دکتر علی رضا کرباسی
استاد
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۳۹
تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر بهبود زنجیره عرضه چای در استان گیلان
مرضیه قرباندوست
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بررسی عوامل موثر بر انتخاب نوع نان مصرفی خانوار شهر تهران
مهکامه خواموشی یزدی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
تحلیل زنجیره ارزش آلو در شهرستان طرقبه شاندیز
سمیرا تخته برفریمانی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بررسی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای خانگی بخش کشاورزی شهرستان مشهد
فاطمه یوسفیان مهر
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
الگوسازی مؤلفههای اثرگذار بر توسعه بازار و صادرات آبزیان ایران
میلاد امینی زاده
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
الگوسازی راهبردهای مطلوب توسعه بازار- محصول تولیدات عمده صادراتی ارگانیک در استان خراسان رضوی
حنانه آقاصفری
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بررسی تأثیر مؤلفه های بسته بندی محصولات لبنی بر رفتار انتخاب کودکان (مطالعه موردی: شیر)
فائزه بادامه
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
بررسی اثر سقلمه بر قصد خرید مصرفکنندگان روغن ذرت -مطالعه موردی: شهرستان مشهد
هومن هاشم زاده
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات کشاورزی و غذایی منتخب ایران به افغانستان
مریم جعفری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
تحلیل ریسک های بازار بر رشد کسب وکار واحدهای تولیدی طیور استان خراسان رضوی
ملیحه شیبانی نوقابی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
تاثیر متغیرهای منتخب نهادی و اقتصادی روی اکوسیستم کارآفرینی در زیربخش طیور (مطالعه موردی در مشهد)
مریم دهقانی دشتابی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
تحلیل تاب آوری اقتصادی کسب وکارهای واحدهای تولیدی دام سنگین در برابر تکانه های اقتصادی
هنگامه هندی زاده
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازارهای الکترونیکی توسط کشاورزان
پریسا صادقی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
بررسی عوامل مؤثر بر خرید زعفران توسط زائران شهر مشهد
آفاق ارفع
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
راهکار های ارتقاء نقش بورس کالای کشاورزی در بازار محصولات کشاورزی منتخب در ایران
سیده مریم موسوی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
مدلسازی رفتار صادراتی شرکت های صادرکننده محصولات لبنی در ایران
مهدی محمدیان دلویی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
نقش آمیخته بازاریابی در ضایعات محصولات کشاورزی منتخب با تأکید بر بخش مصرف (در چارچوب اقتصاد رفتاری)
مهدی محمودی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
الگوسازی رفتار خرید محصولات غذایی سالم در چارچوب اقتصاد رفتاری
بهاره زندی دره غریبی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بررسی تأثیر محیط کسب و کار بر عملکرد صادرات محصولات کشاورزی
مریم رجبی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
تأثیر آمیخته های بازاریابی بر عملکرد مالی و اقتصادی شرکت های صنایع قند عضو سازمان بورس و اوراق بهادار
سولماز نوجوان بشرویه
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
الگوسازی اثر استراتژی های بازاریابی بر رفتار مصرف کنندگان در بازار زعفران ایران
امیرحسین توحیدی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
الگوسازی استراتژی های توسعه صادرات گیاهان دارویی مطالعه موردی: خراسان رضوی
سیدحسین محمدزاده
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بررسی اثر بازارچه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در توسعه تجارت محصولات کشاورزی
سلمان واعظی فر
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بررسی عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه سطح زیرکشت تولیدات گلخانه ای(شهرستانهای منتخی استان خراسان رضوی9
سمیه جاوید
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تحلیل الگوی بازاریابی متناسب با ساختار تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی
پوریا معتمدی ریک
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
ارزیابی فضایی اقدام جمعی و انفرادی کشاورزان در زمینه برنامههای زیست محیطی– کشاورزی ارتقای خدمات اکوسیستمی مرتبط با آب
علی فیروززارع
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
بررسی اقتصادی اثر تحقیق و توسعه بخش فرآوری بر زنجیره ارزش زعفران
لعیا انجیلی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
بررسی تأثیر تغییر اقلیم بر شاخص قیمت گروه منتخب محصولات کشاورزی
افسانه شیخیان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
بررسی عوامل موثر بر خرید انواع سبزیجات در شهر مشهد
نفیسه روحی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
بررسی تأثیر سیاست های دولت بر رفتار عاملان زنجیره تأمین پایدار شیر و فراورده های آن در شهرستان کرمان
سمیه نقوی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
اثر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات در بازار مشهد (مطالعه موردی برندهای کاله، پگاه و رضوی)
فاطمه دلدارسارونی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
تاثیر تنوع پنیر بر تقاضا و رفاه فروشگاههای مواد غذایی مشهد
امیر دادرس مقدم
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
بررسی اثر سیاست های حمایتی دولت در بازار برنج ایران
چیمن صیادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
بررسی هزینه های مبادله و رفاه مصرف کنندگان در بازارهای شهرداری مشهد
الهام اصغرنژادافراکتی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
بررسی ظرفیت های صادرات زیره سبز ایران
فرزانه کمالی حسین زاده
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
بررسی سهم و عوامل مؤثر بر خرید شهروندان شهر مشهد از میادین میوه و ترهبار شهرداری
امید یخکشی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
طراحی کانال جدید بازاریابی قارچ خوراکی در شهر مشهد
جواد گزمه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
تدوین استرا تژی های توسعه بازار زعفران ایران
حسین امامی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
بررسی تاثیر هدفمند سازی یارانه های حاملهای انرژی بر بخش کشاورزی
آیدا آریابد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۳/۱۶