1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اختیاری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی حفاظت گونه های مرتعی |
3 |
شایستگی های پایه |
تفکر سیستمی |
4 |
اهداف یادگیری |
چالشهای حفاظت، سبکهای حفاظت |
5 |
روش تدریس |
به طور کلی ترکیبی از روشهای سخنرانی؛ پرسش و پاسخ؛ نمایشی؛ بحث گروهی؛ یادگیری مشارکتی؛ مبتنی بر مسئله؛ و مبتنی بر پروژه |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعالانه در کلاس و مباحث، تشکیل گروههای کاری، انجام یک پروژه، ارایه و سخنرانی |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت، جزوه، مقالات و کتابها |
8 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی 1 نمره
فعالیتهای گروهی 1 نمره
تکالیف هفتگی 2 نمره
ارزشیابی مستمر و آزمونها 2 نمره |
9 |
منبع |
Primack, R. B. (1993). Essentials of Conservation Biology (Vol. 23). Sunderland: Sinauer Associates.
Groom, M. J., Meffe, G. K., Carroll, C. R., & Andelman, S. J. (2006). Principles of Conservation Biology (No. Sirsi) i9780878935185). Sunderland: Sinauer Associates.
Frankham, R., Briscoe, D. A., & Ballou, J. D. (2002). Introduction to Conservation Genetics. Cambridge university press. |
10 |
فایل |
Pdf File |