فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۴۶

کشف ابعاد و پیشایندهای جوّعاطفی و تعیین مقیاس سنجش آن در شرکت ملی پخش فرآورده های ایران(منطقه خراسان رضوی)

محمدحسین دهنوی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۱۱/۲۸

احصاء سازوکار فرایندهای چندسطحی یادگیری سازمانی و تبیین رابطه آن بر عملکرد سازمان‏های کوچک و متوسط استان تهران

کامبیز نوابی زند
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۱

واکاوی ادراکات از قدرت فناوری در ارتباطات بین فردی کارکنان (موردمطالعه: دانشگاه پیام نور خراسان رضوی)

حسین خالقی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

بررسی تأثیراستراتژی های پیش گامانه و واکنشی بر رقابت پذیری سازمان با نقش میانجی قابلیت های پویا و معیارهای کاهش هزینه (مورد مطالعه: شرکت های ساختمانی شهر مشهد)

منا خاکزادان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۲/۱۱

بررسی تأثیر ارزیابی،رضایت مندی و اعتماد بر وفاداری برند به واسطه ی رابطه با برند (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان از برند لوازم‌آرایشی بهداشتی نیوا در شهرستان شاهرود)

محمد کاظم اسکندری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

واکاوی ویژگی های مدیران صندوق های سرمایه گذاری موفق ثبت شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد سرمایه انسانی

سیدوحید شالباف یزدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه و تعهد رابطه ای( مورد مطالعه: مشتریان بیمه خدمات درمانی ایران در شهر مشهد)

سعیده حسین زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

تاثیرکار معنادار بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان های کاشمر)

فاطمه هوشمند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۸/۰۳

تاثیر استراتژی اکتشافی وپالایشی برتصویر برندوتعهد به واسطه عملکرد برند(مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)

زهرا حسین نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۷

بررسی اثر موفقیت ذهنی کارراهه بر دلبستگی به کار کارکنان به واسطه تعهد سازمانی مورد مطالعاتی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

سُمیّه زارعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۱

کشف ویژگی‌های رفتار مرشدانه مدیران در شرکت پالایش نفت اصفهان

مریم احمدی زهرانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

سنجش میزان رضایتمندی مسافران از خدمات مترو با استفاده از مدل qfd

امیر دانشمند رخی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۶

بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی ( مورد مطالعه : هتل های 3 تا 5 ستاره مشهد)

سحر اخباریان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۳

بررسی نقش واسط کیفیت ارتباط کارکنان بین بازاریابی رابطه مند و پیامدهای ارتباط در شعب بانک پاسارگاد تهران

حمید بحرپور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

بررسی رابطه هوش هیجانی و حالات مثبت فروشنده به واسطه تعهد سازمانی با مشتری مداری در بین فروشندگان محصولات دارویی (مورد مطالعه فروشندگان محصولات دارویی در داروخانه های شهر مشهد)

فاطمه بذرگر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

تاثیر مربی گری بر عملکرد کارکنان بواسطه مشتری گرایی و فروش گرایی (مورد مطالعه، شعب بانک ملت شهر مشهد)

سودابه گل دوست سورکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۵

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری از طریق نقش واسط اعتماد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: مسافران سیاحتی آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد)

زهرا اصغری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۰۶

تاثیر متغیر میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان در رابطه بین جهت گیری بازار و عملکرد سازمانی (نمونه موردی: بررسی هتل های شهر مشهد)

مرضیه مشتاقی یزدی نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۱۰

بررسی تاثیر اعتماد و کیفیت خدمات درک شده بر حفظ مشتری به واسطه هزینه جابجایی (مورد مطالعه: کاربران خدمات تلفن همراه شرکت ایرانسل در مشهد)

آذین سیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۰۶

بررسی تاثیر تلاشهای مازاد فردی بر قصد خرید محصولات سبز با تعدیل گری دو عامل توجه به نیازهای اساسی مصرف کننده و کشور مبدا در بین مصرف کنندگان لوازم بهداشتی.

روح الله میرزائی فیض آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت های رقابتی و ساختار زنجیره تامین با عملکرد کسب و کار

علی جعفری پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۴

بررسی اثر ابعاد کیفیت خدمات آنلاین ادراک شده بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بواسطه نقش رضایت الکترونیکی و اعتماد الکترونیکی در شعب بانک ملت شهر مشهد

سلیم سپهری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۹/۰۹

انتخاب استراتژی های نگهداری و تعمیرات مناسب در شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ahp و topsis

هادی احرام پوش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۶

بررسی تاثیر نوآوری سبز بر موفقیت محصول جدید سبز به واسطه ی مزیت رقابتی محصول سبز در صنعت پلاستیک و پلیمر.

مهسا جندقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۳

بررسی تأثیر ارزش دریافتی مشتری و شهرت اخلاقی سازمان بر وفاداری مشتری به واسطه رضایت مشتری(مورد مطالعه: مشتریان بانک پارسیان)

زهرا خادم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۲

نقش میانجی بدبینی مشتری بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتارهای بازار مشتریان با تعدیل‌گری اعتماد به برند

مجتبی گلستانی نیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

شناسایی موانع جاری سازی برنامه استراتژیک در سازمان های دولتی، مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق مشهد

سجّاد ترکمان اسدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۳/۲۲

تأثیر استراتژی بازاریابی نوآورانه و اجرای اثربخش استراتژی بازاریابی با توجه به جهت گیری استراتژیک بر عملکرد (مورد مطالعه سازمان های تولیدی فعال در صنعت مواد غذایی شهرک های صنعتی مشهد)

محمد زمانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۲/۱۳

بررسی تاثیر متغیر های مدیریتی- ساختاری( تمرکز، رسمیت،رهبری) و جو سازمانی( انسجام) بر نوآوری محصول

فاطمه بیطرف
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۰۹

بررسی تأثیر ارزش و ریسک درک شده سبز بر قصد خرید خودرو به واسطه اعتماد سبز

مهدیه سالمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۰۸

ارائه الگوی رفتاری تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران خراسان رضوی

سیدمرتضی غیورباغبانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۲/۱۰/۲۸

بررسی رابطه بین ساختار درونی تصویر کشور مبدا و نگرش از محصول در دانشجویان بالقوه خریدار خودروهای خارجی در سال 92-93

ندا شکوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۴

بسط مدل کانو با افزودن عامل ارزش درک شده مشتری

یاور نوذری اول
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۷

ارتباط میان متغیرهای اصلی شخصیتی با پرسه زنی اینترنتی در کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بخش اداری دانشگاه فردوسی مشهد)

علی حسن پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

بررسی نقش واسط مدیریت کیفیت جامع در تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان)

امین افشار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

رابطه عوامل کلیدی موفقیت در فاز مقدماتی توسعه محصول با موفقیت تجاری محصول جدید( مطالعه موردی شرکتهای صنایع غذایی مشهد)

اشرف حسن زاده رهن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۴/۲۶

بررسی نقش واسط بازاریابی کارآفرینانه در تاثیر تفکر کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی صنایع کوچک شهرستان مشهد

الهام برومند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۳/۱۹

تأثیر گرایش به بازار و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بانکهای خصوصی

حسنیه طباطبائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۳/۱۸

تبیین عوامل تأثیرگذار بر عدم تمایل استادان زن برای حضور در عرصه‌های مدیریتی آموزش عالی ایران و ارائه ساز‌ و کارهای افزایش حضور آنان با تأکید بر دیدگاههای پسافمینیستی

شهلا برجعلی لو
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۱/۱۲/۲۲

کشف و تبیین پیکره های غالب سرمایه های فکری و اولویتهای رقابتی استراتژی تولید و روابط آنها

مهدی منظری حصار
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۱/۱۲/۲۲

انتخاب مدل مناسب انتقال نانوفناوری برای سطوح خود تمیز شونده، مورد مطالعه: شهرداری مشهد

وحید حسنی هنزائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۲۴

شناسایی و بررسی مهمترین عوامل بازدارنده ی اداری- خدماتی موثر بر صادرات غیرنفتی در شمال شرق ایران

داود خانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۱۱/۱۹

ارزیابی عملکرد صنعت باتری سازی استان خراسان رضوی با استفاده از چهارچوب کارت امتیازی متوازن و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی

فرزاد فهیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۱۱/۰۹

تأثیر ابعاد زنجیره تأمین یکپارچه بر توانمندی های رقابتی در شرکت های متوسط و بزرگ (مورد مطالعه صنایع غذایی و آشامیدنی شهرستان مشهد)

فاطمه خریداربقمچ
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۷/۱۳

بکارگیری تکنیک ahp جهت انتخاب مناسب ترین سیستم rfid جهت پیاده سازی در زنجیره تأمین شرکت ماشین سازی اراک

حمیدرضا خداوردی ندرابادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۶/۲۷

بررسی تاثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری

| -۶۲۱/۰۱/۰-۱۰۹