فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۸۸

الگوی یادگیری ترکیبی دوگانه جهت پرورش شایستگی ذهنیت تفکر طراحی در دانشجویان کارشناسی علوم تربیتی

زهرا وقاری زمهریر
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۴/۰۱/۳۰

تجربه زیسته ی معلمان نسبت به بکارگیری الگوی چهارمولفه ای بانظر به پرورش شایستگی های پژوهشی دانش آموزان

حسن شریفی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۱۲/۰۱

تحلیل تجربه زیسته کنشگران آموزش از برنامه‌های آموزشی بازآموزی -مطالعه موردی: مدیران، مدرسان و فراگیران-

پریسا قهرمانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

نقشهاو مسئولیتهای معلم در عصر هوش مصنوعیو پیادهسازی آندر محیطهای یادگیری تکلیف محور

سمیه قبدیان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۳/۱۰/۲۴

نقش محیطهای یادگیری تکلیف‌محور الکترونیکی در پیش‌بینی رفتارهای نوآورانه کار در کارکنان شهرداری مشهد

زهره نجفی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۱۰/۱۰

تدوین چارچوب مفهومی یادگیری غیررسمی محیط کار مبتنی بر یادگیری تکلیف محور

حمیده لطفی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۳/۰۷/۰۲

واکاوی تجارب زیسته کنشگران آموزش در استفاده از محیط یادگیری شبیه سازی-شده در بازآموزی

سحر علی میرزایی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

طراحی مدل توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس مبتنی بر رویکرد هیوتاگوژی

رمضانعلی رضوانی مقام
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

تلفیق اخلاق حرفه‌ای در شایستگی‌های فنی از طریق به‌کارگیری الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای در برنامه درسی هنرستان

فاطمه اشرفی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

از تکالیف یادگیری ازپیش طراحی شده تا تکالیف مشارکتی و روییدنی: پرورش خلاقیت در محیط های کارورزی مراکز تربیت‌معلم

سمیه قاضی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

تدوین ملاک و نشانگرهای ارزشیابی تکوینی محیط های یادگیری تکلیف محور

اسما رضائی مندی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۳

بررسی اثربخشی مدل چهارمولفه ای و عنصر تنوع تکالیف یادگیری بر ابتکار شخصی مدرسان در مقایسه با روش سنتی آموزش

زهرا حبببی محب سراج
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

نقش ارزشیابی برنامه‌های آموزشی قصد شده در پیش‌بینی واکنش و یادگیری فراگیران در سازمان‌ها

شراره فخاریان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دغدغه‌های مدرسان در پذیرش رویکرد یادگیری تکلیف محور: تجربه مدرسان مهارت‌های زندگی

زهرا پاکدل ایوری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۴/۲۴

طراحی محیط یادگیری غیررسمی برای توسعه حرفه ای مدیران بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مجید رشیدترابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

طراحی و اعتباریابی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در فرایند تدوین و اجرای برنامه درسی در ایران

مجید دادمهر
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۳/۲۲

تاثیرطراحی فعالیت های حرفه ای اعتماد آفرین مبتنی بر مدل 4c/id جهت پرورش شایستگی‌های معلم دانش آموزان با نیاز ویژه

طاهره روضه
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

الزامات محیط های یادگیری تکلیف محور به منظور پرورش شایستگی های حرفه ای مدیران در صنعت برق

محمد احمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

ارائه الگوی بازخورد همتای برخط مبتنی بر استدلال ورزی به‌منظور پرورش شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان در آموزش عالی

نفیسه تقی زاده کرمان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

طراحی محیط یادگیری تکلیف محور معکوس جهت توسعه شایستگی های معلمان برای کلاس معکوس

بهاره بهالگردی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

کاربست رویکرد تکلیف محور در آموزش حرفه ای به دانش آموزان با نیازهای ویژه

طاهره جمالی زوارم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

طراحی و ارزیابی اثربخشی محیط‌ های یادگیری مهارت‌های بالینی دستیاران بیهوشی مبتنی بر محیط تکلیف محور با تلفیق فناوری واقعیت مجازی

سعیده سادات موسوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

طراحی و اعتباریابی سیاهه تکالیف عملکردی و ارزیابی تکالیف براساس محیط‌های یادگیری تکلیف‌محور

ملیحه خارائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

تأثیر راهبرد آموزشی تکلیف ‌محور در درس روش تحقیق بر پرورش شایستگی پژوهشی دانشجویان

هدی بهروزفر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

تاثیر ارائه کارت بازخورد بر یادگیری و نگرش دانشجویان پزشکی در محیط‌های یادگیری تکلیف‌محور

مهشید زنگنه
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۹/۰۲

شناسایی ملاک ها و نشانگرهای ارزیابی تکالیف یادگیری برنامه‌های توسعه مدیران در شرکت های صنعتی

عاطفه شریعتی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۱/۲۲

طراحی و اعتبار یابی الگوی ارزیابی برنامه درسی برخط مبتنی بر نظریه سازنده گرایی اجتماعی درنظام آموزش عالی

آمنه ملامحمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۰/۲۳

از محیط یادگیری کلاسی تا واقعی: کاربست مدل چهار مؤلفه‌ای طراحی آموزشی در برنامه آموزشی تفسیر آریتمی‌های قلبی پرستاران

سمیه نصرالهی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

ارزیابی برنامه درسی قصد شده کارشناسی علوم تربیتی مبتنی بر چارچوب شایستگی های اشتغال‌پذیری در ایران و سوریه

ممدوح سلامه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۶/۳۰

تأثیر آموزش مبتنی بر مثال بر میزان مشارکت فراگیران و یادگیری در درس جامعه شناسی دهم متوسطه

محسن بهاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۴/۳۱

طراحی محیط‌یادگیری‌کل‌نگر برای پرورش شایستگی پیشرفت فردی در رشته پزشکی عمومی

مهری یاوری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۳/۳۱

ادراکات مدیران مدارس و دست اندرکاران برنامه‌های آموزشی نسبت به توسعه حرفه‌ای مدیران

زهره یزدانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

وضعیت توجه به استانداردهای ارزشیابی دانش‌آموز در طرح ارزشیابی کیفی ـ توصیفی

فرحناز معراجی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

فعالیت ها و ادراکات اعضای هیئت علمی در اجرای درس پژوهی به منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش

محدثه حاجیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

ارائه مدل تعالی پژوهش جهت ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد)

مهدی پوریزدیان محمدآباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

آسیب شناسی برنامه های توسعه مدیران در طرح جانشین پروری در صنعت خودروسازی

فرزانه یگانه کالشور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بازنمایی تشکیل و تکوین هویت حرفه‌ای معلمان ایرانی در فرایند توسعه حرفه‌ای مستمر

مرضیه کهندل
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

تجزیه و تحلیل علل شکاف عملکرد کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد و طرح مداخلات مناسب جهت بهبود عملکرد

حمیده زارع
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

طراحی چارچوب مفهومی حمایت در یادگیری غیررسمی محیط کارجهت توسعه مدیران در محیط های صنعتی

سیده شوکت ضیاءقریشی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

آسیب شناسی اجرای مدل تعالی منابع انسانی در شرکت ملی گاز ایران

مریم شوقی سینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۱/۲۴

تدابیر غالب و غایب انگیزشی تدریس مبتنی بر مدل arcs در کلاس های دانشجویان خارجی

عفراء عارفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۲۰

تجربه‌ زیسته ی مدرسان و کارشناسان آموزش سازمانی در خصوص طراحی تکالیف یادگیری

حدیث کرمی قلعه جوق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

تجربه زیسته مدیران آموزشگاهی مراکز فنی و حرفه‌ای چناران در مسیر بهبود کیفیت آموزشی

یگانه علی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

نقش کیفیت بازخورد معلمان بر خودپنداره و کیفیت زندگی مدرسه‌ای دانشآموزان متوسطه

حمید پارساء
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

طراحی و ارزشیابی اثربخشی آموزش مبتنی بر رویکرد یادگیری پیچیده بر پرورش شایستگی سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان

اعظم حسین زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۷/۱۸

ارزیابی تجارب یادگیری در برنامه درسی دانشگاهی بر اساس حیطه‌های یادگیری معنادار

ندا تعبّدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۱۵

عوامل تسهیل بخش و چالش های مدیران گروه های آموزشی در تحقق اهداف دانشگاه (مطالعه موردی:دانشگاه فردوسی مشهد)

مهدی قاسم آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

تحلیل عملکرد پژوهشی اعضای هیات علمی گروه علوم انسانی دانشگاه و شناسایی مداخلات اثر بخش جهت بهبود (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)

زهرا آهنی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۷/۱۵

ارزیابی وضعیت موجود و تعیین راهبرد آموزشی اثربخشِ پرورش شایستگی‌های پژوهشی در برنامه‌ی درسی دوره‌ی دوم ابتدایی

مهدی حسین پناه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۷/۱۱

وضعیت سطح انتقال آموخته‌های درس روش تحقیق به فعالیتهای پژوهشی و نقش عوامل فردی، آموزشی و محیطی بر پیش بینی آن

مصطفی شجیعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۳/۰۶

طراحی الگوی برنامه بهسازی فردی مدیران دانشگاه فردوسی مشهد

کبرا امامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

وضعیت موجود و ترکیب بهینه آموزش های حین کار، خارج از محیط کار و الکترونیکی کارکنان در محیط های صنعتی

محدثه گل حسنی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

وضعیت نهادینه شدن ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی با توجه به نقش عوامل تسهیل بخش اجرا

ثریا رشیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۵

ارزیابی فرایند اجرای آموزش مدیران مدارس در آموزش و پرورش شهر مشهد

منا هرمززاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

نقش عناصر الگوی طراحی انگیزشی آموزش در پیش بینی انگیزش بهبود عملکرد معلمان دوره ابتدایی

سیدمهدی رضوی کلاتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

وضعیت شایستگی و ایفای نقش مربیگری عملکرد سرپرستان و تأثیر آن بر نتایج مربیگری

حمید دانشمند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

کاربست رویکرد فناوری عملکرد انسانی در بهبود عملکرد مدیران و معلمان مدارس افغانستان

نوریه هاشمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

ارزشیابی نظام پژوهش سراهای دانش آموزی شهر مشهد بر اساس مدل عناصر سازمانی کافمن

فاطمه نجومی تربتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۴/۰۲

ارزشیابی نظام پژوهش سراهای دانش آموزی شهر مشهد بر اساس مدل عناصر سازمانی کافمن

فاطمه نجومی تربتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۴/۰۲

ارزشیابی مداخله های بهبود عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان بر اساس عوامل موثر بر شکاف عملکرد

رضا دانشمندجرفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۱/۲۹

تاثیر برنامه آموزش آشناسازی دانشجویان ورودی جدید بر سازگاری دانشجویان با دانشگاه

زهره سیاح
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۲/۰۵

طراحی مدل شایستگی ارزیابان آموزشی و ارزشیابی میزان توفیق برنامه درسی رشته تحقیقات آموزشی در تحقق آن، در دانشگاه فردوسی مشهد

طاهره روضه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

نقش بکارگیری سنجش اصیل( مبتنی بر عملکرد واقعی) در میزان توفیق درس روش تحقیق در احراز شایستگی پژوهشی

طاهره عبداللهی گل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۱۱

امکان سنجی اتخاذ رویکرد سیاست نرم در برنامه درسی دانشگاه فردوسی مشهد

ملیحه اخلاقی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۸/۰۶

تاثیر برنامه های درسی فوق برنامه برخودپنداره تحصیلی و قانون مداری در دانش آموزان

زهرا نظریه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۱۲

وضعیت عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی پایه ششم ابتدایی

محمد آهنین جان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۰۷

فراارزشیابی عنصر سنجش در برنامه درسی فنی و حرفه ای و چالش های فرا روی آن

زهرا نوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۲۴

آسیب شناسی فرایند کانون ارزیابی در شرکت های صنعتی شهر مشهد

زهرا کرمانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۲/۲۱

طراحی وتدوین برنامه آموزش درس علوم برای آموزش ضمن خدمت معلمان دوره ابتدایی براساس مدل دیک وکری

جواد شریفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۰۶

تاثیر طراحی انگیزشی آموزش بر یادگیری و عملکرد در آموزش صنعتی

صفیه حدادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۳۰

شناسایی نیازهای توسعه اعضای هیئت علمی در دانشگاه فردوسی مشهد

آرزو احمدآبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۰۶

میزان اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهش‌های ارزشیابی آموزشی

معصومه قائمی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۲۳

نیاز سنجی آموزشی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد براساس مدل شایستگی

زهره با اطلاع خرگردی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۹

ارزشیابی برنامه‌های درسی آموزش مداوم پرستاری براساس مدل انتقالی هالتون

عذرا شاهسون
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۲

وضعیت موجود و مطلوب رویکردهای آموزشی (پداگوژی، آندراگوژی و هیوتاگوژی) در آموزش مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد

محبوبه عباسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

شناسایی وضعیت ویژگی های ادراکی اعضای هیئت علمی در زمینه آموزش مجازی و عوامل تاثیرگذار بر آن در قالب مدل قابلیت الکترونیکی

حبیب کشاورز
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۲۲

طراحی و ارزشیابی اثربخشی، کاربست مدل طراحی آموزشی کل نگر در برنامه درسی فنی وحرفه ای

آمنه سیلانه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۲۲

شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های برون‌سپاری آموزش ضمن‌خدمت کارکنان در شرکت‌های صنعتی شهر مشهد

مریم سیروسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۱۸

شناسایی عوامل موثر غیر آموزشی در بهبود عملکرد منتج از انتقال یادگیری

سارا محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۰/۱۶

مقایسه ی اثربخشی مدل های طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مساله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان

زهرا فیروزی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۳/۲۹

تعیین میزان پیش بینی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان از طریق توجه به عناصر مدل فرایندی آندراگوژی

سیده کلثوم رضائی اصل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۳/۱۳

تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش‌های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت‌های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد

مینا رضازاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۱/۲۷

تأثیر ویژگی های کارآموز، طراحی آموزشی و محیط کاری بر انتقال یادگیری در سازمان های صنعتی (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو خراسان)

بابک جودی قاسم کندی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۹/۱۶

کاربست و ارزیابی مدل آندراگوژی نولز در اثربخشی دوره های آموزش مدیران (مطالعه موردی:مدیران گروه های اموزشی دانشگاه فردوسی)

حسین اسفندیاری گیسور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۹/۰۱

طراحی، اجرا و سنجش اثربخشی آموزش مداوم مبتنی بر وب بر اساس نظریه ی سازنده گرایی در جامعه پزشکان

سمیه ابراهیمی کوشک مهدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۷/۱۳

ارزشیابی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد

کلثومه شجاع
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۱۳

بررسی تاثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارتهای فراغتی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر مشهد

عبدالحمید کم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۰/۱۰

طراحی مدل شایستگی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

اکرم عابدیان اول
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۰۹