فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۹۰

ارائه مدل اعتماد سازمانی

ارزوسادات هاشمی امین
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۲/۲۲

طراحی مدل اجتماعی- شناختی شکل‌گیری پدیده "خودمحق‌پنداری" کارکنان

سیده نرگس راهنما
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بررسی تاثیر رهبری‌ خود‌ شیفته‌ درک شده بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی وابستگی شناختی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مواد غذایی غرب افغانستان)

محمداحسان رحمانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۰۸

طراحی مدل پایداری تغییرات سازمانی

محمدصادق دادمهر
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

احصاء مولفه‌های برندسازی داخلی و بررسی تأثیر آن بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری برند و رضایت شغلی کارکنان در سازمان‌های غیرانتفاعی عراق

امجدسالم عبد الساده جابری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و فناوری رسانه‌های اجتماعی استفاده شده بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و دانش فروشنده- مورد مطالعه:شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی در شهر مشهد-

نفیسه قربانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

تدوین بسته آموزشی ذهن آگاهی مدیران و تعیین اثربخشی آن بر عملکرد مدیران شرکت گاز استان خراسان رضوی

الهه صابری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

کشف مؤلفه های رفتاری رهبری فداکارانه و بررسی تأثیر آن بر اهمال کاری کارکنان

مرضیه ادیب زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۷/۱۰

بررسی تأثیر تشخیص فرصت و محیط کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه دانشجویان با نقش تعدیل‌گری آموزش کارآفرینی (دانشجویان دانشگاه‌های خصوصی هرات)

محمدرضا صالحی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بررسی اثر شخصیت پویا بر رفتار کاری نوآورانه با میانجی‌گری تسهیم دانش و خودکارآمدی خلاق

شیر آقا شایان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

بررسی نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی درک شده و هنرآفرینی شغلی در رابطه بین رهبری خدمتگزار درک شده و رفتار کاری نوآورانه (مورد مطالعه: کارکنان اداره شهرداری استان هرات)

احمد قیس سیاوشانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۱۸

احصاء مدل سکوت سازمانی زنان

لیلا لطفی دهخوارقانی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

بررسی تاثیر عملکرد درک شده از فعالیت های بازاریابی ویروسی، چریکی و پنهان بر تصویر برند با توجه به نقش میانجی مزیت رقابتی مشتریان شرکت های خدمات اینترنتی کشور افغانستان

محمد حسیب حزین یار
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

کشف مؤلفه های مدیریت منابع انسانی پست مدرن و بررسی تاثیر آن بر کارافرینی استرتژیک با نقش میانجی اینده نگری استراتژیک در شرکت های بزرگ خصوصی کشور عراق

یوسف ریاض محمود
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۲/۰۷

بررسی اثر شبکه‌های اجتماعی و ریسک درک‌شده از سفر بر قصد بازدید مجدد از مقصد گردشگری در دوره‌ی کرونا با واسطه‌گری تعامل برند با مشتری (مورد مطالعه: شهر مشهد)

محمد تقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۲۵

بررسی تاثیر هوش هیجانی و حمایت سازمانی ادراک شده بر رضایت شغلی با توجه به نقش میانجی تعارض کار-خانواده (مورد مطالعه: مدیران و کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی)

فاطمه ضیائی ساینچی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

بررسی عوامل تأثیرگذار بر قصد مصرف کنندگان در پذیرش انرژی های تجدیدپذیر، با نقش تعدیلگر هزینه انرژی تجدیدپذیر در شهر مشهد

یاسر تشنه جگر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

طراحی مدل مدیریت استرس شغلی در شرایط دور کاری در سازمانهای دولتی شهر بغداد کشور عراق

یاسین خزعل قاسم المذخوری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

طراحی مدل رهبری کارآفرینانه در وزارت امور خارجه کشور عراق

محمد سامی محسن الزبیدی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

طراحی مدل تعادل کار – زندگی در شرایط دورکاری در سازمان های دولتی عراق

احسان ضحوی عباس القریشی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

شناسایی سیاست‌های بومی منابع انسانی تأثیرگذار بر رفتار خلاقانه کارکنان بخش سلامت کشور عراق و بررسی عوامل مؤثر بر آن

علی فخری عباس الزبیدی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۰۷

بررسی تاثیر شهرت برند بر رفتار اشتراک‌گذاری داوطلبانه دانش مشتریان با نقش میانجی‌گری تصور مشتری از برند و تعدیل‌گری جستجوی موقعیت اجتماعی (مورد مطالعه: صنایع غذایی ولایت هرات کشور افغانستان)

عبدالکریم نیازی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

بررسی تأثیر قابلیت های پویا بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی سرمایه های انسانی و نوآوری خدمات

زهرا سماعی یکتا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد سازمان با میانجی‌گری فرآیند خلق دانش و نقش تعدیلگری ساختار سازمانی و ویژگی‌های محیطی(مورد مطالعه: شرکت‌های غذایی مشهد)

سید علی مرتضی نیا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

بررسی تاثیر قابلیت های ارتباطی مشتری و نوآوری بازاریابی بر رقابت پذیری با نقش واسط ایجاد ارزش برای مشتری -مورد مطالعه شعب بانک صادرات مشهد-

عنایت الله تمیم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

بررسی میزان آمادگی شرکت خدمات اینترنتی رهانت در جهت استقرار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (erp)

سعید حیدری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۴/۲۷

بررسی تاثیر مربی‌گری بر عملکرد کارکنان با نقش واسط پاداش و قدردانی، تعهد و یادگیری کارکنان (مورد مطالعه: شرکت گاز استان گلستان)

محدثه محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۴/۱۵

کشف مؤلفه‌های رهبری تسهیم شده و تأثیر آن بر رضایت کارکنان

الیاس کرباسفروشان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

بررسی تأثیر خودکارآمدی کارآفرینانه و نگرش به آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان با نقش تعدیلگر جنسیت و زمینه خانوادگی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه الکوفه عراق)

مرتضی ستار جبر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

بررسی تأثیر سیستم مدیریت منابع انسانی عملکرد بالا بر نشاط کارکنان با نقش واسطه ادراک از عدالت و جذابیت سازمانی

مهدی یزدانی زیارت
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

احصاء مؤلفه های رهبری آموزشی اخلاقی و بررسی تأثیر آن بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های عراق

وسن کامل عفلوک الحسناوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۹/۱۵

مطالعه تطبیقی اثر فرهنگ شرکتی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط ایران و عراق

محمود علی حسین عبدالله
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

بررسی تاثیر سهولت استفاده ادراک شده و اثرات اجتماعی اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بر قصد خرید با نقش واسط سودمندی ادراک شده و نگرش به اپلیکیشن

رأفت خدایاری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم، اعتماد الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی با میانجی گری قصد استفاده و رضایت کاربران(مورد مطالعه: مشتریان بانک التنمیه در عراق)

امجد سالم عبدالساده جابری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

طراحی مدل رهبری راهبردی در نظام بانکداری خصوصی ایران

محمد گل محمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

بررسی تاثیر تعادل کار/ زندگی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی رضایت خانواده، پریشانی روانی و خوشبختی

محمدشاه خیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۹/۱۹

بررسی تاثیر معنویت در محل کار و ارتباط اجتماعی برنشاط ذهنی با متغیر میانجی تنهایی ذهنی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد)

فائزه محمدعلی پورثانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

بررسی تأثیر اعتماد الکترونیک بر هویت یابی مشتری توسط برند با نقش میانجی گری نگرش برند و تبلیغات دهان به دهان الکترونیک (مورد مطالعه : مشتریان شعب بانک ملت مشهد)

سارا مبهوت
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۱۶

بررسی نقش میانجیگری بازاریابی کارآفرینانه در تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینی بر ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه : صنایع غذایی و آشامیدنی شهرک صنعتی توس مشهد )

مهشید حاجی آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۱۶

بررسی تأثیر بافت ذهنی کارآفرینانه بر آمادگی ارائه ی خدمت و عملکرد کارکنان با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه و تأثیر نقش تعدیل گری امنیت روانشناختی بر رابطه ی میان گرایش کار آفرینانه و عملکرد کارکنان

محمد سامی محسن الزبیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۱۶

تاثیر توانمند‎سازی کارکنان و توسعه قابلیت، بر رفتارهای نوآورانه با نقش تعدیلگر خودکارآمدی خلاق

مهناز نیرومندوجدانی اول
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۲/۲۹

بررسی تاثیر حاکمیت مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با نقش واسط فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها )

حامد شاطرزاده یزدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان

سیدمحمد اخلاقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

بررسی تاثیر رهبری زهرآگین بر رفتار شهروندی سازمانی و ترک خدمت کارکنان با نقش تعدیل گری تعهد سازمانی (مورد مطالعه کارکنان شهرداری مشهد)

مهدیه مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۹/۱۳

توسعه مدل اشتغال پذیری در بازار کار ایران

لیلا شرکاء
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۸/۱۸

احصاء مولفه های کارآفرینی شرکتی و بررسی رابطه آن با عملکرد شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی

حسین تک روستا
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

بررسی تأثیر رهبری‎اخلاقی بر خلاقیت فردی با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی و رفتارآوایی

فاطمه جامع کردکندی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۳/۰۷

بررسی تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده و شخصیت پیشگام برخلاقیت کارکنان به واسطه‏ی معناداری کار(مورد مطالعه هتل‏های چهار و پنج ستاره مشهد)

صغری بامری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۲/۱۴

طراحی الگوی شکل گیری تعصب گرایی در سازمان

علی ضیائی بوکانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۸/۲۴

بررسی تاثیر هوش هیجانی بر استرس شغلی با نقش تعدیل گری توکل به خدا و سلامت معنوی ) مورد مطالعه: سازمان آتش نشانی مشهد)

مرضیه حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۸

بررسی تاثیر هدف گرایی کارکنان و ادراک شخصی آنان از قابلیت استخدام بر عملکرد با نقش واسط اشتیاق شغلی (مورد مطالعه پرستاران بیمارستان های فارابی و هفده شهریور مشهد)

الهه صابری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴

بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد با نقش میانجی شایستگی مدیران (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری مشهد)

محسن صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴

بررسی تاثیر نقش کارکنان و رهبری بر توسعه برند با نقش واسط نقش مشتری(مورد مطالعه: موسسه مالی و اعتباری ملل مشهد)

فاطمه علیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۳۰

تبیین تاثیر عمده ترین ابعاد فرهنگ ملی بر شکل گیری سوگیری های شناختی – عاطفی و بروز رفتارهای غیرعقلایی سرمایه گذاران در بازار سرمایه ایران (مورد مطالعه: بازار بورس اوراق بهادار تهران)

سعیده باباجانی محمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

تاثیر رهبری تحول آفرین و توانمندسازی کارکنان بر اشتراک دانش از طریق متغیر میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)

سیده تکتم پیشوائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۹/۰۷

بررسی میزان آمادگی برای صادرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس

جواد خرازی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۵

تاثیر حمایت همکاران بر عملکرد شغلی از طریق نقش واسط مشتری‌گرایی و خوداتکایی شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک رافدین شهر سماوه کشور عراق)

علاء عبدالزهره علک ال ظاهر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۱۳

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر مؤفقیت در دانشگاه‌های خصوصی شهر هرات افغانستان به واسطه رضایت دانشجویان

رویا حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۱/۲۷

بررسی تاثیر ارزشهای فردی بر خلاقیت کارکنان با نقش تعدیل گری تعهد سازمانی و مشتری مداری (مورد مطالعه : دانشگاه فردوسی مشهد

سیما حلمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۱/۱۵

بررسی نقش واسط تناسب فرد با شغل و آمادگی برای خدمت در ارتباط بین مشتری گرایی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شعب موسسه اعتباری عسکریه شهرستان مشهد)

فرشاد زمانیان نجات زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

بررسی تأثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآورانه با میانجی گری کارآفرینی سازمانی و تعدیل گری شدت رقابت (مورد مطالعه: شرکت های فعال در شهرک صنعتی توس مشهد)

مرتضی فرامرزی راد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

بررسی عوامل تاثیر گذار بر آمادگی دانشگاه فردوسی مشهد برای تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین

فرشته صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۸/۰۹

تاثیر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان به واسطه سرعت نوآوری( مورد مطالعه: شرکت های مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری مشهد)

پریسا سادات حسنی راد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۹

بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با در نظر گرفتن نقش میانجی عملکرد نوآورانه و ظرفیت یادگیری سازمانی در شرکتهای صادراتی شهر مشهد

ناهید صانعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۳

بررسی تأثیر نقش مدیریت عالی بر عملکرد بانک های باکو از طریق گرایش به کارآفرینی با تاکید بر نقش تعدیل گری فرهنگ ملی

زهرا عسکربیلی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۴/۰۱

بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر خلاقیت کارکنان پشت باجه نمایندگی های شرکت بیمه ایران در مشهد ) با در نظر گرفتن نقش میانجی ابهام و تعارض نقش (

مریم عضدی نیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

بررسی تاثیر سرمایه ی روانشناختی اعضاء هیات علمی بر رضایت دانشجویان از طریق نقش واسط احساسات مثبت اعضاء هیات علمی، ویژگی های حل مسئله اعضاء هیات علمی و عدالت ادرک شده دانشجویان: مورد مطالعه دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد

الهه سادات باقرپور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

بررسی نقش تعدیلگر ابعاد فرهنگی در رابطه ی بین گرایش به بازار و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بانک های دولتی بغداد

کاظم محمود عبدالقادر الکمالی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۰۷

بررسی نقش واسطه ای گرایش به کارآفرینی در رابطه بین ساختار سازمانی و ریسک پذیری مدیریت عالی و عملکرد بانک های عراق (مطالعه موردی: بانک های کربلا)

احسان ضحوی عباس القریشی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۰۵

بررسی تأثیر ابتکار عمل فردی و تنوع مهارت بر خلاقیت کارکنان شهرداری بجنورد ؛ با نقش تعدیلگری اختصاصی بودن دانش و منابع خلاق

حسن یوسفی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۵

بررسی تاثیر مزایای رابطه ای بر وفاداری مشتری به واسطه موانع جابجایی و ارزش درک شده در بین مشتریان رستوران ارم شاندیز مشهد

عاطفه شجاع
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۷

بررسی تأثیر رفتار کارکنان پشت باجه براعتماد ، ارزشهای درک شده و تعهد مشتریان بانک ملت شهر مشهد

حسین خوشخرام رود معجنی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۰۹

بررسی نقش واسط رفتارهای تسهیم دانش کارکنان در ارتباط بین هدف گرایی و رفتارهای نوآورانه کارکنان (بانک مهر اقتصاد مشهد)

ریحانه صلاح منش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۰۸

بررسی تأثیر ویژگی های شخصیتی بر رفتار نوآورانه از طریق مشتری گرایی( مورد مطالعه هتل های4 و 5 ستاره جزیره کیش)

آتنا قاسمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۳/۲۶

بررسی تاثیر نقش واسط تعهد مشتریان در رابطه بین استراتژی های تدافعی بانک ملت و وفاداری مشتریان

حسین مشتاق خراسانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۳

بررسی اثر کنترل مدیریت فروش بر عملکرد فروش به واسطه نو آوری واحدهای فروش

حیدر ناظمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۱۳

بررسی اثر اشتراک منابع دانشگاه و صنعت بر اثربخشی انتقال دانش با نقش واسط ویژگی‌های دانشگاه و صنعت و عوامل ارتباطی از نگاه دانشگاه (مورد مطالعه : دانشگاه فردوسی مشهد)

شیوا خالقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۰۳

بررسی تأثیر کار تیمی بر عملکرد نوآورانه با واسطه‌گری تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه‌ای خراسان)

فریده پرویش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۲۷

بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانسهای مسافرتی شهر مشهد با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس

حمید شهامتی زیبدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

بررسی نقش واسط تسهیم دانش بربکارگیری دانش عملیاتی دریک سازمان مخاطره پذیر (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مناطق مشهد و سبزوار)

محمد عیسی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۷

بررسی تاثیر توانمندی های سازمانی هتل‌ها بر مزیت رقابتی آنان ( نقش واسط استراتژی‌های بازاریابی محیطی ) ( مورد مطالعه : هتل‌های مشهد)

وحیده صالح نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۷

بررسی نقش تعدیل‌گر پویایی بازار در رابطه بین استراتژی های بازاریابی محیطی و عملکرد شرکت های حمل ونقل استان خراسان رضوی

مهناز اسلمی نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۱۹

بررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان فرهنگی بر اثر بخشی درک شده دوره های آموزشی زبان فارسی دانشگاه فردوسی مشهد در لبنان

داود حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۱۵

بررسی تأثیر آموزش بر اثربخشی سازمانی با تأکید بر تعدیل¬گری مدیریت دانش

علیرضا جامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۳/۱۵

بررسی میزان آمادگی شرکت مخابرات خراسان رضوی برای استقرار مدیریت دانش

ساره باقر پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۲/۰۹

بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در رابطه بین جهت گیری کارآفرینانه و عملکرد کارکنان

آیدا خدابنده بایگی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۱۰

بررسی رابطه ی بین کارآفرینی سازمانی و عملکرد مراکز مخابراتی شرکت مخابرات استان خراسان رضوی با نقش تعدیلگر محیط درک شده

مرتضی امرائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۱

بررسی نقش واسط آمادگی برای فروش در رابطه بین جهت گیری های کارآفرینانه و مشتری مدارانه کارکنان و عملکر د آنان در دفاتر خدمات مخابراتی مشهد

مجید شریفی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۱

نقش واسط توانایی بازاریابی در رابطه بین جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد فر وشگاههای زنجیره ای کشور

مریم باغیشنی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۱

بررسی نقش واسطه ایی گرایش به بازار و کارآفرینی در رابطه بین نگرش مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی

حمید رضا رضوانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۰