دکتر مرتضی کرمی
استاد
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۸۸
الگوی یادگیری ترکیبی دوگانه جهت پرورش شایستگی ذهنیت تفکر طراحی در دانشجویان کارشناسی علوم تربیتی
زهرا وقاری زمهریر
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۴/۰۱/۳۰
تجربه زیسته ی معلمان نسبت به بکارگیری الگوی چهارمولفه ای بانظر به پرورش شایستگی های پژوهشی دانش آموزان
حسن شریفی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۱۲/۰۱
تحلیل تجربه زیسته کنشگران آموزش از برنامههای آموزشی بازآموزی -مطالعه موردی: مدیران، مدرسان و فراگیران-
پریسا قهرمانی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
نقشهاو مسئولیتهای معلم در عصر هوش مصنوعیو پیادهسازی آندر محیطهای یادگیری تکلیف محور
سمیه قبدیان
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۱۰/۲۴
نقش محیطهای یادگیری تکلیفمحور الکترونیکی در پیشبینی رفتارهای نوآورانه کار در کارکنان شهرداری مشهد
زهره نجفی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۱۰/۱۰
تدوین چارچوب مفهومی یادگیری غیررسمی محیط کار مبتنی بر یادگیری تکلیف محور
حمیده لطفی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
واکاوی تجارب زیسته کنشگران آموزش در استفاده از محیط یادگیری شبیه سازی-شده در بازآموزی
سحر علی میرزایی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
طراحی مدل توسعه حرفهای مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد هیوتاگوژی
رمضانعلی رضوانی مقام
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
تلفیق اخلاق حرفهای در شایستگیهای فنی از طریق بهکارگیری الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای در برنامه درسی هنرستان
فاطمه اشرفی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
از تکالیف یادگیری ازپیش طراحی شده تا تکالیف مشارکتی و روییدنی: پرورش خلاقیت در محیط های کارورزی مراکز تربیتمعلم
سمیه قاضی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
تدوین ملاک و نشانگرهای ارزشیابی تکوینی محیط های یادگیری تکلیف محور
اسما رضائی مندی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
بررسی اثربخشی مدل چهارمولفه ای و عنصر تنوع تکالیف یادگیری بر ابتکار شخصی مدرسان در مقایسه با روش سنتی آموزش
زهرا حبببی محب سراج
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
نقش ارزشیابی برنامههای آموزشی قصد شده در پیشبینی واکنش و یادگیری فراگیران در سازمانها
شراره فخاریان
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دغدغههای مدرسان در پذیرش رویکرد یادگیری تکلیف محور: تجربه مدرسان مهارتهای زندگی
زهرا پاکدل ایوری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
طراحی محیط یادگیری غیررسمی برای توسعه حرفه ای مدیران بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مجید رشیدترابی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
طراحی و اعتباریابی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در فرایند تدوین و اجرای برنامه درسی در ایران
مجید دادمهر
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
تاثیرطراحی فعالیت های حرفه ای اعتماد آفرین مبتنی بر مدل 4c/id جهت پرورش شایستگیهای معلم دانش آموزان با نیاز ویژه
طاهره روضه
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
الزامات محیط های یادگیری تکلیف محور به منظور پرورش شایستگی های حرفه ای مدیران در صنعت برق
محمد احمدی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
ارائه الگوی بازخورد همتای برخط مبتنی بر استدلال ورزی بهمنظور پرورش شایستگیهای حرفهای دانشجویان در آموزش عالی
نفیسه تقی زاده کرمان
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
طراحی محیط یادگیری تکلیف محور معکوس جهت توسعه شایستگی های معلمان برای کلاس معکوس
بهاره بهالگردی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
کاربست رویکرد تکلیف محور در آموزش حرفه ای به دانش آموزان با نیازهای ویژه
طاهره جمالی زوارم
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
طراحی و ارزیابی اثربخشی محیط های یادگیری مهارتهای بالینی دستیاران بیهوشی مبتنی بر محیط تکلیف محور با تلفیق فناوری واقعیت مجازی
سعیده سادات موسوی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
طراحی و اعتباریابی سیاهه تکالیف عملکردی و ارزیابی تکالیف براساس محیطهای یادگیری تکلیفمحور
ملیحه خارائی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
تأثیر راهبرد آموزشی تکلیف محور در درس روش تحقیق بر پرورش شایستگی پژوهشی دانشجویان
هدی بهروزفر
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
تاثیر ارائه کارت بازخورد بر یادگیری و نگرش دانشجویان پزشکی در محیطهای یادگیری تکلیفمحور
مهشید زنگنه
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
شناسایی ملاک ها و نشانگرهای ارزیابی تکالیف یادگیری برنامههای توسعه مدیران در شرکت های صنعتی
عاطفه شریعتی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
طراحی و اعتبار یابی الگوی ارزیابی برنامه درسی برخط مبتنی بر نظریه سازنده گرایی اجتماعی درنظام آموزش عالی
آمنه ملامحمدی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
از محیط یادگیری کلاسی تا واقعی: کاربست مدل چهار مؤلفهای طراحی آموزشی در برنامه آموزشی تفسیر آریتمیهای قلبی پرستاران
سمیه نصرالهی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
ارزیابی برنامه درسی قصد شده کارشناسی علوم تربیتی مبتنی بر چارچوب شایستگی های اشتغالپذیری در ایران و سوریه
ممدوح سلامه
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تأثیر آموزش مبتنی بر مثال بر میزان مشارکت فراگیران و یادگیری در درس جامعه شناسی دهم متوسطه
محسن بهاری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
طراحی محیطیادگیریکلنگر برای پرورش شایستگی پیشرفت فردی در رشته پزشکی عمومی
مهری یاوری
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ادراکات مدیران مدارس و دست اندرکاران برنامههای آموزشی نسبت به توسعه حرفهای مدیران
زهره یزدانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
وضعیت توجه به استانداردهای ارزشیابی دانشآموز در طرح ارزشیابی کیفی ـ توصیفی
فرحناز معراجی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
فعالیت ها و ادراکات اعضای هیئت علمی در اجرای درس پژوهی به منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش
محدثه حاجیان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
ارائه مدل تعالی پژوهش جهت ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد)
مهدی پوریزدیان محمدآباد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
آسیب شناسی برنامه های توسعه مدیران در طرح جانشین پروری در صنعت خودروسازی
فرزانه یگانه کالشور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بازنمایی تشکیل و تکوین هویت حرفهای معلمان ایرانی در فرایند توسعه حرفهای مستمر
مرضیه کهندل
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تجزیه و تحلیل علل شکاف عملکرد کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد و طرح مداخلات مناسب جهت بهبود عملکرد
حمیده زارع
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
طراحی چارچوب مفهومی حمایت در یادگیری غیررسمی محیط کارجهت توسعه مدیران در محیط های صنعتی
سیده شوکت ضیاءقریشی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
آسیب شناسی اجرای مدل تعالی منابع انسانی در شرکت ملی گاز ایران
مریم شوقی سینی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تدابیر غالب و غایب انگیزشی تدریس مبتنی بر مدل arcs در کلاس های دانشجویان خارجی
عفراء عارفی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
تجربه زیسته ی مدرسان و کارشناسان آموزش سازمانی در خصوص طراحی تکالیف یادگیری
حدیث کرمی قلعه جوق
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تجربه زیسته مدیران آموزشگاهی مراکز فنی و حرفهای چناران در مسیر بهبود کیفیت آموزشی
یگانه علی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
نقش کیفیت بازخورد معلمان بر خودپنداره و کیفیت زندگی مدرسهای دانشآموزان متوسطه
حمید پارساء
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
طراحی و ارزشیابی اثربخشی آموزش مبتنی بر رویکرد یادگیری پیچیده بر پرورش شایستگی سواد رسانهای دانشآموزان
اعظم حسین زاده
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
ارزیابی تجارب یادگیری در برنامه درسی دانشگاهی بر اساس حیطههای یادگیری معنادار
ندا تعبّدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
عوامل تسهیل بخش و چالش های مدیران گروه های آموزشی در تحقق اهداف دانشگاه (مطالعه موردی:دانشگاه فردوسی مشهد)
مهدی قاسم آبادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
تحلیل عملکرد پژوهشی اعضای هیات علمی گروه علوم انسانی دانشگاه و شناسایی مداخلات اثر بخش جهت بهبود (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
زهرا آهنی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
ارزیابی وضعیت موجود و تعیین راهبرد آموزشی اثربخشِ پرورش شایستگیهای پژوهشی در برنامهی درسی دورهی دوم ابتدایی
مهدی حسین پناه
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
وضعیت سطح انتقال آموختههای درس روش تحقیق به فعالیتهای پژوهشی و نقش عوامل فردی، آموزشی و محیطی بر پیش بینی آن
مصطفی شجیعی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
طراحی الگوی برنامه بهسازی فردی مدیران دانشگاه فردوسی مشهد
کبرا امامی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
وضعیت موجود و ترکیب بهینه آموزش های حین کار، خارج از محیط کار و الکترونیکی کارکنان در محیط های صنعتی
محدثه گل حسنی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
وضعیت نهادینه شدن ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی با توجه به نقش عوامل تسهیل بخش اجرا
ثریا رشیدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ارزیابی فرایند اجرای آموزش مدیران مدارس در آموزش و پرورش شهر مشهد
منا هرمززاده
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
نقش عناصر الگوی طراحی انگیزشی آموزش در پیش بینی انگیزش بهبود عملکرد معلمان دوره ابتدایی
سیدمهدی رضوی کلاتی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
وضعیت شایستگی و ایفای نقش مربیگری عملکرد سرپرستان و تأثیر آن بر نتایج مربیگری
حمید دانشمند
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
کاربست رویکرد فناوری عملکرد انسانی در بهبود عملکرد مدیران و معلمان مدارس افغانستان
نوریه هاشمی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
ارزشیابی نظام پژوهش سراهای دانش آموزی شهر مشهد بر اساس مدل عناصر سازمانی کافمن
فاطمه نجومی تربتی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
ارزشیابی نظام پژوهش سراهای دانش آموزی شهر مشهد بر اساس مدل عناصر سازمانی کافمن
فاطمه نجومی تربتی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
ارزشیابی مداخله های بهبود عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان بر اساس عوامل موثر بر شکاف عملکرد
رضا دانشمندجرفی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
تاثیر برنامه آموزش آشناسازی دانشجویان ورودی جدید بر سازگاری دانشجویان با دانشگاه
زهره سیاح
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
طراحی مدل شایستگی ارزیابان آموزشی و ارزشیابی میزان توفیق برنامه درسی رشته تحقیقات آموزشی در تحقق آن، در دانشگاه فردوسی مشهد
طاهره روضه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
نقش بکارگیری سنجش اصیل( مبتنی بر عملکرد واقعی) در میزان توفیق درس روش تحقیق در احراز شایستگی پژوهشی
طاهره عبداللهی گل
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
امکان سنجی اتخاذ رویکرد سیاست نرم در برنامه درسی دانشگاه فردوسی مشهد
ملیحه اخلاقی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
تاثیر برنامه های درسی فوق برنامه برخودپنداره تحصیلی و قانون مداری در دانش آموزان
زهرا نظریه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
وضعیت عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی پایه ششم ابتدایی
محمد آهنین جان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
فراارزشیابی عنصر سنجش در برنامه درسی فنی و حرفه ای و چالش های فرا روی آن
زهرا نوری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آسیب شناسی فرایند کانون ارزیابی در شرکت های صنعتی شهر مشهد
زهرا کرمانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
طراحی وتدوین برنامه آموزش درس علوم برای آموزش ضمن خدمت معلمان دوره ابتدایی براساس مدل دیک وکری
جواد شریفی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
تاثیر طراحی انگیزشی آموزش بر یادگیری و عملکرد در آموزش صنعتی
صفیه حدادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
شناسایی نیازهای توسعه اعضای هیئت علمی در دانشگاه فردوسی مشهد
آرزو احمدآبادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
میزان اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهشهای ارزشیابی آموزشی
معصومه قائمی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
نیاز سنجی آموزشی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد براساس مدل شایستگی
زهره با اطلاع خرگردی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
ارزشیابی برنامههای درسی آموزش مداوم پرستاری براساس مدل انتقالی هالتون
عذرا شاهسون
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
وضعیت موجود و مطلوب رویکردهای آموزشی (پداگوژی، آندراگوژی و هیوتاگوژی) در آموزش مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد
محبوبه عباسی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
شناسایی وضعیت ویژگی های ادراکی اعضای هیئت علمی در زمینه آموزش مجازی و عوامل تاثیرگذار بر آن در قالب مدل قابلیت الکترونیکی
حبیب کشاورز
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
طراحی و ارزشیابی اثربخشی، کاربست مدل طراحی آموزشی کل نگر در برنامه درسی فنی وحرفه ای
آمنه سیلانه
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
شناسایی چالشها و فرصتهای برونسپاری آموزش ضمنخدمت کارکنان در شرکتهای صنعتی شهر مشهد
مریم سیروسی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
شناسایی عوامل موثر غیر آموزشی در بهبود عملکرد منتج از انتقال یادگیری
سارا محمدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
مقایسه ی اثربخشی مدل های طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مساله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان
زهرا فیروزی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
تعیین میزان پیش بینی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان از طریق توجه به عناصر مدل فرایندی آندراگوژی
سیده کلثوم رضائی اصل
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالشهای پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکتهای بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد
مینا رضازاده
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
تأثیر ویژگی های کارآموز، طراحی آموزشی و محیط کاری بر انتقال یادگیری در سازمان های صنعتی (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو خراسان)
بابک جودی قاسم کندی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
کاربست و ارزیابی مدل آندراگوژی نولز در اثربخشی دوره های آموزش مدیران (مطالعه موردی:مدیران گروه های اموزشی دانشگاه فردوسی)
حسین اسفندیاری گیسور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
طراحی، اجرا و سنجش اثربخشی آموزش مداوم مبتنی بر وب بر اساس نظریه ی سازنده گرایی در جامعه پزشکان
سمیه ابراهیمی کوشک مهدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
ارزشیابی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد
کلثومه شجاع
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
بررسی تاثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر مشهد
عبدالحمید کم
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
طراحی مدل شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
اکرم عابدیان اول
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۰/۰۹/۰۹