فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۳۷

بررسی تأثیر مؤلفه های بسته بندی محصولات لبنی بر رفتار انتخاب کودکان (مطالعه موردی: شیر)

فائزه بادامه
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

تحلیل زنجیره ارزش آلو در شهرستان طرقبه شاندیز

سمیرا تخته برفریمانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

بررسی اثر سقلمه بر قصد خرید مصرف‌کنندگان روغن ذرت -مطالعه موردی: شهرستان مشهد

هومن هاشم زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات کشاورزی و غذایی منتخب ایران به افغانستان

مریم جعفری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

تحلیل ریسک های بازار بر رشد کسب‌ وکار واحدهای تولیدی طیور استان خراسان رضوی

ملیحه شیبانی نوقابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

تاثیر متغیرهای منتخب نهادی و اقتصادی روی اکوسیستم کارآفرینی در زیربخش طیور (مطالعه موردی در مشهد)

مریم دهقانی دشتابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

تحلیل تاب آوری اقتصادی کسب وکارهای واحدهای تولیدی دام سنگین در برابر تکانه های اقتصادی

هنگامه هندی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازارهای الکترونیکی توسط کشاورزان

پریسا صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

بررسی عوامل مؤثر بر خرید زعفران توسط زائران شهر مشهد

آفاق ارفع
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

راهکار های ارتقاء نقش بورس کالای کشاورزی در بازار محصولات کشاورزی منتخب در ایران

سیده مریم موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۲/۱۰

مدلسازی رفتار صادراتی شرکت های صادرکننده محصولات لبنی در ایران

مهدی محمدیان دلویی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۱/۱۱

نقش آمیخته‌ بازاریابی در ضایعات محصولات کشاورزی منتخب با تأکید بر بخش مصرف (در چارچوب اقتصاد رفتاری)

مهدی محمودی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

الگوسازی رفتار خرید محصولات غذایی سالم در چارچوب اقتصاد رفتاری

بهاره زندی دره غریبی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۴/۱۴

بررسی تأثیر محیط کسب و کار بر عملکرد صادرات محصولات کشاورزی

مریم رجبی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

تأثیر آمیخته های بازاریابی بر عملکرد مالی و اقتصادی شرکت های صنایع قند عضو سازمان بورس و اوراق بهادار

سولماز نوجوان بشرویه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۹/۰۸

الگوسازی اثر استراتژی های بازاریابی بر رفتار مصرف کنندگان در بازار زعفران ایران

امیرحسین توحیدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۵/۱۴

الگوسازی استراتژی های توسعه صادرات گیاهان دارویی مطالعه موردی: خراسان رضوی

سیدحسین محمدزاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بررسی اثر بازارچه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در توسعه تجارت محصولات کشاورزی

سلمان واعظی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بررسی عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه سطح زیرکشت تولیدات گلخانه ای(شهرستانهای منتخی استان خراسان رضوی9

سمیه جاوید
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

تحلیل الگوی بازاریابی متناسب با ساختار تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی

پوریا معتمدی ریک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر بهبود زنجیره عرضه چای در استان گیلان

مرضیه قرباندوست
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

الگوسازی مؤلفه‌های اثرگذار بر توسعه بازار و صادرات آبزیان ایران

میلاد امینی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۲/۰۸

ارزیابی فضایی اقدام جمعی و انفرادی کشاورزان در زمینه برنامه‌های زیست محیطی– کشاورزی ارتقای خدمات اکوسیستمی مرتبط با آب

علی فیروززارع
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۹/۱۴

الگوسازی راهبردهای مطلوب توسعه بازار-محصول تولیدات عمده صادراتی ارگانیک در استان خراسان رضوی

حنانه اقاصفری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

بررسی اقتصادی اثر تحقیق و توسعه بخش فرآوری بر زنجیره ارزش زعفران

لعیا انجیلی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

بررسی تأثیر تغییر اقلیم بر شاخص قیمت گروه منتخب محصولات کشاورزی

افسانه شیخیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۱۵

بررسی عوامل موثر بر خرید انواع سبزیجات در شهر مشهد

نفیسه روحی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

بررسی تأثیر سیاست های دولت بر رفتار عاملان زنجیره تأمین پایدار شیر و فراورده های آن در شهرستان کرمان

سمیه نقوی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۶/۲۷

اثر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات در بازار مشهد (مطالعه موردی برندهای کاله، پگاه و رضوی)

فاطمه دلدارسارونی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۶

تاثیر تنوع پنیر بر تقاضا و رفاه فروشگاه‌های مواد غذایی مشهد

امیر دادرس مقدم
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۹/۲۴

بررسی اثر سیاست های حمایتی دولت در بازار برنج ایران

چیمن صیادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

بررسی هزینه های مبادله و رفاه مصرف کنندگان در بازارهای شهرداری مشهد

الهام اصغرنژادافراکتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۰۲

بررسی ظرفیت های صادرات زیره سبز ایران

فرزانه کمالی حسین زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۲۵

بررسی سهم و عوامل مؤثر بر خرید شهروندان شهر مشهد از میادین میوه و تره‌بار شهرداری

امید یخکشی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

طراحی کانال جدید بازاریابی قارچ خوراکی در شهر مشهد

جواد گزمه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۹/۳۰

تدوین استرا‍ تژی های توسعه بازار زعفران ایران

حسین امامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۴/۱۸

بررسی تاثیر هدفمند سازی یارانه های حاملهای انرژی بر بخش کشاورزی

آیدا آریابد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۳/۱۶