فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۰

شناسایی کتاب‌های داستانی مناسب کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی (adhd) در گروه‌های سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه رویکرد کنش‌های اجرایی در نظریه گسترش‌یافته بازداری رفتار بارکلی

نجمه رحیمی سه گنبد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

بررسی توانمندی متون کهن فارسی در پرورش تفکر فلسفی کودکان (مطالعه موردی داستان‌های مرزبان‌نامه)

زینب رفاهی کمساری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۲۰

توانمندی داستان‎ها با رویکرد کتاب‎درمانی در تحول شناختی کودکانِ گروه سنی «ب» و «ج» بر پایۀ نظریۀ رفتاردرمانیِ عقلانی‎هیجانی (rebt) و تحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر این نظریه در داستان‌ها

بهار قادری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۳

آسیب شناسی کتاب های داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» از بعد انتقال فرهنگ ملی و دیگر زمینه ها

آرزو کرباسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۲۵

تحلیل عوامل مؤثر بر فرایند تغییر برنامه ریزی شده در کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس نظریه میدانی لوین، چسبندگی دانش و آموخته زدایی

سمیه السادات اخشیک
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۳/۲۷

سنجش هماهنگی راهبرد‌های مدیریت دانش و زیرنظام‌های آن در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاهی با راهبردهای دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی مدیریت دانش

مجتبی کفاشان کاخکی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۳/۰۷/۱۰

بررسی زیرساخت‌ها و سنجش توانمندی‌ها و مهارت‌های کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد برای راه اندازی خدمات مرجع الکترونیکی

ملیحه ایلخانی مهنه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۴/۱۷

بررسی کارآمدی راهنماهای پیوسته بر مبنای مدل ‌یادگیری واک (vak) در افزایش استفاده پذیری سیستم اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد برای اعضاء هیأت علمی‎

رضا خسروی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۴/۱۷

تحلیل وب سایت‌های کودکان از دیدگاه نظریه شناختی پیاژه (نیم دوره عملیات عینی)

محمدرامین نادری
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۸/۰۴/۱۶

بررسی مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش میزان همخوانی آن با معیارهای تخصصی

مهدی زاهدی نوقابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۸/۰۴/۱۶