کشف ابعاد و پیشایندهای جوّعاطفی و تعیین مقیاس سنجش آن در شرکت ملی پخش فرآورده های ایران(منطقه خراسان رضوی)
محمدحسین دهنوی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
احصاء سازوکار فرایندهای چندسطحی یادگیری سازمانی و تبیین رابطه آن بر عملکرد سازمانهای کوچک و متوسط استان تهران
کامبیز نوابی زند
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
واکاوی ادراکات از قدرت فناوری در ارتباطات بین فردی کارکنان (موردمطالعه: دانشگاه پیام نور خراسان رضوی)
حسین خالقی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۰
بررسی تأثیراستراتژی های پیش گامانه و واکنشی بر رقابت پذیری سازمان با نقش میانجی قابلیت های پویا و معیارهای کاهش هزینه (مورد مطالعه: شرکت های ساختمانی شهر مشهد)
منا خاکزادان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۱
بررسی تأثیر ارزیابی،رضایت مندی و اعتماد بر وفاداری برند به واسطه ی رابطه با برند (موردمطالعه: مصرفکنندگان از برند لوازمآرایشی بهداشتی نیوا در شهرستان شاهرود)
محمد کاظم اسکندری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
واکاوی ویژگی های مدیران صندوق های سرمایه گذاری موفق ثبت شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد سرمایه انسانی
سیدوحید شالباف یزدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۰
تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با میانجیگری کیفیت رابطه و تعهد رابطه ای( مورد مطالعه: مشتریان بیمه خدمات درمانی ایران در شهر مشهد)
سعیده حسین زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۳
تاثیرکار معنادار بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی دلبستگی شغلی (مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان های کاشمر)
فاطمه هوشمند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۳
تاثیر استراتژی اکتشافی وپالایشی برتصویر برندوتعهد به واسطه عملکرد برند(مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)
زهرا حسین نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۷
بررسی اثر موفقیت ذهنی کارراهه بر دلبستگی به کار کارکنان به واسطه تعهد سازمانی مورد مطالعاتی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد
سُمیّه زارعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۱
کشف ویژگیهای رفتار مرشدانه مدیران در شرکت پالایش نفت اصفهان
مریم احمدی زهرانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۷
سنجش میزان رضایتمندی مسافران از خدمات مترو با استفاده از مدل qfd
امیر دانشمند رخی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۶
بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی ( مورد مطالعه : هتل های 3 تا 5 ستاره مشهد)
سحر اخباریان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بررسی نقش واسط کیفیت ارتباط کارکنان بین بازاریابی رابطه مند و پیامدهای ارتباط در شعب بانک پاسارگاد تهران
حمید بحرپور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۸
بررسی رابطه هوش هیجانی و حالات مثبت فروشنده به واسطه تعهد سازمانی با مشتری مداری در بین فروشندگان محصولات دارویی (مورد مطالعه فروشندگان محصولات دارویی در داروخانه های شهر مشهد)
فاطمه بذرگر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۸
تاثیر مربی گری بر عملکرد کارکنان بواسطه مشتری گرایی و فروش گرایی (مورد مطالعه، شعب بانک ملت شهر مشهد)
سودابه گل دوست سورکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۵
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری از طریق نقش واسط اعتماد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: مسافران سیاحتی آژانسهای مسافرتی شهرستان مشهد)
زهرا اصغری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۶
تاثیر متغیر میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان در رابطه بین جهت گیری بازار و عملکرد سازمانی (نمونه موردی: بررسی هتل های شهر مشهد)
مرضیه مشتاقی یزدی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۰
بررسی تاثیر اعتماد و کیفیت خدمات درک شده بر حفظ مشتری به واسطه هزینه جابجایی (مورد مطالعه: کاربران خدمات تلفن همراه شرکت ایرانسل در مشهد)
آذین سیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۶
بررسی تاثیر تلاشهای مازاد فردی بر قصد خرید محصولات سبز با تعدیل گری دو عامل توجه به نیازهای اساسی مصرف کننده و کشور مبدا در بین مصرف کنندگان لوازم بهداشتی.
روح الله میرزائی فیض آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۴
بررسی رابطه همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت های رقابتی و ساختار زنجیره تامین با عملکرد کسب و کار
علی جعفری پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۴
بررسی اثر ابعاد کیفیت خدمات آنلاین ادراک شده بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بواسطه نقش رضایت الکترونیکی و اعتماد الکترونیکی در شعب بانک ملت شهر مشهد
سلیم سپهری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۹
انتخاب استراتژی های نگهداری و تعمیرات مناسب در شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ahp و topsis
هادی احرام پوش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۶
بررسی تاثیر نوآوری سبز بر موفقیت محصول جدید سبز به واسطه ی مزیت رقابتی محصول سبز در صنعت پلاستیک و پلیمر.
مهسا جندقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۳
بررسی تأثیر ارزش دریافتی مشتری و شهرت اخلاقی سازمان بر وفاداری مشتری به واسطه رضایت مشتری(مورد مطالعه: مشتریان بانک پارسیان)
زهرا خادم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۲
نقش میانجی بدبینی مشتری بین ویژگیهای شخصیتی و رفتارهای بازار مشتریان با تعدیلگری اعتماد به برند
مجتبی گلستانی نیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۸
شناسایی موانع جاری سازی برنامه استراتژیک در سازمان های دولتی، مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق مشهد
سجّاد ترکمان اسدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۳/۲۲
تأثیر استراتژی بازاریابی نوآورانه و اجرای اثربخش استراتژی بازاریابی با توجه به جهت گیری استراتژیک بر عملکرد (مورد مطالعه سازمان های تولیدی فعال در صنعت مواد غذایی شهرک های صنعتی مشهد)
محمد زمانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۳
بررسی تاثیر متغیر های مدیریتی- ساختاری( تمرکز، رسمیت،رهبری) و جو سازمانی( انسجام) بر نوآوری محصول
فاطمه بیطرف
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۰۹
بررسی تأثیر ارزش و ریسک درک شده سبز بر قصد خرید خودرو به واسطه اعتماد سبز
مهدیه سالمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۰۸
ارائه الگوی رفتاری تصمیمگیری سرمایهگذاران خراسان رضوی
سیدمرتضی غیورباغبانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۸
بررسی رابطه بین ساختار درونی تصویر کشور مبدا و نگرش از محصول در دانشجویان بالقوه خریدار خودروهای خارجی در سال 92-93
ندا شکوری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بسط مدل کانو با افزودن عامل ارزش درک شده مشتری
یاور نوذری اول
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۷
ارتباط میان متغیرهای اصلی شخصیتی با پرسه زنی اینترنتی در کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بخش اداری دانشگاه فردوسی مشهد)
علی حسن پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بررسی نقش واسط مدیریت کیفیت جامع در تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانها (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خراسان)
امین افشار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۱۳
رابطه عوامل کلیدی موفقیت در فاز مقدماتی توسعه محصول با موفقیت تجاری محصول جدید( مطالعه موردی شرکتهای صنایع غذایی مشهد)
اشرف حسن زاده رهن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۶
بررسی نقش واسط بازاریابی کارآفرینانه در تاثیر تفکر کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی صنایع کوچک شهرستان مشهد
الهام برومند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۳/۱۹
تأثیر گرایش به بازار و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد بانکهای خصوصی
حسنیه طباطبائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۳/۱۸
تبیین عوامل تأثیرگذار بر عدم تمایل استادان زن برای حضور در عرصههای مدیریتی آموزش عالی ایران و ارائه ساز و کارهای افزایش حضور آنان با تأکید بر دیدگاههای پسافمینیستی
شهلا برجعلی لو
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۱/۱۲/۲۲
کشف و تبیین پیکره های غالب سرمایه های فکری و اولویتهای رقابتی استراتژی تولید و روابط آنها
مهدی منظری حصار
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۱/۱۲/۲۲
انتخاب مدل مناسب انتقال نانوفناوری برای سطوح خود تمیز شونده، مورد مطالعه: شهرداری مشهد
وحید حسنی هنزائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۲/۲۴
شناسایی و بررسی مهمترین عوامل بازدارنده ی اداری- خدماتی موثر بر صادرات غیرنفتی در شمال شرق ایران
داود خانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۱۱/۱۹
ارزیابی عملکرد صنعت باتری سازی استان خراسان رضوی با استفاده از چهارچوب کارت امتیازی متوازن و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
فرزاد فهیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۹
تأثیر ابعاد زنجیره تأمین یکپارچه بر توانمندی های رقابتی در شرکت های متوسط و بزرگ (مورد مطالعه صنایع غذایی و آشامیدنی شهرستان مشهد)
فاطمه خریداربقمچ
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۰۷/۱۳
بکارگیری تکنیک ahp جهت انتخاب مناسب ترین سیستم rfid جهت پیاده سازی در زنجیره تأمین شرکت ماشین سازی اراک
حمیدرضا خداوردی ندرابادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۰۶/۲۷
بررسی تاثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری