طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 هدف کلی توانمندسازی دانشجویان در رابطه با تکنیکها و روش ها در زمینه تحلیل تقاضای محصولات کشاورزی
3 اهداف یادگیری 1. مطرح کردن رویکردهای اقتصادی برای تجزیه و تحلیل تقاضای مصرف کنندگان 2 . نحوه استفاده از تئوری ها و مدل های جدید و پیشرفته در تجزیه و تحلیل تقاضای محصولات غذایی 3 . توانمند سازی دانشجویان در رابطه با تکنیک ها وروش ها در زمینه تحلیل تقاضای محصولات کشاورز ی
4 روش تدریس دانشجویان در جلسات حضوری کلاس شرکت کرده و منابع درس که فایل آن در اختیار آنان در ا بتدای ترم قرار خواهد گرفت را مطالعه می نمایند. حضور همه دانشجویان در کلاس درس الزامی است. و در برخی جلسات لازم است دانشجویان مقاله مرتبط با موضوع درس را در جلسه آتی ارائه نمایند که به عنوان بخشی از تکالیف هفتگی محسوب می شود.و با اطلاع قبلی برخی از موضوعات تدریس شده توسط استاد در جلسات آتی به صورت آزمونک ارزیابی از دانشجویان صورت می گیرد.
5 منبع 1 . مقالات معتبر جدید 2. PRINCIPLES OF ECONOMICS, N. Gregory Mankiw.2014 3. Agricultural Marketing and Price Analysis, F. Bailey Norwood and Jayson L. Lusk. 2018.
6 مواد و امکانات آموزشی ویدیو پروژکتور ماژیک وایتبورد
7 نحوه ارزشیابی ارزشیابی بر اساس امتحان میان ترم که در هفته هفتم برگزار می گردد و تکالیف هفتگی که هر هفته تحویل می شود و امتحان پایان ترم و ارزشیابی مستمر صورت می گیرد.
8 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی الزامی