1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی الزامی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم گیاهان داروئی و صنعتی با تاکید بر تولیدات و محصولات گیاهان دارویی و صنعتی |
3 |
شایستگی های پایه |
تفکر انتقادی |
4 |
اهداف یادگیری |
کاربرد و بازی نقش بازاریاب |
5 |
روش تدریس |
به طور کلی ترکیبی از روشهای سخنرانی؛ پرسش و پاسخ؛ نمایشی؛ بحث گروهی؛ یادگیری مشارکتی؛ مبتنی بر مسئله؛ و مبتنی بر پروژه |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعالانه در کلاس و مباحث، تشکیل گروههای کاری، انجام یک پروژه، ارایه و سخنرانی |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت، جزوه، مقالات، پایان نامه ها و کتابها |
8 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی 2 نمره
حضور منظم 2 نمره
تکالیف هفتگی 2 نمره
کلیه آزمونها 14 نمره |
9 |
منبع |
احدی، پریا، صوفی، حمیدرضا و فاتحی، فواد (1396). تولید و صادرات گیاهان دارویی. موسسه فرهنگی، هنری دیباگران تهران.
میرزایی، حبیبالله و ابراهیمیمنفرد، کیامهر (1390). گیاهان دارویی: بسته بندی و بازاریابی. علم کشاورزی ایران.
مقصودی، شهرام (1395). گیاهان دارویی (کشت، فرآوری، بازاریابی و فروش). آقای کتاب.
محبی، علی (1391). گیاهان دارویی - صنعتی در ایران. کتابدار.
کفاش پور، آذر (1394). بازارشناسی پیشرفته. واژگان خرد.
حیدرزاده، کامبیز و سلطانی، حسین علی (1392). بازاریابی اجتماعی (ترجمه). سیته.
جلالی، سید حسین (1394). نهایت مزیت رقابتی: تغییر استراتژی، پابهپای سرعت کسبوکار (ترجمه). آریاناقلم.
روستا، احمد و هاشمی، سیدرامین (1395). مدیریت استراتژیک بازار (ترجمه). آریاناقلم. |
10 |
فایل |
Pdf File |