طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس پایه اختصاصی دوره کارشناسی ارشد
3 هدف کلی آشنایی با مفاهیم پایه و بنیادین بازاریابی در رویدادهای ورزش
4 شایستگی های پایه شناخت نقاط اهرمی و کلیدی در سازمان، بازاریابی، و رویدادهای ورزشی و شناخت فرایندها و روش های مدیریت امور بازاریابی در سازمان های ورزشی
5 اهداف یادگیری اهداف شناختی و کسب دانش لازم مدیریتی مرتبط با بازار ورزش اهداف عاطفی و تغییر نگرش و دیدگاه در رویکردهای مرتبط با بازاریابی در رویدادهای ورزشی اهداف رفتاری و شکل گیری رفتار مرتبط با تشخیص فرصت های بازار در رویدادهای مختلف ورزشی
6 روش تدریس - ارائه مفاهیم و دیدگاه های بازاریابی رویدادهای ورزشی به صورت نظری استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانشجویان در مباحث ارائه کنفرانس ها و نقد و بررسی تفهیم مطالب با مقایسه و تطبیق سازمانی و ورزشی در قالب مثال ها استفاده از کلیپ های آموزشی با رویکرد یادگیری معکوس
7 وظایف دانشجو دقت در فراگیری، انجام کارهای کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس
8 منبع - مدیریت بازاریابی، کاتلر و کلر- دکترامیر جعفری. انتشارات نص - مدیریت بازاریابی، احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت، تهران - اصول بازاریابی، فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات اموخته، اصفهان. - اصول و فنون بازاریابی، وحید نثایی، انتشارات ترمه، تهران، - تحقیقات بازاریابی آکر و همکاران: ترجمه حیدرزاده و همکاران. مدیریت بازاریابی ورزشی، کشگر و همکاران، علم و حرکت، چاپ دوم، تهران، 1392 .
9 مواد و امکانات آموزشی پرده نمایش- دیتا- وسایل و تجهیزات الکترونیکی پخش فیلم-اتاق باچیدمان میزگردی
10 نحوه ارزشیابی ارائه و تکالیف کلاسی 5 نمره. ارزشیابی پایانی 15 نمره