1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دروس تخصصی دوره دکتری |
3 |
هدف کلی |
اشنایی با مدیریت بازاریابی پیشرفته در محیط ورزش |
4 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با مباحث مدیریتی و بازاریابی |
5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با اصول ب مدیریت بازاریابی پیشرفته در محیط ورزش |
6 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها |
7 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
8 |
منبع |
کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر. مترجمان: دکترامیری جعفری . جلد اول و دوم-
کتاب اصول بازاریابی کاتلر، کاتلر و آرمسترانگ،
- مباحث کلاسی
پاورارائه شده در کلاس |
9 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد |
10 |
نحوه ارزشیابی |
پایان ترم 15 نمره. ارائه و تکالیف کلاسی 5 نمره. |