دکتر سیدمرتضی عظیم زاده
دانشیار
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۵۳
بررسی شخصیت، تصویر و ارزش ویژه برند زنگ ورزش در مدارس دولتی از دیدگاه معلمان و مدیران غیرورزشی کلان شهر مشهد
ریحانه دیبائی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
طراحی الگوی برندسازی کسب و کارهای نوظهور در ورزش بانوان خراسان رضوی
نسرین جهانشیری
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
ارائه مدل عوامل موثر بر جذب نوآموزان توسط برند شخصی کارفرما در مدارس فوتبال خراسان رضوی
سعید حلیمی قشرباطی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بررسی عوامل موثر در طراحی نماد(مسکات) ورزش دانش آموزی ایران.
غزل قلی پور
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
تدوین برنامه استراتژیک توسعة بازاریابی فدراسیون شنا عراق
محمد معین شهاب المحنا
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
تدوین مدل بازاریابی ورزشی سلامتمحور در ورزشهای تفریحی ایران مبتنی بر نظریه داده بنیاد
جعفر جعویک
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
مطالعه تحلیلی عوامل و موانع توسعه باشگاههای والیبال عراق
محمد ستار راضی الجبوری
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
تبیین عوامل موثر بر رفتار هواداران ورزش فوتبال عراق با تاکید بر جنبه های حقوقی
عقیل حازم حسین الجاسم
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
تعیین موقعیت راهبردی فدراسیون هندبال کشور عراق
علی طالب عظیم ال عوده
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
شناسایی چالش ها و موانع توسعه دوومیدانی عراق
مرضیه عباس جولی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
شناسایی عوامل سوق دهنده و بازدارنده در توسعه کارآفرینی ورزش کشور عراق
علی وحید حسن النایلی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
تعیین نقش کیفیت خدمات و تصویر سازمانی بر وفاداری مشتریان مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر مشهد
رضا فروغیان
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
ارائه مدل طراحی پوستر المپیادهای فرهنگی- ورزشی دانشجویان با رویکرد بازاریابی عصب پایه
مسعود دارابی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی صفحات اینستاگرام برندهای ورزشی ایرانی
بهاره قاسمی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
الگوی توسعه گردشگری خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس: ورزشهای پهلوانی و زورخانهای
رضا حیدری
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
تدوین برنامه راهبردی ورزش فوتسال کشور عراق
حسنین هادی بجای الشبلاوی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بررسی ارتباط بین شخصیت برند و وفاداری هواداران ایرانی تیم فوتبال رئال مادرید با میانجیگری تصویر ادراکشده برند
سحر پاسبان
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
شناسایی و ارزیابی عملکرد معیارهای انتخاب منابع انسانی درون سازمانی فدراسیون کشتی عراق
محمد مصطفی هاشم ال طعمه
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بررسی تاثیر ترغیب احساسی بر قصد، انگیزه و تغییر نگرش نسبت به کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی
الهام خوش بخت احمدی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
طراحی مدل برند شخصی معلمان تربیت بدنی در ایران
فریبرز رمضانی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و تصویر برند بر ارزش ویژه برند باشگاههای والیبال عراق
حسین علی حسین
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
تبیین عوامل موثر بر تبلیغات ورزشی مبتنی بر احساسات در محصولات ورزشی ساخت ایران
احمد حمید کریم سوادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
تدوین استراتژی بازاریابی فدراسیون فوتبال عراق
خلدون عبد علی خلف
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامه فدراسیون ورزشهای دانشگاهی افغانستان
کریم داد شریفی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با نوآوری خدمات در باشگاههای ورزشی شهر مشهد در بحران کووید19
سیده عادله حسینی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران
مهدی ناظمی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تحلیل عوامل مؤثر بر هویت برند ورزش هندبال سبزوار: با رویکرد توسعه شهری
مریم بلالی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
تحلیل فعالیتهای مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات با تأکید بر ورزش
زهرا امینی روشن
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بررسی تأثیر صحهگذار ورزشی بر توجه دیداری در تبلیغات
مجید زحمتی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
بکارگیری مدل bscو روش qfdدر ارزیابی عملکرد باشگاههی ژیمناستیک شهر مشهد
آمنه حسینی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
شناسایی موانع تامین مالی کارآفرینان ورزش کشور عراق
احمد علی حسین فریجی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیتهای مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی
امیرحسین سپهریان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
تدوین مضامین تعالی استراتژیک فوتبال خراسان بزرگ با رویکرد آمیخته بازاریابی
سیدمحمد امیری بایگی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
طراحی مدل توسعه کسب و کارهای تولیدی ورزشی ایران
سیدمحمدجواد رضوی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تشخیص و ردیابی تبلیغات در ویدئو رویدادهای ورزشی با رویکرد جانمایی
سعیده کاشانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
طراحی مدل تحلیلی آسیب شناسی سرمایه های انسانی فوتبال حرفه ای ایران
کیانوش شجیع
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
بررسی نقش ارتباطات و تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با میانجیگری تصویر برند در مشتریان پارکهای آبی مشهد
رسول قربان پور
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بدمینتون عراق با رویکرد ترکیبی swot و ahp
محمد معین شهاب المحنا
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بررسی میزان توجه تماشاچیان به تبلیغات حامیان مالی در مسابقات بدمینتون با استفاده از دستگاه ردیاب چشمی
امیر اکبرزاده
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ارائه مدل مزیت رقابتی باشگاهی فوتبال ایران مبتنی بر شهرت تیمی
محمد دهشتی
دکتری (Ph.D)
| ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
نقش مسئولیت اجتماعی و تصویر باشگاههای والیبال بر ارزش ویژة برند
محمدستار راضی الجبوری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
بررسی نقش ویژگی های شخصیتی کارآفرینانه در مهارت های ارتباطی صاحبان کسب وکارهای کوچک ورزشی(فروشندگان ورزشی)
فائزه باغداران
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر حضور مجدد مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر مشهد (آقایان)
محمد دهقانی نیشابوری
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بررسی نقش آمیخته بازاریابی بر تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مورد مطالعه: باشگاه های فوتبال لیگ برتری خراسان رضوی )
مهدی یوسفی حاجی آبادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بررسی نقش ابعاد کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان
داود رضائی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بررسی نقش شخصیت برند بر وفاداری مشتریان مجموعه های آبی مشهد
فریده افروزی گروی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بررسی ارتباط آمیخته بازاریابی بر رضایت هواداران و تماشاچیان فوتبال شهر بصره
علی عبداللطیف عبدالامام المحمد
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند با تداعیات مشتری از برند پارک های آبی مشهد
جواد محمدی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
ارائه مدل مزیت رقابتی مبتنی بر مدیریت دانش با میانجی گری نوآوری سازمانی در دانشکده های دولتی تربیت بدنی منتخب کشور
لیلا حسینی فرح آبادی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
ارائه مدل مزیت رقابتی مبتنی بر تفکر استراتژیک در دانشکده های دولتی تربیت بدنی منتخب کشور
آرش دیانی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
طراحی و پیاده سازی مدل تصمیم سازی ترکیب بهینه تیم های ورزشی مبتنی بر الگوریتم ریاضی دی لینگام با رویکرد داده کاوی
بی بی منیره رضویان نامقی
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دوین راهبرد های بهینه سازی درس تربیت بدنی دوره اول ابتدایی مدارس ایران با استفاده از ماتریس swot
بهاره کاتوزیان
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
تحلیل عوامل موثر بر تصویر برند شخصی ورزشکاران حرفه ای و ارائه الگوی مناسب از دیدگاه دانشجویان رشته تربیت بدنی
یاسر صفار
کارشناسی ارشد
| ۱۳۹۳/۱۰/۱۷