| 1 |
فایل |
Pdf File |
| 2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
2 واحد دروس تخصصی تئوری ارشد بازاریابی ورزشی. |
| 3 |
هدف کلی |
نقش حمایت کنندگان و شرکای ورزشی در بازاریابی |
| 4 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با مباحث مدیریتی و بازاریابی |
| 5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با اصول حامی گری و مدیریت اسپانسرشیپ در ورزش |
| 6 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها |
| 7 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
| 8 |
منبع |
حمایت مالی در ورزش برای بازگشت سرمایه. دکتر فرشاد تجاری
راهنمای حمایت مالی در ورزش. نوشین بنار
- مباحث کلاسی
پاورارائه شده در کلاس |
| 9 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس مجهز به تجهیزات برگزاری آنلاین |
| 10 |
نحوه ارزشیابی |
پایان ترم 15 نمره. ارائه و تکالیف کلاسی 3 نمره. حضور و غیاب و فعالیت کلاسی 1 نمره. میان ترم 2 نمره |