طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس یکی از دروس اختیاری گرایش فیزیولوژی است ودر ایجاد بینش و ظرفیت برنامه ریزی دانشجویان افزایش موثر است
2 هدف کلی هدف کلی این است که دانشجو یاد بگیرد که منابع تولید مانند آب و زمین و دیگر منابع بسیار ارزشمند هستند و برای زراعت محصولات مختلف حداکثر بهره وری با طراحی الگوی کشت مناسب مدنظر قرار گیرد
3 شایستگی های پایه گذراندن دروس خاکشناسی و آبیاری دوره کارشناسی
4 اهداف یادگیری هدف این است که دانش آموخته بتواند برای یک واحد کشاورزی یک الگوی کشت بهینه برنامه ریزی کند و یا الگوی کشت فعلی را بهیود و ارتقا دهد
5 روش تدریس در این درس از جلسات کلاسی سخنرانی همراه با پاورپواینت و ذکر مثال های ملموس تا ارائه الگوهای کشت مناطق مختلف و تعیین تکلیف برای دانشجویان برای برنامه ریزی یک الگوی کشت برای یک منطقه خاص استفاده خواهد شد
6 وظایف دانشجو مطالعه منابع تعیین شده، و برنامه ریزی و ارائه یک الگوی کشت در جلسات آخر کلاس
7 نحوه ارزشیابی 15% مشارکت در مباحث کلاسی، 35% برنامه الگوی کشت و ارائه آن در کلاس و 50% امتحان پایانی
8 روش تدریس استفاده از امکانات سمعی و بصری و سخنرانی
9 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
10 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
11 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
12 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
13 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
14 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
15 روش تدریس استفاده از فایل پاورپواینت و سخنرانی و ذکر مثال و حل تمرین به مشورت و مشارکت دانشجویان
16 روش تدریس استفاده از نرم افزار CROP WAT , و نرم افزار اکسل برای برنامه ریزی خطی
17 روش تدریس ارائه مدل های مطرح در طراحی الگوی کشت و ارائه مثال های بومی
18 روش تدریس تمرین با استفاده از کانپیوتر شخصی یا جمعی
19 روش تدریس طراحی الگوی کشت برای یک منطقه و رائه آن در کلاس و بحث و گفتگو در زمینه الگوی مورد نظر
20 روش تدریس طراحی الگوی کشت برای یک منطقه و رائه آن در کلاس و بحث و گفتگو در زمینه الگوی مورد نظر
21 روش تدریس طراحی الگوی کشت برای یک منطقه و رائه آن در کلاس و بحث و گفتگو در زمینه الگوی مورد نظر
22 روش تدریس طراحی الگوی کشت برای یک منطقه و رائه آن در کلاس و بحث و گفتگو در زمینه الگوی مورد نظر
23 منبع کتب موجود در کتابخانه در مورد روش های صحیح بهره برداری از منابع تولید. و هم چنین سایت ها و دستورالعمل های وزارت کشاورزی
24 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروژکتور
25 فایل Pdf File