فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۰۳

مطالعه پدیدارنگارانه مفاهیم حریم خصوصی داده‌های سلامت الکترونیک در ایران

بتول مهرشاد
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

طراحی،پیاده سازی و ارزیابی سامانه تصمیم گیری مبتنی بر مشارکت انسان- هوش مصنوعی در فرایند تنقیح قوانین و مقررات قضایی ایران

زهرا همت
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

ارائه الگوی مفهومی رهسپاری موفق تحول دیجیتال مبتنی بر تئوری داده بنیاد

مهدی اسلام خواه
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

طراحی و پیاده سازی دستیار هوشمند برای شناسایی ویژگی‌های موثر در تشخیص اخبار جعلی با استفاده از متن کاوی

الهام مظاهری حسین آبادی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

بررسی تأثیر هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در شهر مشهد)

کیمیا اثنی عشری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

بررسی تاثیر طراحی رابط کاربری همراه بانک بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات و سیستم و تضمین امنیت (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک سپه مشهد)

عباس سعیدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

بررسی تأثیر سبک‌رفتار سرپرست، رضایت شغلی و تعهد سازمانی بر قصد جابجایی کارکنان خدمات ملکی افغانستان

حکمت الله رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند در بازار اینترنتی باسلام

سمانه ذکاءاسدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

طراحی سامانه توصیه گر کمک تشخیصی بیماری های قلب و عروق مبتنی بر مدل های یادگیری ماشین و علم طراحی

محمود زاهدیان نژاد
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۶/۱۸

شناسایی چالش‌ها و موانع اجرای مدل ‌تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت در وزارت آموزش و پرورش ایران

مرتضی قنبرپور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۴/۱۸

بررسی تأثیر ادراک کارکنان از رهبری تحول‌آفرین بر رفتارهای شهروندی سازمانی با میانجی‌گری توانمندسازی روانشناختی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: شرکت‌های خصوصی گردشگری در ولایت هرات)

بصیر احمد محمودی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۳/۲۲

ارائه یک چارچوب طراحی برای داشبورد ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در بانک های تجاری ایران

پریسا موسوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

بررسی تاثیر عوامل پذیرش بازاریابی شبکه اجتماعی برعملکرد بنکداری های شهر مشهد

زهره خاکپور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۲

بررسی تاثیر کیفیت محتوا و تعامل برند بر قصد خرید مشتریان از طریق آگاهی از برند و انگیزه خرید در کاربران رسانه‌‏ اجتماعی اینستاگرام

فاطمه دوستی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به استفاده از سیستم مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش به سیستم (مورد مطالعه: خبرگزاریهای کشور افغانستان)

محمد خالد مولوی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

طراحی چارچوب عملیاتی جهت استفاده از کاربردهای تحلیل کلان داده در مدیریت زنجیره تامین گندم

علی کامیار
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

بررسی رابطه مدیریت اطلاعات زنجیره تأمین و زیرساخت‌های سیستم اطلاعات با عملکرد تولید با در نظرگرفتن نقش تعدیلگر یکپارچگی زنجیره تأمین در شرکت هبلکس رضوی

آرمان کاظمی حصار
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

تأثیر کیفیت و ارزش درک‌شده خدمات بر قصد استفاده مداوم شهروندان از خدمات شهرداری هوشمند (مورد مطالعه: کاربران خدمات الکترونیکی منطقه 12 شهرداری مشهد)

الهه نجات
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری رفتاری و نگرشی کاربران به واسطه ی رضایت و اعتماد در طرح خدمات الکترونیکی غیرحضوری 3070 سازمان تامین اجتماعی

امیر اعیانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

کشف چالش های برنامه ریزی منابع انسانی در بنیادهای خیریه‌ی ولایت هرات

نوراحمد قریشی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

شناسایی توانمندسازهای پذیرش فناوری بلاک چین در زنجیره تامین و طراحی مدل مفهومی آن

مهناز رضاپور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

ارائه الگو برای شناسایی ناهنجاری فرایند های کسب و کار بر اساس داده کاوی توصیفی خلاصه ای در نرم افزار مدیریت فرایند کسب و کار

فرشید نقی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

بررسی تاثیر هوش تحلیلی کلان‌داده بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجیگری سفارش سازی انبوه و نقش تعدیل گری توانایی بازاریابی (مورد مطالعه : مدیران شرکت های فناوری محور مبتنی بر کلان داده در بخش محصولات و خدمات )

حامده حاجی حضرت علی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بررسی تاثیر ادراک از شایسته سالاری و فرهنگ سازمانی بر عملکرد کارکنان با میانجی گری رضایت شغلی

همایون نورزی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

کاربست رویکرد سیستم توصیه گر به عنوان راهکاری برای تعیین سطح بلوغ همراستایی سیستم های اطلاعاتی و فرآیندهای کسب و کار

الفت گنجی بیدمشک
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بررسی تأثیر کلان‌داده بر عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت‌های بازار محوری و تعدیل گری استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: استارت‌آپ‌های فناوری محور مبتنی بر کلان‌داده)

ملیکا شهرآبادی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

تبیین مدل پیاده سازی تحول دیجیتال در بانک های غیردولتی تجاری ایران

هادی تقوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۰/۰۱

بررسی تأثیر آگاهی از برند و معنای برند بر قصد شرکت در دوره‌های آموزشی الکترونیک با نقش میانجی گری ارزش ویژه برند (موردمطالعه: کاربران وب‌سایت اسکیل پرو)

زهرا دائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

شناسایی و اولویت بندی موانع ، محرک ها و استراتژی های ترفیعی توسعه پایدار صنعت ساختمان در شهر مشهد

نگین قدس
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

تاثیر عناصر درک شده بازاریابی رسانه های اجتماعی بر دانش برند با نقش میانجی تعامل برند با مصرف کننده (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند)

سارا اسدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۵/۰۵

طراحی مدل هوش کسب‌وکار استراتژیک به منظور تدوین استراتژی با رویکرد سیستم‌های پیچیده خودتطبیق و یادگیرنده در صنعت بانکی ایران (مطالعه موردی بانک کشاورزی)

حمید بکامیری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۲/۰۵

شناسایی ویژگی های رفتاری و شخصیتی کارکنان دانشی مؤثر بر موفقیت مدیریتت دانش و تحلیل اهمیت – عملکرد نتایج در واحدهای تحقیق و توسعه شرکت های شهر مشهد

احمد شعرباف عیدگاهی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۱/۲۴

بررسی عوامل تاثیرگذار بر نگرش و قصد ادامه استفاده مصرف کنندگان فناوری اینترنت اشیا در تجهیزات پزشکی

نازگل انوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بررسی تاثیر بازمهندسی فرایندهای کسب و کار بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات ( مورد مطالعه : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی)

عطیّه شریعت فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۲۷

ارائه نگاشتی از سرمایه فکری مبتنی بر نظریه پیچیدگی (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور)

منیره صالح نیا
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

بررسی نقش میانجی تسهیم دانش در رابطه‌ی بین رضایت شغلی و دوستی در محل کار با رفتار نوآورانه (مورد مطالعه: اعضاء هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد

سهیلا مهمان پرست نقندر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۳۰

شناسایی و طبقه‌بندی ادراکات متخصصان از ارزش‌ها و چالش‌های به‌کارگیری کلان داده در بخش عمومی

حسن محمدی ارشد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

ارایه مدل یکپارچه مهندسی کانسی مجازی طراحی وب سایت های دولتی ایران

ریحانه عامل صادقی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

کشف و اولویت بندی موانع به کارگیری اینترنت اشیاء از دیدگاه صاحبنظران در حوزة سلامت ایران

مهدی دادخواه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۲/۰۹

بررسی تاثیر محتوای تولید شده توسط شرکت بر قصد خرید از طریق آگاهی و وفاداری به برند و بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی -مورد مطالعه: کاربران شبکه‌های اجتماعی فروشگاه اینترنتی آنلاین دیجی‌کالا-

رضا تیموری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۲/۱۱

ارائه مدلی برای توسعۀ فناوری اینترنت اشیا: به عنوان یک توانمندساز برای توسعۀ پایدار

کیمیا غفاری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بررسی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه اجتماعی و تأثیر آن بر نتایج عملکرد سازمان (موردمطالعه : واحد های فعال مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد)

امیرحسین آقائی میبدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

تبیین الگوی رفتاری بهره‌گیری از اینترنت در کارکنان سازمان‌های دولتی با استفاده از نظریه پردازی داده بنیاد

محمد حسین همایونی راد
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۲۸

بررسی تأثیر فردگرایی، اعتماد اجتماعی و خودکارآمدی بر قصد به اشتراک‌گذاری دانش با نقش واسط نگرش به اشتراک‌گذاری دانش

مونا هدایتی وحید
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۱۷

شناسایی و تجزیه و تحلیلِ کژکارکردهای ارتباطی ادراک شده در بالندگی استعدادهای سازمانی، و بررسی رابطه آن با «لنگرگاه‌های کارراهه شغلی» (مورد مطالعه: کارکنان سازمان‌های دولتی خراسان شمالی)

داود خانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷

کشف الگوی مدیریت نیروهای داوطلب مردمی در جهاد سازندگی

میثم ظهوریان ابوترابی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۱

بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری رضایت و وفاداری مشتریان الکترونیک به خرید از شبکه‌های مجازی

الهه توفیق تبریزی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

بررسی تاثیر پیش نیازها، مکانیزم ها و پیامدها در سیستم پردازش اطلاعات مدیریت ریسک زنجیره تأمین شرکت ایران خودرو

مائده زارع نیشابوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

بررسی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و رضایت شغلی در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد

رضا بهنود
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۳۱

بررسی میزان تأثیر قابلیت رسانه های اجتماعی از طریق بازاریابی آموزش عالی بر انتخاب زمینه مطالعاتی و دانشگاه مناسب از سوی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان عراقی شاغل به تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد)

سلیمه نجم عبدالله العماری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۳/۲۹

طراحی الگوی بومی الزامات زمینه ای مدیریت منابع انسانی الکترونیک مبتنی بر رایانش ابری در شرکتهای کوچک و متوسط دانش بنیان

گلناز اژدری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۳/۲۸

تبیین و شناخت موانع و محرک‌های کاربرد کلان داده در توسعه دولت الکترونیک ایران با رویکرد علم طراحی

الهام جودی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۳/۰۱

بررسی تأثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری از طریق نقش واسطه ای عوامل سازمانی در هتل های3 و 4 و 5 ستاره در مشهد

آزاده مظلوم خراسانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم ثبت الکترونیکی تقاضای انشعاب برق مشترکین (دیماندی) با استفاده از مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (utaut) و طبقه بندی آنها با استفاده از ماتریسipa (مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد)

فرشته داودی رضوانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۱۷

بررسی هم‏راستایی استراتژیک میان استراتژی مدیریت دانش با استراتژی رقابتی شرکت و استراتژی مدیریت منابع انسانی، و تأثیر این هم‏راستایی بر اثربخشی مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت‏های تولیدی شهرک صنعتی توس)

سمیه مردانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۱۰

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(e-crm) برکیفیت روابط مشتریان-بانک(موردمطالعه: مشتریان بانک کشاورزی مشهد)

نادیه مهران پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری و تأثیر آن بر قصد استفاده از خدمات الکترونیک میان گردشگران سلامت در بیمارستان رضوی شهر مشهد

سیده فریما تقوی سبزواری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۷/۱۸

واکاوی ادراکات از قدرت فناوری در ارتباطات بین فردی کارکنان (موردمطالعه: دانشگاه پیام نور خراسان رضوی)

حسین خالقی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

سنجش میزان آمادگی الکترونیکی شهرداری دیوانیه عراق برای ارائه خدمات الکترونیکی براساس مدل بریجز

باقر طالب عبدالکاظم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۳/۲۱

کشف برداشت مدیران و مستعدین سازمانی از عوامل مؤثر بر نگهداشت افراد مستعد در صنعت منسوجات یزد

سلاله شهوازیان
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۱/۲۸

بررسی تاثیر اعتماد بر تمایل شهروندان به استفاده از خدمات دولت الکترونیک به واسطه ی ریسک درک شده (مورد مطالعه: شهرداری منطقه ۱۰ مشهد)

سیدسجاد حسینی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۳

بررسی تأثیر دانش استراتژیک و قدرت ساختاری مدیران ارشد اطلاعات بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی همگون سازی سیستم‌های سازمانی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی استان خراسان رضوی)

یاسمن نوروزی نیک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۰

بررسی اثر رهبری تحول گرا بر خلّاقیت کارکنان با نقش واسطه خودکارآمدی خلّاق و نقش تعدیل گر اشتراک دانش (مورد مطالعه گمرکات خراسان رضوی)

محمد خبیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۵

استخراج تابع سودآوری مشتری با استفاده از الگوریتم ژنتیک و خوشه بندی مشتریان (مورد مطالعه مشتریان بانک صادرات)

عادله عدالتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۰/۲۲

بررسی عوامل موثر بر پذیرش سامانه‌های عملیات الکترونیک مالیاتی با استفاده از تئوری‌ شناختی- اجتماعی (مورد مطالعه: مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی استان خراسان رضوی)

افسانه یوسف پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۸/۱۸

بررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاههای آنلاین معتبر شهر مشهد

جواد زارع پورخالکیاسری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۸

بررسی عوامل موثر در تمایل به استفاده پرستاران از سیستم های اطلاعات بیمارستان مورد مطالعه: مرکزآموزشی پژوهشی درمانی آیت الله طالقانی مشهد

ستاره نظامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۱

شناسایی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت در پروژه‌های مدیریت فرایند کسب و کار با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی فازی (fahp) . مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق

سیدمصطفی جاویدحسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۰

فهم برداشت مددکاران از رفتار مدیران در ارتباط با رفتارهای فرانقش مددکاران در کمیته امداد امام خمینی(ره)

سمیراء پور
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۶/۱۷

بررسی تاثیر اهرم های سازمانی ادراک شده بر روی نوآوری در کاربرد سیستم های اطلاعاتی از طریق توان جذب فردی

مرضیه زرقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۴/۰۱

بررسی تأثیر کیفیت سیستمهای اطلاعاتی مدیریت پروژه بر موفقیت پروژه براساس مدل تعدیل شده دلون و مک لین

مریم فتوره چی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۵

بررسی تاثیر اعتماد بر موفقیت پروژه های برون سپاری سیستم های اطلاعاتی بواسطه اشتراک دانش (مورد مطالعه: شرکت های شهرک صنعتی طوس مشهد)

فیروزه عباس آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۴

بررسی تاثیر نگرش های شغلی بر تسهیم دانش، با بررسی نقش واسط رفتار شهروندی سازمانی(مورد مطالعه: کارشناسان دانشگاه فردوسی مشهد)

عطیه هوشیار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۱۶

بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر استفاده مداوم مشتریان از خدمات دولت الکترونیک بواسطه اعتماد (مطالعه شرکت های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار شهر تهران)

سیده عالیه پیراهام
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

بررسی میزان آمادگی بانک های کربلا جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک (e-crm

رواء عصام جمیل جمیل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

بررسی میزان تاثیر نقش و مسئولیتهای مدیران ارشد اطلاعات در توسعۀ دولت الکترونیک(صنعت برق خراسان رضوی)

آرزو تبریزی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۰۶

تحلیل تصویر مقصد در جهت ارتقاء رضایت گردشگران داخلی و خارجی در شهر مشهد

آرین انزان پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۰

بررسی عوامل مؤثر بر قصد پذیرش صورتحساب الکترونیکی توسط مشترکین (مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد

نرگس نادری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۸

کشف تئوری های ضمنی پیروی پیروان و ارائه سنجه ای برای ارزیابی آن

زهرا محمدزاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۳/۱۱/۰۹

بررسی تاثیر مدل پذیرش تکنولوژی بر تجربه برند آنلاین و روابط برند آنلاین

زهرا سعادتمند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۹

ارزیابی اقدامات سازمان در مرحله درک کسب و کار جهت پیاده سازی پروژه های داده کاوی (مطالعه موردی: شرکت عالیس)

مرضیه فخریه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۸/۲۱

بررسی میزان تاثیر عوامل اثر گذار بر پذیرش دورکاری (مورد مطالعه: کارکنان آستان قدس رضوی)

زینب قاسمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۲

بررسی تأثیر متغیرهای ارزش مشارکت الکترونیکی بر میزان مشارکت فعال شهروندان در اداره امور محلی ( شهروندان منطقه 9 شهرداری مشهد)

فرناز دخانچی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۹

ارزیابی موفقیت سامانه برنامه ریزی منابع موسسه بر اساس مدل موفقیت چن و سائور

محمد رضا شاهین صنوبری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۰

مطالعه امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در آموزش عالی

شیده نثاری اشک زری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۴/۰۹

سرمایۀ روانشناختی، به عنوان یکی از اشکال «ظرفیت مازاد سازمانی»: استراتژی نظریه داده بنیاد

سیما ساغروانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۳/۰۳/۲۵

بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات الکترونیکی دفاتر پیشخوان دولت به عنوان کانال خدمات در مشهد

محمود پورباقری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۳/۰۷

بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم های ارتباط با مشتری الکترونیکی

جواد جواد زاده طباطبائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۱۵

تعیین میزان تاثیر محرکها و موانع بکارگیری سیستمهای برنامه ریزی یکپارچه منابع سازمانی (erp) در موسسات تولیدی از دیدگاه مدیران

رضا کفش کنان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۲۰

احصاء برداشت ها و ادراکات دست اندرکاران مرامز دانشگاهی و صنعتی نسبت به موانع تأثیرگذار بر انتقال دانش بین صنعت و دانشگاه

مرضیه غلامی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۱۹

بررسی نقش واسط شیوه های مدیریت منابع انسانی در رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد شرکت های تولیدی استان یزد

سید مجتبی موسوی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۰۹

بررسی عوامل موثر بر رفتار فردی به اشتراک گذاری دانش (مورد مطالعه: ایران خودرو خراسان)

رحیم مهدی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۹/۲۰

مطالعه نقش قابلیتهای سازمانی در ایجاد ارزش برای مشتری ( مورد مطالعه: مدیران شعب بانک مهر اقتصادخراسان)

محمدحسن دهنوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۸/۲۱

بررسی میزان تاثیر موانع دسترسی معلولین جسمی به خدمات دولت الکترونیک

فاطمه ایمانی تهرانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۰

ارائه و آزمون مدل تعیین نیازمندیهای اطلاعاتی مدیران ارشد اجرایی بخش عمومی (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)

امید میلانی فرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۰

بررسی تأثیر امنیت و حریم خصوصی بر اعتماد و تعهد مشتریان در بانکداری اینترنتی

زینت شاهرخی فخرآباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۷

بررسی موانع و راهکارهای توسعه خدمات الکترونیک به شهروندان از منظر مدیران شهری (مورد مطالعه: شهرداری مشهد).

فاطمه قاسمی ادکان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۰۴

طراحی و آزمون مدل هوش سازمانی دانشگاه های دولتی کشور(مطالعه موردی دانشگاه فردوسی مشهد)

غلامرضا ملک زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۱/۱۱/۰۵

بررسی نقش تعدیل کنندگی موانع فرهنگی در رابطه بین نوآوری سازمانی و تفکرباز مورد مطالعه:(مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد)

زهرا ملائی یزدان آبادعلیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۷/۰۸

ارزیابی آمادگی الکترونیکی برای پیاده سازی شهر الکترونیک ( مورد مطالعه: شهر مشهد )

رئوفه سادات افشارزاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۷/۱۸

شناسایی عوامل کاهنده ریسکهای اطلاعاتی در زنجیره تامین وسطح بندی آنها با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری (ism) (در زنجیره تامین شرکتهای خودرو سازی مشهد)

امیر میرزایی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۳۰

تعیین میزان تاثیر عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی بلیط قطار از دیدگاه کاربران

بشیر احمد محمد الصبری
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۴/۳۱

شناسایی عوامل موثر بر آمادگی پذیرش سیستم برنامه ریزی منابع موسسه و رتبه بندی عوامل با استفاده از ((fuzzy ahp

معصومه صادقی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۳/۲۵