و بازاریابی
5 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصول حامی گری و مدیریت اسپانسرشیپ در ورزش
6 روش تدریس ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها
7 وظایف دانشجو دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس
8 منبع حمایت مالی در ورزش برای بازگشت سرمایه. دکتر فرشاد تجاری راهنمای حمایت مالی در ورزش. نوشین بنار - مباحث کلاسی پاورارائه شده در کلاس
9 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس مجهز به تجهیزات برگزاری آنلاین
10 نحوه ارزشیابی پایان ترم 15 نمره. ارائه و تکالیف کلاسی 3 نمره. حضور و غیاب و فعالیت کلاسی 1 نمره. میان ترم 2 نمره