1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جزو دروس اصلی |
2 |
هدف کلی |
چگونگی تحلیل سیستم انسانی با تاکید بر سرمایه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تحلیل شبکه های اجتماعی مرتبط با مدیریت پایدار آبخیزهای شهری همچنین آشنایی با مدلسازی سیستم های تلفیقی انسانی-محیطی در حکمرانی آبخیزهای شهری |
3 |
شایستگی های پایه |
تفکر سیستمی و انتقادی |
4 |
اهداف یادگیری |
نگاه اجتماعی-فرهنگی-اقتصادی به ساختار آبخیزهای شهری |
5 |
روش تدریس |
به طور کلی ترکیبی از روشهای سخنرانی؛ پرسش و پاسخ؛ نمایشی؛ بحث گروهی؛ یادگیری مشارکتی؛ مبتنی بر مسئله؛ و مبتنی بر پروژه |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعالانه در کلاس و مباحث، تشکیل گروههای کاری، انجام یک پروژه، ارایه و سخنرانی |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت، جزوه، مقالات و کتابها |
8 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی 2 نمره
تکالیف و فعالیتهای گروهی و کلاسی 4 نمره
ارزشیابی مستمر و آزمونها 14 نمره |
9 |
منبع |
Bodin et al 2006. Social networks in natural resource management: what is there to learn from a structural perspective. Ecology and society.
کتاب تحلیل شبکههای اجتماعی: به همراه آموزش نرمافزار UCINET از ابوالفضل رمضانی، علی میرزامحمدی؛
کتاب: محسن نوغانی دختبهمنی، مهسا صادقینژاد: تحلیل شبکه اجتماعی
Armitage et al (Eds.). (2010). Adaptive co-management: collaboration, learning, and multi-level governance. UBC Press. |
10 |
فایل |
Pdf File |