| 1 |
تعریف مفاهیم و اصطالحات : محصول گردشگری، توسعه محصول گردشگری، سطوح محصول، محصول گردشگری پایدار، کیفیت محصول |
|
| 2 |
عناصر تشکیل دهنده محصول گردشگری |
|
| 3 |
رویکردهای برنامه ریزی توسعه محصول |
|
| 4 |
چارچوب برنامه ریزی و توسعه محصول گردشگری |
|
| 5 |
فرایند توسعه محصول گردشگری |
|
| 6 |
راهبردهای برنامه ریزی و توسعه محصول |
|
| 7 |
راهبردهای توسعه، متنوع سازی و بازاریابی محصول گردشگری |
|
| 8 |
اصول و اقدامات توسعه و بهبود محصولات گردشگری موجود و یا جدید |
|
| 9 |
زنجیره تامین و ارزش محصول گردشگری |
|
| 10 |
واکنش گردشگران به محصول گردشگری ) واکنش تجربی، واکنش احساسی، واکنش فیزیکی( |
|
| 11 |
تحلیل رفتار و ارتقاء تجربه گردشگر |
|
| 12 |
چرخه عمر محصول گردشگری |
|
| 13 |
نوآوری و اصالت در انواع محصوالت گردشگری در حال توسعه |
|
| 14 |
مدیریت و برنامه ریزی عرضه محصول توسط تورگردان ها و آژانس های خدمات مسافرتی |
|
| 15 |
جمع بندی و مقایسه تطبیقی برنامه ریزی و توسعه محصول گردشگری در ایران |
|
| 16 |
رفع اشکال |
|