1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد نظری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با نویسندگان جریان های مختلف ادبی و بافت جامعه فرانسه از قرون وسطی تا کنون |
3 |
شایستگی های پایه |
مهارت های زبانی پیشرفته |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ادبیات فرانسه در قرون مختلف |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی، بحث و گفتگو و تعامل با دانشجویان |
6 |
وظایف دانشجو |
آمادگی برای بحث و شرکت در مباحث کلاسی، تهیه گزارش کتبی از هر جلسه |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
دیتا |
8 |
نحوه ارزشیابی |
فعالیت کلاسی، انجام تکالیف کلاسی، امتحان میان ترم و پایان ترم |
9 |
منبع |
• Alavi, F. (2009). Prospection dans le labyrinthe du Nouveau Roman. Téhéran : Presses de l’université de Téhéran. |