طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره دروس تخصصی دوره دکتری
3 هدف کلی اشنایی با مدیریت بازاریابی پیشرفته در محیط ورزش
4 شایستگی های پایه اشنایی با مباحث مدیریتی و بازاریابی
5 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصول ب مدیریت بازاریابی پیشرفته در محیط ورزش
6 روش تدریس ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها
7 وظایف دانشجو دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس
8 منبع کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر. مترجمان: دکترامیری جعفری . جلد اول و دوم- کتاب اصول بازاریابی کاتلر، کاتلر و آرمسترانگ، - مباحث کلاسی پاورارائه شده در کلاس
9 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد
10 نحوه ارزشیابی پایان ترم 15 نمره. ارائه و تکالیف کلاسی 5 نمره.