فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۹

رابطه فرزندپروری ادراک شده حامی خودمختاری و سبک‌های هویت در نوجوانان دختر: نقش واسطه‌ای تفکر تأملی

فاطمه طهماسبی جاغرق
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۰/۰۴

پیش‌بینی تجارب هیجانی معلمان دوره ابتدایی بر اساس ادراک از جو مدرسه: نقش واسطه‌ای ارزیابی‌های شناختی تنیدگی

زینب رحمان زاده رضایی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

نقش واسطه ای امنیت هیجانی در رابطه بین ادراک حمایت ازخودمختاری والدین و تعارض والد- نوجوان

زهره ارخودی قلعه نوئی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۱۹

رابطه خودتنظیمی انگیزشی و درگیری تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول: نقش واسطه ای تجارب هیجانی مثبت حین یادگیری

کیمیا حبیبی نامقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

نقش نیازهای اساسی روان‌شناختی در سبکهای انگیزش خودتعیین‌گر و هیجان لذت در کلاس‌درس دانش‌آموزان پایه ششم: آزمون یک الگوی علی

منا جلیلی نخودیان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بررسی اثربخشی آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر مدل تحول یکپارچه انسان (dir) جهت ارتقاء نظریه ذهن و دانش هیجانی فرزندان

سعیده جاودانی سمیعی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۴/۱۱

تبیین عاملیت تحصیلی دانش آموزان دختر، ارائه الگوی علی و تدوین بسته آموزشی کلاس محور: یک مطالعه ترکیبی

زینب رضایی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

اثربخشی خوش‌بینی آموختنی بر امیدواری تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و درگیری عاملی دانشجویان

محمد عباسی فر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۷

نقش واسطه‌ای شایستگی‌های اجتماعی هیجانی دانش آموزان در رابطه فرزند پروری ادراک‌شده حامی خودمختاری و سازگاری در مدرسه

سارا زاهدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۷

پیش بینی همدلی کودکان پیش دبستانی براساس ذهنی سازی مادر: یک مدل واسطه‌ای تعدیل شده از حساسیت مادرانه و خودتنظیمی هیجانی مادر

سیما فلفلانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۱

بررسى نقش باورهاى معرفت شناختى در درگیرى عاملی دانشجویان با واسطه گری هیجان های پیشرفت فعال ساز مثبت و منفی

زهرا سرگل زهی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

تحلیل نیم‌رخ نهفته هیجان‎های پیشرفت دانشجویان در آموزش مجازی: نقش راهبردهای مقابله تحصیلی و کیفیت آموزشی

زهرا گلمکانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

نقش واسطه ای هیجان های پیشرفت مثبت در رابطه بین خوش بینی تحصیلی و درگیری عاملی دانشجویان

گلناز صفری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۶

نقش واسطه‎‎ای مقابله تحصیلی در رابطه میان ادراک ارضاء نیازهای بنیادین روان شناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان: آزمون مدل تاب‎آوری انگیزشی اسکینر

عاطفه ژیلایی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‏های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت

امانی محمد ال حمد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

اثربخشی مدل آموزشی کلاس درس معکوس بر ارضای نیازهای اساسی روان شناختی، هیجان‌های پیشرفت مثبت و تفکر تأملی دانش‎آموزان کلاس ششم در درس علوم

محمدحسین گنجعلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

رابطه محیط حامی خودمختاری با تعهد شغلی معلمان: نقش واسطه‌ای ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در کار

روهینا جامی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

رابطه باورهای معرفت‌شناختی با درگیری عاملی دانشجویان در آموزش مجازی: نقش واسطه ای خود تنظیمی انگیزشی

لیث خالد عبدالحسین المرمضی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

بررسی نقش واسطه‌ای هیجان های غرور پیشرفت و شرم در رابطه میان کمال‎گرایی و بهزیستی تحصیلی دانش‎آموزان پایه هفتم: یک مدل معادلات ساختاری

فائزه خانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹