1 |
بیان انتظارات و چارچوب کلاس درس |
|
2 |
مفهوم شناسی برنامه درسی |
|
3 |
مفهوم شناسی برنامه درسی |
|
4 |
انواع برنامه درسی |
|
5 |
ماهیت برنامه ریزی درسی مدارس |
|
6 |
مشخص کردن اهداف برنامه درسی |
|
7 |
انتخاب محتوا |
|
8 |
انتخاب راهبردهای یاددهی یادگیری |
|
9 |
تهیه و تولید مواد آموزشی |
|
10 |
سازماندهی مواد آموزشی |
|
11 |
ارزیابی تکوینی برنامه درسی |
|
12 |
اجرای برنامه درسی جدید |
|
13 |
الگوهای ارزشیابی برنامه درسی |
|
14 |
خبرگی و نقادی تربیتی |
|
15 |
دیدگاه های برنامه درسی |
|
16 |
ایدئولوژی های برنامه درسی |
|
17 |
طیف دیدگاه های تربیتی |
|
18 |
نیازسنجی در برنامه درسی |
|
19 |
الگوهای برنامه ریزی درسی |
|
20 |
برنامه درسی تلفیقی |
|
21 |
الگوهای برنامه درسی تلفیقی |
|
22 |
برنامه ریزی درسی پنهان |
|
23 |
برنامه ریزی درسی مدرسه محور |
|