صفحات خانگی دانشگاه فردوسی مشهد

طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره تخصصی الزامی
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم گیاهان داروئی و صنعتی با تاکید بر تولیدات و محصولات گیاهان دارویی و صنعتی
3 شایستگی های پایه تفکر انتقادی
4 اهداف یادگیری کاربرد و بازی نقش بازاریاب
5 روش تدریس به طور کلی ترکیبی از روش‌های سخنرانی؛ پرسش و پاسخ؛ نمایشی؛ بحث گروهی؛ یادگیری مشارکتی؛ مبتنی بر مسئله؛ و مبتنی بر پروژه
6 وظایف دانشجو شرکت فعالانه در کلاس و مباحث، تشکیل گروه‌های کاری، انجام یک پروژه، ارایه و سخنرانی
7 مواد و امکانات آموزشی پاورپوینت، جزوه، مقالات، پایان نامه ها و کتابها
8 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی 2 نمره حضور منظم 2 نمره تکالیف هفتگی 2 نمره کلیه آزمونها 14 نمره
9 منبع  احدی، پریا، صوفی، حمیدرضا و فاتحی، فواد (1396). تولید و صادرات گیاهان دارویی. موسسه فرهنگی، هنری دیباگران تهران.  میرزایی، حبیب‌الله و ابراهیمی‌منفرد، کیامهر (1390). گیاهان دارویی: بسته بندی و بازاریابی. علم کشاورزی ایران.  مقصودی، شهرام (1395). گیاهان دارویی (کشت، فرآوری، بازاریابی و فروش). آقای کتاب.  محبی، علی (1391). گیاهان دارویی - صنعتی در ایران. کتابدار.  کفاش پور، آذر (1394). بازارشناسی پیشرفته. واژگان خرد.  حیدرزاده، کامبیز و سلطانی، حسین علی (1392). بازاریابی اجتماعی (ترجمه). سیته.  جلالی، سید حسین (1394). نهایت مزیت رقابتی: تغییر استراتژی، پابه‏پای سرعت کسب‏وکار (ترجمه). آریاناقلم.  روستا، احمد و هاشمی، سیدرامین (1395). مدیریت استراتژیک بازار (ترجمه). آریاناقلم.
10 فایل Pdf File