1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی |
3 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با اصول و روش های مدیریت توسعه پایدار محیط مناطق روستایی |
4 |
شایستگی های پایه |
مطالعه و علاقه |
5 |
اهداف یادگیری |
شناخت برنامه ریزی محیط زیست محور و راهکارها |
6 |
روش تدریس |
به طور کلی ترکیبی از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث گروهی، یادگیری مشارکتی، مبتنی بر مسئله، و مبتنی بر پروژه |
7 |
وظایف دانشجو |
مطالعه اسناد و دیدن فیلمها و جستجو در مورد مفاهیم و نیز تفکر در یافته ها |
8 |
منبع |
- سادات سلطانی مقدس، ریحانه و صلاحی اصفهانی، گیتی (1395). برنامه ریزی محیطی در نواحی روستایی. دانشگاه پیام نور.، 272 ص.
- کریمی، کیوان و بحرینی، سیدحسین (1392). برنامهریزی محیطی برای توسعه زمین: دستورالعملی برای طراحی و برنامهریزی محلی پایدار (ترجمه). دانشگاه تهران، 490 ص.
- جمعه پور، محمود (1392). برنامه ریزی محیطی و پایداری شهری و منطقه ای: اصول و روش ها و شاخص های محیطی. سمت، 405 ص.
- سکندر، امانالهی بهاروند (1392). تاثیر فرهنگ بر انسان و طبیعت: پیدایش شیوه زیست انسانی و پیامدهای آن. نشر افرند
- دانلود رایگان کتابهای مرتبط با جامعهشناسی محیطی روستا از
http://book.roostanet.com/
http://roostanews.com/
http://roostanet.ir/ |
9 |
مواد و امکانات آموزشی |
جزوه، پاورپوینت، کتاب، مقاله، فیلم و نشستهای معرفی شده |
10 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی ها (همه آزمونک ها، میان ترم و پایان ترم) 14
تکالیف هفتگی 2
فعالیتهای گروهی 2
ارزیابی شفاهی 2 |