Profile Image
دکتر حسین کارشکی
دانشیار
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
روانشناسی مشاوره و تربیتی
طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی
2 هدف کلی تشخیص آزمون آماری چندمتغیری در مسائل پژوهشی محاسبه و کار با نرم افزارهای آماری خاص مسائل چندمتغیری گزارش آماری چندمتغیری در مسائل پژوهشی
3 شایستگی های پایه تشخیص آزمون آماری چندمتغیری در مسائل پژوهشی محاسبه و کار با نرم افزارهای آماری خاص مسائل چندمتغیری گزارش آماری چندمتغیری در مسائل پژوهشی
4 اهداف یادگیری تشخیص آزمون آماری چندمتغیری در مسائل پژوهشی محاسبه و کار با نرم افزارهای آماری خاص مسائل چندمتغیری گزارش آماری چندمتغیری در مسائل پژوهشی
5 روش تدریس سخنرانی بحث گروهی حل مساله ارائه تکلیف پروژه و نقد پروژه
6 منبع 1- سرمد. زهره، بازرگان، عباس و حجازی، الهه (1386). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه. 2- گال، ام. ،‌ بورگ، دبلیو و گال، جی. پی (؟). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی، ترجمه احمدرضا نصر و همکاران(1386). تهران: انتشارات دانشگاه شهید بهشتی و سمت. 3- کارشکی، حسین (1393). روابط ساختاری خطی در تحقیقات علوم انسانی. تهران: انتشارات آوای نور. 4- کرلینجر و پدهارز. (؟) رگرسیون چند متغیری در پژوهش رفتاری. ترجمه حسن سرایی (1384). تهران: مرکز نشر دانشگاهی. 5- کریستینسن. ل. ب. (؟) روش شناسی آزمایشی. ترجمه علی دلاور. (1387). تهران: انتشارات رشد. 6- هومن، حیدر علی (1384). استنباط آماری در پژوهش رفتاری. تهران: انتشارات سمت. 7- هومن، حیدر علی (1380). تحلیل داده های چند متغیری در پژوهش رفتاری. تهران: انتشارات سمت.
7 مواد و امکانات آموزشی کتاب نرم افزارهای آماری رایانه
8 نحوه ارزشیابی ارزشیابی نهایی کتبی ارزشیابی های مستمر انجام پرژوه آماری نقد آزمونها