تهییه و تدوین مطالب درسی تمرین محور برای کلاس های گفت و شنود سطح فوق متوسط زبان انگلیسی : رهیافتی در چارچوب آموزش انتقادی
زهرا برزخی فریمانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
استفاده از تحلیل چند بعدی جهت بررسی تفاوت های زبانی در نوشتار دانشگاهی: تفاوت در سطح زبان اول ، سطح تحصیلی و سیاق نوشتار
احمد انصاری فر
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
تحلیل تشخیصی-شناختی بخش درک مطلب آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی (iauept)
علی اکبر بوری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
ابراز ادب در بیان عدم موافقت از سوی زبان آموزان عراقی و گویشوران آمریکایی زبان انگلیسی: پژوهشی تطبیقی از منظر دو زبان و فرهنگ
زینب جبار عبید الجاعد
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
برسی تطبیقی نشانه های فرا گفتمانی و کیفیت نگارش در مقالات پژوهشی گویشوران بومی و غیر بومی زبان انگلیسی
محدثه سرگلزائی اول
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
راهبردهای فراگیری بیروان از کلاس و دستاورد زبانی: مورد پژوهی زبان آموزان پیش از سطح متوسط در آموزشگاههای خصوصی زبان
ناهید ریگی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
امپریالیسم زبانی از دیدگاه فراگیران و مدرسان ایرانی و عراقی زبان انگلیسی: طراحی و اعتبار سنجی یک مقیاس
قاسم خلیف کاظم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
بازنمود میان-فرهنگی نقشهای جنسیتی در دو متن ادبی: بررسی وداع با اسلحه همینگوی و کوچه مداق نجیب محفوظ بر مبنای تحلیل انتقادی گفتمان
نرجس فارس عبدالله عبدالله
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
نقش تکرار و توازن در گفتمان متون مذهبی: پژوهشی تطبیقی در قرآن کریم و کتاب مقدس
شیماء عبدعبدالامیر عبدالامیر
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
انگیزه های شغلی معلمان زبان انگلیسی و به کارگیری راهبردهای آموزشی در پیوند با انگیزه های زبان آموزان ومیزان پیشرفت در زبان خارجی
مهسا ثابت
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بازتاب استیلای فرهنگ غربی در سری کتاب های اینترچنج چاپ پنجم:مطالعه ای چند وجهی بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی
علی عزیزلازم الطعان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
نقض راهکارهای محاوره ای گرایس در گفتمان طنز و نقش آن در درک مفاهیم متن از سوی زبان آموزان انگلیسی: پژوهشی تلفیقی- تطبیقی
مرتضی امیر شیبانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
تاثیر تکنیک های پرسش سازی و خلاصه نویسی از متن در توانایی خواندن فراگیران زبان انگلیسی مورد پژوهی دانش آموزان دبیرستانی
ویدا صدرام
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
تاثیر انواع بازخورد مدرسان بر بازنویسی و کیفیت نگارش فراگیران زبان دوم: پژوهشی بر مبنای ثبت دفعات لمس صفحه کلید
مریم سادات احمدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
کاوشی نقادانه در شیوه های کنونی آموزش زبان انگلیسی برای اهداف ویژه در دانشگاه فروسی مشهد
زهرا اذرگون
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بازنگری به ادب زبانی: دریافت دانشآموختگان عراقی از مفهوم
علی شهید کاظم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اقدامات تهدیدآمیز صورت (fta) در انجام امتناع از دو فرهنگ دخیل است: مطالعه تطبیقی دیدگاههای عراقیهای تحصیل کرده و ایرانیان
بدر جعفر امین شلاش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
مطالعه متقابل فرهنگی در خصوص ادب و درخواستهای غیر مستقیم: مطالعه موردی فراگیران efl عرب و فارسی زبان
جعفر محمود عبدالعباس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
نقش تصویرسازی به منزله رویکردی زایشی درآموزش واژگان : پژوهشی در باب فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در سطح متوسط زبانی
علیاء فاضل حمد کواز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶
راهبردهای خوار-خویشتنی و تکریم غیر در انجام درخواستها در پرتو توانش ارتباطی: مورد پژوهی گویشوران فارسی و عربی
زیدون حسین کریم العاصمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دیدگاهها و دریافتهای مدرسان و فراگیران زبان انگلیسی از شیوه آموزش تکلیف-مدار و تاثیر آن بر انگیزش فراگیران: مطالعه موردی دانشگاه بغلان
ضیا الرحمن امانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
درک و نگرش مدرسان عراقیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی نسبت به روش تدریس ارتباطی و تکلیفمحور: مورد پژوهی دو دانشگاه عراق
احمد جلیل کاظم ال ابراهیم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
پژوهشی در عناصرفرهنگی متون درسی دبیرستانهای دولتی و موسسات خصوصی عراق
شهد قیس عبدالقادر العطبی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ویژگیهای مدرس تاثیرگذار انگلیسی از دیدگاه فراگیران ایرانی
سیدمسعود فرقانی راد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بررسی رابطه میان اهداف دستاوردی، اجتماعی، متعالی شخصی زبانآموزان ایرانی و میزان اشتغال به فراگیری زبان بیگانه از طریق رویکرد پژوهش تلفیقی
مصطفی حسینی رامشه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بازنمود عناصر فرهنگی در سری کتابهای امریکن انگلیش فایل : تحلیل بر پایه ی مدل دوایر متحدالمرکز کاچرو
مایده بهشتی نسب
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
پژوهش میان-فرهنگی راهبردهای ادب در مخالفت: مقایسه گویشوران فارسی و انگلیسی
سیدمحمد محمدیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
استراتژیهای تصحیح خطای معلمان efl: مطالعه ادراک معلمان با تجربه و تازهکار
دلال شمال خلیف
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
دیدگاه فراگیران عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درباره امپریالیسم فرهنگی/زبانی در محیط آموزش زبان انگلیسی: پژوهشی تلفیقی
سجی سالم یوسف الحارس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
نقش راهبردهای مطالعاتی خارج از کلاس دانشجویان efl در پیشرفت زبان آنها: مقایسۀ زبان آموزان زبان با
زینب هادی کنیهر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
Iranian efl teachers' perception of task-based language teaching: a case of teachers teaching children in a private institute
اکرام کمیلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
مقایسهای دیجیتالی سخنان اوباما و العبادی: بررسی داعش از دو دیدگاه
سامی قاسم ریحان السویلماوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
نقش راهبردهای زایشی در خواندن و درک مفاهیم انگلیسی: پژوهش موردی فراگیران عراقی زبان انگلیسی در سطح دانشگاه
ولید خزعل جبار البخیتاوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
ارزیابی سری کتابهای انگلیسی پراسپکت در چارچوبآموزش ارتباطی زبان
نسرین رحیم زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹
نقش تفکر انتقادی، راهبردهای یادگیری زبان و انگیزه در موفقیت زبانی زبان آموزان موفق
علی کوثری شکرانلو
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۶
پژوهشی در عوامل موقعیتی تاثیرگذار برتمایل به گفتگو از دیدگاهی پیرامونی: مورد پژوهی فراگیران عراقی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
احسان سالم حمود السعداوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۰
پست الکترونیکی: یک شاخص فرهنگی یا صرفاً ابزاری برای ارتباط؟ تحقیق بر روی فرم نوشتاری پست های الکترونیکی تجاری آسیایی و اروپایی
محمدحسین وهاب زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بازنمود گفتمان ایدئولوژیک در مطبوعات امریکایی و ایرانی: سرمقاله های مرتبط با توافق هسته ای ایران و قدرتهای غربی
مهناز کهن سال
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۷
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه محیط یادگیری انگلیسی از منظر سازه گرایی انتقادی: بررسی تاثیر ان بر انگیزش وپیبشرفت خواندن و درک مطلب دانشجویان ایرانی
حسنی حسینی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۴
نقش تجسم و طرح پرسش در خواندن ودرک مفاهیم دستاورد زبان آموزان: مورد دبیرستان عراق دانش آموزان
احسان دینارمحمد الربیعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نقش راهبردهای زایشی در ارتقا نگرش و انگیزش به خواندن در زبان دوم و همچین خواندن استراتژیک به عنوان تبیین کننده های موفقیت در درک مطلب در زبان دوم: اصلاح ساختار انگیزش در خواندن به زبان خارجی
هادی اکبری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بازتاب موارد ارجاعی فرهنگ-مدار شرقی و غربی در کتب درسی آموزش زبان انگلیسی تدوین شده در کشورهای حلقه درونی: آیا رد پایی از امپیریالیسم فرهنگی هست؟
میترا میرزا اقا بیگ
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
بازنمود خود و دیگران در کتب درسی غرب: بررسی گفتمانی سری کتابهای انگلیش رزالت
بی بی ملیحه وامق شاهی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۰
تاثیرات به کار گیری راهبردهای فراگیری زایشی بر تفکر انتقادی و نیز پیشرفت در مهارت خواندن فراگیران زبان انگلیسی
نسرین تیموری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
در باره راهبردهای ادب زبانی که گویشوران زبان فارسی و انگلیسی در مکاتبات بازرگانی به کار می گیرند
مرضیه داروغه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۶
بازنمود دگر-باشی در گفتمان اوباما: ایران و ایرانیان در گفتار او چه گونه تصویر می شوند؟
ملیحه پورمحمد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
پژوهشی میان-فرهنگی در کاربست راهبردهای ادب در نقد کتاب: آیا تفاوتی میان گویشوران انگلیسی و فارسی هست؟
سمیه خالدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
تفاوت های میان-فرهنگی و جنسیتی در به کارگیری گفتار-کنش پوزش خواهی: موردپژوهی گویشوران فارسی و انگلیسی
سعیده عمارتی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۸
بازنمود مفهوم میان فرهنگی
ساره شریفی قنات غستانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۰
نگارش خلاق فعالیت-مدار از طریق آموزش صنایع بدیعی در تبلیغات دیداری
سلیم یاسمی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۷
یافتن رابطه بین پنج خصوصیت اصلی شخصیتی معلمان زبان انگلیسی و خود پنداری شان
احمد زنگوئی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۳
A criticalanalysis of discourse of power as refelected in political speeches by former u.s ppresident on occupation of iraq in 2003 and its implications for elt: a cda approach
احمد صداقت نیازآبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۱۹
کاربرد ارجاعات برون متنی فرهنگی در کتابهای انکلیسی در دبیرستانهای دولتی ایران و موسسات خصوصی:مطالعه گفتمانی مقایسه ای به میزان بار ارجاعی