Profile Image
دکتر حسین کارشکی
دانشیار
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
روانشناسی مشاوره و تربیتی
طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس های اختیاری
2 هدف کلی توانایی کاربرد آزمونهای روانی و تربیتی معتبر ساخت آزمونهای روانی -تربیتی انطباق یابی آزمونها تحلیل سوال و آزمون
3 شایستگی های پایه تحلیل سوال و آزمون کاربرد آزمونهای روانی و تربیتی معتبر ساخت آزمونهای روانی -تربیتی انطباق یابی آزمونها
4 اهداف یادگیری کاربرد آزمونهای روانی و تربیتی معتبر ساخت آزمونهای روانی -تربیتی انطباق یابی آزمونها
5 روش تدریس سخنرانی بحث گروهی حل مساله ارائه تکلیف پروژه و نقد پروژه
6 منبع آلن و ین (؟). مقدمه ای بر نظریه های اندازه گیری (روانسنجی). ترجمه علی دلاور (1396). تهران: انتشارات سمت. ثراندایک، آر (؟). روانسنجی کاربردی. ترجمه حیدر علی هومن (1369). تهران: انتشارات دانشگاه تهران. کارشکی، حسین (1391). روابط ساختاری خطی در تحقیقات علوم انسانی. تهران: انتشارات آوای نور. کارشکی، حسین (تحت چاپ1396). آزمون و آزمون سازی در تحقیقات علوم رفتاری: (روشها، فنون و استانداردها). تهران: انتشارات ارجمند. کروکر، ال. و آلجینا، جی. (1986). مباحث نو در روان سنجی. ترجمه ولی الله فرزاد و حسن زارع (1388). تهران: انتشارات آییژ. همبلتون، آر. ، سوامیناتان، اچ و راجرز، جی (1991). مبانی نظریه سوال پاسخ (1389). ترجمه محمدرضا فلسفی نژاد. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی. هومن، حیدعلی (1385). اندازه گیری های روانی و تربییتی و فن تهیه تست. تهران: نشر رسام. EDUCTIONAL AND PSYCHOLOGICAL MEASURMENT APPLYING PSYCHOMETRIC JOURNAL OF EDUCTIONAL PSYCHOLOGY
7 مواد و امکانات آموزشی کتاب نرم افزارهای سنجش و آماری رایانه
8 نحوه ارزشیابی ارزشیابی نهایی کتبی ارزشیابی های مستمر انجام پرژوه آزمون سازی نقد آزمونها