1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس تئوری اختصاصی دوره کارشناسی. |
2 |
هدف کلی |
فراگیری مراحل اساسی برنامه ریزی و طرح درس برای تربیت بدنی در مدارس |
3 |
شایستگی های پایه |
داشتن اطلاعات کافی در مورد یادگیری و رشد حرکتی |
4 |
اهداف یادگیری |
توانایی دانشجویان در طراحی و نوشتن طرح درس کلاس های آموزش تربیت بدنی و ورزش بر اساس اصول برنامه ریزی آموزش درسی |
5 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانشجویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها |
6 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کارهای کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
7 |
منبع |
- تربیت بدنی در مدارس. دکتر رحیم رمضانی نژاد. انتشارات سمت.
- اصول برنامهریزی درسی. سعید طالبی، سعید مظلومیان، محمدحسن صیف.. نشر پیام نور.
- تربیت بدنی در مدارس. مسعود نادریان جهرمی ، مهدی کارگر فرد ، ابوالفضل فراهانی. نشر پیام نور.
- روش تدریس تربیت بدنی. دکتر محمد نبوی ، مسعود ذکائی. انتشارات سمت.
- روش تدریس تربیت بدنی. محسن شفیعی. نشر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری
اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی) و محیط نرم افزاری مناسب. |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه و تکالیف کلاسی 8 نمره. ارزشیابی شفاهی 2 نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. ارزشیابی مستمر 2 نمره. پایان ترم 7 نمره. |
10 |
فایل |
Pdf File |