1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس پایه اختصاصی دوره کارشناسی ارشد |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم پایه و بنیادین بازاریابی در سازمان ها و باشگاه های ورزشی |
3 |
شایستگی های پایه |
شناخت نقاط اهرمی و کلیدی در سازمان، بازاریابی، رویدادهای ورزشی و شناخت فرایندها و روش های مدیریت امور بازاریابی در سازمان های ورزشی |
4 |
اهداف یادگیری |
اهداف شناختی و کسب دانش لازم مدیریتی مرتبط با بازار ورزش
اهداف عاطفی و تغییر نگرش و دیدگاه در رویکردهای مرتبط با بازاریابی در باشگاه های ورزشی
اهداف رفتاری و شکل گیری رفتار مرتبط با تشخیص فرصت های بازار در باشگاه های مختلف ورزشی |
5 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم و دیدگاه های بازاریابی باشگاه های ورزشی به صورت نظری
استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی
بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانشجویان در مباحث
ارائه کنفرانس ها و نقد و بررسی تفهیم مطالب با مقایسه و تطبیق سازمانی و ورزشی در قالب مثال ها
استفاده از کلیپ های آموزشی با رویکرد یادگیری معکوس |
6 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کارهای کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
7 |
منبع |
- مدیریت بازاریابی، کاتلر و کلر- دکترامیر جعفری. انتشارات نص
- مدیریت بازاریابی، احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت، تهران
- اصول بازاریابی، فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات اموخته، اصفهان.
- اصول و فنون بازاریابی، وحید نثایی، انتشارات ترمه، تهران،
- تحقیقات بازاریابی آکر و همکاران: ترجمه حیدرزاده و همکاران.
مدیریت بازاریابی ورزشی، کشگر و همکاران، علم و حرکت، چاپ دوم، تهران، 1392 . |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پرده نمایش- دیتا- وسایل و تجهیزات الکترونیکی پخش فیلم-اتاق باچیدمان میزگردی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه و تکالیف کلاسی 5 نمره. ارزشیابی پایانی 15 نمره. |
10 |
فایل |
Pdf File |