طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس انگیزش از دروس اصلی دوره کارشناسی ارشد رشته روان شناسی تربیتی است.
2 هدف کلی آشنایی با نظریه های مختلف در حوزه انگیزش- نقد نظریه های انگیزش و کاربرد آنها در کلاس درس و در محیط های یادگیری- آشنایی با پژوهش های جدید حوزه انگیزش در آموزش
3 روش تدریس مشارکتی و پروژه محور
4 وظایف دانشجو خواندن مطالب درسی- ارائه کلاسی- انجام تکالیف در طول ترم
5 منبع پینتریچ، پ.، شانک، د. (1398). انگیزش در تعلیم و تربیت. ترجمه مهرناز شهرآرای، تهران: نشر علم- کارشکی، ح.، محسنی، ن. (1402). انگیزش در آموزش و یادگیری. تهران: انتشارات آوای نور- خلخالی، و. (1401). انگیزش در آموزش و یادگیری. تهران: انتشارات ارجمند- ریو، م. (1402). انگیزش و هیجان. تهران: نشر ویرایش- حسن زاده، ر. (1400). نظریه های انگیزش در آموزش و پرورش. تهران:نشر روان
6 نحوه ارزشیابی امتحان پایان ترم: 8 نمره- امتحان میان ترم: 8 نمره- فعالیت کلاسی و انجام تکالیف: 4 نمره