طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تفاوتهای فردی کودکان از دروس اختیاری دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی است.
2 هدف کلی آشنایی با تفاوتهای فردی در ابعاد مختلف و دلالت های آن برای تعلیم و تربیت
3 شایستگی های پایه مطالب آموخته شده در درس روان شناسی عمومی در یادگیری بهتر مطالب این درس مؤثر است.
4 روش تدریس تلفیقی از روش های آموزش مستقیم (سخنرانی) و غیر مستقیم (روش بحث گروهی و روش مشارکتی)
5 وظایف دانشجو مطالعه مطالب جلسه قبل و حضور فعال در کلاس- انجام تکالیف کلاسی در طول ترم در قالب گروههای 4 نفری
6 منبع 1- شمس اسفندآباد، حسن (1394). روان شناسی تفاوتهای فردی. تهران: انتشارات سمت (منبع اصلی) 2- گنجی، حمزه (1393). روان شناسی تفاوتهای فردی. تهران: نشر ساوالان.
7 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروژکتور
8 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم: 8 نمره- امتحان پایان ترم: 10 نمره- انجام تکلیف کلاسی: 1 نمره- حضور و مشارکت فعال در کلاس: 1 نمره