طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اختیاری
2 هدف کلی آشنایی با مبانی حفاظت گونه های مرتعی
3 شایستگی های پایه تفکر سیستمی
4 اهداف یادگیری چالشهای حفاظت، سبکهای حفاظت
5 روش تدریس به طور کلی ترکیبی از روش‌های سخنرانی؛ پرسش و پاسخ؛ نمایشی؛ بحث گروهی؛ یادگیری مشارکتی؛ مبتنی بر مسئله؛ و مبتنی بر پروژه
6 وظایف دانشجو شرکت فعالانه در کلاس و مباحث، تشکیل گروه‌های کاری، انجام یک پروژه، ارایه و سخنرانی
7 مواد و امکانات آموزشی پاورپوینت، جزوه، مقالات و کتابها
8 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی 1 نمره فعالیت‌های گروهی 1 نمره تکالیف هفتگی 2 نمره ارزشیابی مستمر و آزمون‏ها 2 نمره
9 منبع Primack, R. B. (1993). Essentials of Conservation Biology (Vol. 23). Sunderland: Sinauer Associates. Groom, M. J., Meffe, G. K., Carroll, C. R., & Andelman, S. J. (2006). Principles of Conservation Biology (No. Sirsi) i9780878935185). Sunderland: Sinauer Associates. Frankham, R., Briscoe, D. A., & Ballou, J. D. (2002). Introduction to Conservation Genetics. Cambridge university press.
10 فایل Pdf File