فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۵۰

تدوین برنامه استراتژیک توسعة بازاریابی فدراسیون شنا عراق

محمد معین شهاب المحنا
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

ارائه مدل برند سازی کسب و کارهای نوظهور در ورزش بانوان خراسان رضوی

نسرین جهانشیری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۲۳

مطالعه تحلیلی عوامل و موانع توسعه باشگاه‌های والیبال عراق

محمد ستار راضی الجبوری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۷/۱۰

شناسایی چالش ها و موانع توسعه دوومیدانی عراق

مرضیه عباس جولی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

شناسایی عوامل سوق دهنده و بازدارنده در توسعه کارآفرینی ورزش کشور عراق

علی وحید حسن النایلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

تعیین نقش کیفیت خدمات و تصویر سازمانی بر وفاداری مشتریان مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر مشهد

رضا فروغیان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

ارائه مدل طراحی پوستر المپیادهای فرهنگی- ورزشی دانشجویان با رویکرد بازاریابی عصب پایه

مسعود دارابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی صفحات اینستاگرام برندهای ورزشی ایرانی

بهاره قاسمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

الگوی توسعه گردشگری خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس: ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای

رضا حیدری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

تدوین برنامه راهبردی ورزش فوتسال کشور عراق

حسنین هادی بجای الشبلاوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بررسی ارتباط بین شخصیت برند و وفاداری هواداران ایرانی تیم فوتبال رئال مادرید با میانجیگری تصویر ادراک‌شده برند

سحر پاسبان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

تعیین موقعیت راهبردی فدراسیون هندبال کشور عراق

علی طالب عظیم ال عوده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۸/۱۲

شناسایی و ارزیابی عملکرد معیارهای انتخاب منابع انسانی درون سازمانی فدراسیون کشتی عراق

محمد مصطفی هاشم ال طعمه
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

بررسی تاثیر ترغیب احساسی بر قصد، انگیزه و تغییر نگرش نسبت به کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی

الهام خوش بخت احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

طراحی مدل برند شخصی معلمان تربیت بدنی در ایران

فریبرز رمضانی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

تدوین مدل بازاریابی ورزشی سلامت‌محور در ورزش‌های تفریحی ایران مبتنی بر نظریه داده بنیاد

جعفر جعویک
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

تعیین عوامل موثر در طراحی نماد-مسکات-ورزش دانش آموزی ایران.

غزل قلی پور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۳/۰۵

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و تصویر برند بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های والیبال عراق

حسین علی حسین
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۲/۰۹

تبیین عوامل موثر بر تبلیغات ورزشی مبتنی بر احساسات در محصولات ورزشی ساخت ایران

احمد حمید کریم سوادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۸

تدوین استراتژی بازاریابی فدراسیون فوتبال عراق

خلدون عبد علی خلف
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۳

تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی افغانستان

کریم داد شریفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۷

بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با نوآوری خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد در بحران کووید19

سیده عادله حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران

مهدی ناظمی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

تحلیل عوامل مؤثر بر هویت برند ورزش هندبال سبزوار: با رویکرد توسعه شهری

مریم بلالی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۶/۱۷

تحلیل فعالیت‌های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات با تأکید بر ورزش

زهرا امینی روشن
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

بررسی تأثیر صحه‌گذار ورزشی بر توجه دیداری در تبلیغات

مجید زحمتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

بکارگیری مدل bscو روش qfdدر ارزیابی عملکرد باشگاههی ژیمناستیک شهر مشهد

آمنه حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

شناسایی موانع تامین مالی کارآفرینان ورزش کشور عراق

احمد علی حسین فریجی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی

امیرحسین سپهریان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

تدوین مضامین تعالی استراتژیک فوتبال خراسان بزرگ با رویکرد آمیخته بازاریابی

سیدمحمد امیری بایگی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

طراحی مدل توسعه کسب و کارهای تولیدی ورزشی ایران

سیدمحمدجواد رضوی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

تشخیص و ردیابی تبلیغات در ویدئو رویدادهای ورزشی با رویکرد جانمایی

سعیده کاشانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۳

طراحی مدل تحلیلی آسیب شناسی سرمایه های انسانی فوتبال حرفه ای ایران

کیانوش شجیع
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۳/۲۶

بررسی نقش ارتباطات و تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با میانجیگری تصویر برند در مشتریان پارک‌های آبی مشهد

رسول قربان پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بدمینتون عراق با رویکرد ترکیبی swot و ahp

محمد معین شهاب المحنا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

بررسی میزان توجه تماشاچیان به تبلیغات حامیان مالی در مسابقات بدمینتون با استفاده از دستگاه ردیاب چشمی

امیر اکبرزاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

ارائه مدل مزیت رقابتی باشگاهی فوتبال ایران مبتنی بر شهرت تیمی

محمد دهشتی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۴

نقش مسئولیت اجتماعی و تصویر باشگاه‏های والیبال بر ارزش ویژة برند

محمدستار راضی الجبوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۳۰

بررسی نقش ویژگی های شخصیتی کارآفرینانه در مهارت های ارتباطی صاحبان کسب وکارهای کوچک ورزشی(فروشندگان ورزشی)

فائزه باغداران
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۸

بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر حضور مجدد مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر مشهد (آقایان)

محمد دهقانی نیشابوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه های فوتبال لیگ برتری خراسان رضوی )

مهدی یوسفی حاجی آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

بررسی نقش ابعاد کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان

داود رضائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

بررسی نقش شخصیت برند بر وفاداری مشتریان مجموعه های آبی مشهد

فریده افروزی گروی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۰۶

بررسی ارتباط آمیخته بازاریابی بر رضایت هواداران و تماشاچیان فوتبال شهر بصره

علی عبداللطیف عبدالامام المحمد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند با تداعیات مشتری از برند پارک های آبی مشهد

جواد محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۱۷

ارائه مدل مزیت رقابتی مبتنی بر مدیریت دانش با میانجی گری نوآوری سازمانی در دانشکده های دولتی تربیت بدنی منتخب کشور

لیلا حسینی فرح آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۴

ارائه مدل مزیت رقابتی مبتنی بر تفکر استراتژیک در دانشکده های دولتی تربیت بدنی منتخب کشور

آرش دیانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۴

طراحی و پیاده سازی مدل تصمیم سازی ترکیب بهینه تیم های ورزشی مبتنی بر الگوریتم ریاضی دی لینگام با رویکرد داده کاوی

بی بی منیره رضویان نامقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۴

دوین راهبرد های بهینه سازی درس تربیت بدنی دوره اول ابتدایی مدارس ایران با استفاده از ماتریس swot

بهاره کاتوزیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۴

تحلیل عوامل موثر بر تصویر برند شخصی ورزشکاران حرفه ای و ارائه الگوی مناسب از دیدگاه دانشجویان رشته تربیت بدنی

یاسر صفار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۱۷